سال نو با طعم فاینکس ۲۰۱۹

دوازدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی «فاینکس ۲۰۱۹» برگزار می‌شود

2

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با عنوان «فاینکس ۲۰۱۹» و با شعار «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» در روزهای ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به‌زعم بسیاری از اقتصاددانان، صنایع پولی و مالی در هر کشور پایه‌‌گذار، زیربنا و مبنای قدرت آن کشور به شمار می‌روند. در واقع شکوفایی در این صنایع، عملا تضمین‌کننده پیشرفته‌بودن آن کشور به شمار می‌رود.

بر این اساس برگزارکنندگان رویداد معتقدند حوزه‌های پولی و مالی، تنها در شرایطی به پویایی و تکامل می‌رسند که شاهد حضور و مشارکت مردم در این روند باشند و این بدان معناست که بدون حضور مردم، نه‌تنها تکاملی شکل نمی‌گیرد، بلکه صنایع توانایی تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از دست می‌دهند.

در همین راستا نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹ به عنوان ابزاری جهت مواجهه عمومی افراد در زمینه‌های مختلف مورد توجه قرار دارد و با برگزاری این رویداد، دسترسی مردم به مجموعه‌ای از محتواها، دیدگاه‌ها، نوآوری‌ها و مسئولان در عرصه‌های بورس، بانک و بیمه با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. از نگاه کارشناسان، مزیت مهم نمایشگاه دوطرفه‌بودن آن است.

در نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹ ارائه‌دهندگان خدمت با گیرندگان کنونی و بالقوه در تعامل هستند. به علاوه افراد با حضور در غرفه‌های مختلف، مجموعه‌ای از محتواها را در یک بسته دریافت می‌کنند و در جدال فرصت‌ها می‌توانند استفاده بهتری از زمان خود داشته باشند.

دستاوردها

ابوالفضل شهرآبادی، معاون شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ضمن ارزیابی نمایشگاه‌های بورس، بانک و بیمه در دوره‌های پیش، برگزاری نمایشگاه‌های بورس، بانک و بیمه را در دوره‌های پیش مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید: این نمایشگاه با وجود افت و خیزهای فراوان، مسیر رو به رشدی را طی کرده به طوری که به عنوان یک برند برای بازار سرمایه شناخته شده است.از این رو باید به مسیر ادامه دهد.

وی همچنین یکی از دستاوردهای اصلی این نمایشگاه در ۱۱دوره قبل را، آشنا کردن مردم با بازار سرمایه، توسعه بازار و فرهنگ‌سازی می‌داند. گفتنی است فاینکس برای شرکت‌ها در برندسازی و دیده‌شدن کمک شایانی کرده است.

حضور در نمایشگاه راهی برای ارتباط بیشتر با مشتریان به طور رو‌در‌رو و راحت‌تر است و از این طریق می‌توان امکان تبادل نظر مناسب‌تری با مصرف‌کنندگان محصولات به وجود آورد.

شهرآبادی همچنین برگزاری نمایشگاه را دریچه خوبی برای تعامل فعالان بازار سرمایه و همچنین آشنایی مراجعه‌کنندگان با بازارسرمایه می‌داند و می‌گوید: بهتر است برای به‌دست آوردن نتایج بهتری از این نمایشگاه، مراجعه‌کنندگان دسته‌بندی و تفکیک شوند به طور مثال مراجعه‌کنندگان ناآشنا، متوسط و حرفه‌ای و مدیریت نمایشگاه، شرکت‌کنندگان (غرفه‌داران) را جهت اختصاص محصول و برنامه برای هر سه گروه و در محل‌های مشخص توجیه کند.

این برنامه‌ها می‌تواند شامل، کلاس‌های آموزشی، بروشورها و رخدادهای مختلف باشد که به این ترتیب می‌تواند با توجه به نیازهای مخاطبان مفیدتر واقع شود. هنوز جزئیات این برنامه‌ها به طور دقیق مشخص نشده اما بازاریابی برای مشتریان جدید از طریق نمایشگاه، معرفی ابزارهای موجود مانند صندوق‌های مختلف و توسعه ارتباطات برخی از محورهای اصلی مدنظر برگزارکنندگان است.

خاطرنشان می‌شود دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ دوم تا پنجم فروردین ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می‌توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی iranfinex.ir مراجعه کنند.

2 دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه ۹۸ منظورتون بوده دیگه!!!!

    1. فریماه فراهانی می‌گوید

      بله ممنون از دقت شما. اصلاح شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.