اخبار استارتاپی

روش‌های تولید محتوا برای افزایش بازدید کسب‌وکار

روش‌های تولید محتوا برای افزایش بازدید کسب‌وکار

افزایش بازدید کسب‌وکار یکی از دغدغه‌های صاحبان مشاغل اینترنتی است که با هدف رشد یک سایت و ارتقای آن دست به تولید محتوا زده‌اند. در این مقاله از سری مقاله‌های هفته‌نامه شنبه، شما با روش‌های تولید محتوا و ترفندهای افزایش بازدید سایت بیشتر آشنا می‌شوید.

تولید محتوا چطور می‌ تواند به افزایش بازدید کسب ‌و کار کمک کند؟

روزانه میلیون‌ها مطلب در موضوعات مختلف روی سایت‌های متعددی منتشر می‌شوند، اما اینکه تمامی این محتواها بتوانند مخاطبان را به ‌خود جذب کنند، یک امر غیرممکن است. به ‌همین دلیل، فعالان حرفه‌ای در زمینه کمک به افزایش بازدید سایت، راهکارهایی را ارائه داده‌اند تا تولید محتوا منجر به افزایش بازدید از یک سایت و کسب‌‌وکار شود.

درج محتوایی جذاب، بدون کپی و مفید

محتوای متنی که برای سایت می‌نویسید باید با عنوانی جذاب، بخش‌بندی‌های مناسب و متنی روان و بدون کپی باشد. امروز تولید محتوا با هوش مصنوعی بسیار رایج شده که ازنظر گوگل اصلا پذیرفته نیست و باعث کاهش بازدید کسب‌وکار شما در سایت می‌شود. بهتر است از محتواهای مشابه و موفق برای الگو گرفتن استفاده کنید.

اضافه کردن محتوا یا محصول روی سایت به صورت روزانه

برای مخاطبان یک سایت، خیلی مهم است که بدانند روزانه چه محصول یا محتوایی روی سایت قرار می‌گیرد. همین‌که بدانند این سایت روزانه محتوایی جدید ارائه می‌دهد، باعث می‌شود که روزانه به سایت شما سر بزنند. علاوه‌بر این فعالیت منظم در یک سایت باعث می‌شود که گوگل سایت شما را در رتبه‌بندی بهتری قرار دهد.

سراغ پادکست بروید

یکی از روش‌های هوش مصنوعی تولید محتوا که اخیرا بازخوردهای مثبتی داشته، استفاده از پادکست در سایت است. اگر پادکست با مطالب مفید و صدایی دل‌نشین پر شده باشد، می‌تواند مخاطب و کاربر سایت را ترغیب کند که زمان بیشتری در سایت بماند و آمار بازدید از سایت را بهبود دهد.

محتوای خوشه ‌ای اهمیت زیادی دارد

محتوای خوشه‌ای اصطلاحی است که به نوعی درج سلسله مراتبی محتوا اطلاق می‌شود. در این روش، یک کلمه کلیدی اصلی انتخاب و متناسب با آن محتوایی درج می‌شود. در واقع محتوای اصلی سایت مانند یک ستون است که محتواهای زیادی در رابطه‌با آن در سایت قرار می‌گیرند.

با این روش، می‌توان اطلاعات کامل‌تر و دسته‌بندی شده‌ای در اختیار مخاطبان قرار داد. ازطرفی با قراردادن لینک بین مطالب، مخاطب را به مطالب دیگری در صفحات همین سایت ارجاع می‌دهید.

افزایش بازدید کسب ‌و کار با بهینه سازی سایت

افزایش بازدید کسب‌وکار یکی از دغدغه‌های صاحبان مشاغل اینترنتی است که با هدف رشد یک سایت و ارتقای آن دست به تولید محتوا زده‌اند. در این مقاله از سری مقاله‌های هفته‌نامه شنبه، شما با روش‌های تولید محتوا و ترفندهای افزایش بازدید سایت بیشتر آشنا می‌شوید. تولید محتوا چطور می‌ تواند به افزایش بازدید کسب ‌و کار کمک کند؟ روزانه میلیون‌ها مطلب در موضوعات مختلف روی سایت‌های متعددی منتشر می‌شوند، اما اینکه تمامی این محتواها بتوانند مخاطبان را به ‌خود جذب کنند، یک امر غیرممکن است. به ‌همین دلیل، فعالان حرفه‌ای در زمینه کمک به افزایش بازدید سایت، راهکارهایی را ارائه داده‌اند تا تولید محتوا منجر به افزایش بازدید از یک سایت و کسب‌‌وکار شود. درج محتوایی جذاب، بدون کپی و مفید محتوای متنی که برای سایت می‌نویسید باید با عنوانی جذاب، بخش‌بندی‌های مناسب و متنی روان و بدون کپی باشد. امروز تولید محتوا با هوش مصنوعی بسیار رایج شده که ازنظر گوگل اصلا پذیرفته نیست و باعث کاهش بازدید کسب‌وکار شما در سایت می‌شود. بهتر است از محتواهای مشابه و موفق برای الگو گرفتن استفاده کنید. اضافه کردن محتوا یا محصول روی سایت به صورت روزانه برای مخاطبان یک سایت، خیلی مهم است که بدانند روزانه چه محصول یا محتوایی روی سایت قرار می‌گیرد. همین‌که بدانند این سایت روزانه محتوایی جدید ارائه می‌دهد، باعث می‌شود که روزانه به سایت شما سر بزنند. علاوه‌بر این فعالیت منظم در یک سایت باعث می‌شود که گوگل سایت شما را در رتبه‌بندی بهتری قرار دهد. سراغ پادکست بروید یکی از روش‌های تولید محتوا که اخیرا بازخوردهای مثبتی داشته، استفاده از پادکست در سایت است. اگر پادکست با مطالب مفید و صدایی دل‌نشین پر شده باشد، می‌تواند مخاطب و کاربر سایت را ترغیب کند که زمان بیشتری در سایت بماند و آمار بازدید از سایت را بهبود دهد. محتوای خوشه ‌ای اهمیت زیادی دارد محتوای خوشه‌ای اصطلاحی است که به نوعی درج سلسله مراتبی محتوا اطلاق می‌شود. در این روش، یک کلمه کلیدی اصلی انتخاب و متناسب با آن محتوایی درج می‌شود. در واقع محتوای اصلی سایت مانند یک ستون است که محتواهای زیادی در رابطه‌با آن در سایت قرار می‌گیرند. با این روش، می‌توان اطلاعات کامل‌تر و دسته‌بندی شده‌ای در اختیار مخاطبان قرار داد. ازطرفی با قراردادن لینک بین مطالب، مخاطب را به مطالب دیگری در صفحات همین سایت ارجاع می‌دهید. افزایش بازدید کسب ‌و کار با بهینه سازی سایت

سئو سایت در دیده‌شدن یک کسب‌وکار و افزایش بازدید از آن بسیار تاثیر‌گذار است. با رعایت اصول سئو در درج محتوای یک سایت، می‌توانید سایت را در موقعیت بهتری ازنظر رتبه‌بندی گوگل قرار دهید. به‌طور کلی برای افزایش بازدید کسب‌وکار از طریق محتوای متنی، باید از روش‌های زیر برای بهینه‌سازی استفاده شود:

  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبطی که جزء پیشنهادهای گوگل هستند.
  • محتوا باید خوانا و با حجم بین 500 تا 1500 کلمه باشد.
  • استفاده از بک‌لینک‌های مرتبط و مناسب.
  • توجه به متاتگ و لزوم درج آن در محتوا.
  • داشتن فهرست در محتوای بالای 2000 کلمه.
  • استفاده از عکس‌های جذاب و مرتبط.

علاوه‌بر موارد بالا می‌توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل گوگل نیز استفاده کنید تا بتوانید آمار دقیقی از بازدید سایت به‌دست بیاورید. هرچقدر که شما اطلاعات‌تان درباره نظر مخاطب و کاربران سایت بیشتر باشد و بتوانید با سلیقه آن‌ها پیش بروید، به‌طور قطع سایت و کسب‌وکارتان رونق بیشتری می‌گیرد.

افزایش بازدید کسب ‌و کار با تبلیغات

سئو سایت در دیده‌شدن یک کسب‌وکار و افزایش بازدید از آن بسیار تاثیر‌گذار است. با رعایت اصول سئو در درج محتوای یک سایت، می‌توانید سایت را در موقعیت بهتری ازنظر رتبه‌بندی گوگل قرار دهید. به‌طور کلی برای افزایش بازدید کسب‌وکار از طریق محتوای متنی، باید از روش‌های زیر برای بهینه‌سازی استفاده شود: • استفاده از کلمات کلیدی مرتبطی که جزء پیشنهادهای گوگل هستند. • محتوا باید خوانا و با حجم بین 500 تا 1500 کلمه باشد. • استفاده از بک‌لینک‌های مرتبط و مناسب. • توجه به متاتگ و لزوم درج آن در محتوا. • داشتن فهرست در محتوای بالای 2000 کلمه. • استفاده از عکس‌های جذاب و مرتبط. علاوه‌بر موارد بالا می‌توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل گوگل نیز استفاده کنید تا بتوانید آمار دقیقی از بازدید سایت به‌دست بیاورید. هرچقدر که شما اطلاعات‌تان درباره نظر مخاطب و کاربران سایت بیشتر باشد و بتوانید با سلیقه آن‌ها پیش بروید، به‌طور قطع سایت و کسب‌وکارتان رونق بیشتری می‌گیرد. افزایش بازدید کسب ‌و کار با تبلیغات

یکی از روش‌هایی که می‌توان با آن یک سایت و کسب‌وکار را به افراد بیشتری نشان داد، تبلیغات است. البته تبلیغات باید موثر و مرتبط باشد تا بتواند خواننده و مخاطب را به بازدید از یک سایت تشویق کند. امروز تولید محتوا در تلگرام که با هدف تبلیغات در تلگرام انجام می‌شود، درکنار تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و لینکدین بسیار رایج شده‌ است. انواع تبلیغاتی که باعث افزایش بازدید کسب‌کار می‌شود عبارت‌اند از:

  • تبلیغات بنری: در این روش شما یک بنر با متون و عکس‌های جذابی در سایت‌های دیگر منتشر می‌کنید تا کاربران سایر سایت‌ها با نگاه‌کردن به آن تشویق شوند که از سایت شما هم بازدید کنند.
  • تبلیغات در گوگل: در این روش شما یک کلمه کلیدی که در تولید محتوا از آن زیاد استفاده کرده‌اید را انتخاب می‌کنید و با پرداخت هزینه از گوگل می‌خواهید که برای بازه زمانی مشخصی سایت شما را با این کلمه در رتبه‌های برتر جست‌وجو قرار دهد.
  • رپورتاژ آگهی: در این روش یک متن تبلیغی و با حدود 1000 کلمه از سایت‌تان در سایت‌های دیگری که بازدید خوبی دارند، قرار می‌دهید. در لابه‌لای متن باید لینک‌هایی برای ارجاع به سایت خودتان بگذارید تا خواننده مطلب بتواند به‌راحتی به سایت شما مراجعه کند.

جمع‌بندی

افزایش بازدید کسب‌وکار همیشه یک آرمان و هدف برای کسانی است که به‌دنبال رونق و توسعه بیشتر در فضای اینترنت هستند. روش‌هایی که در این متن برای بازدید بیشتر سایت مطرح شد، تا حد زیادی کمک‌کننده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.