دستکشی که حرکات را به موسیقی تبدیل می کند

0

اگر شما آن دسته از افرادی هستید که هنگام گوش دادن به موسیقی با دست خود روی میز، در خودرو یا روی نیمکت پارک ضربه می زنید، با استفاده از این دستکش فناوری پیشرفته می توانید صداهای موجود در سر خود را به یک موسیقی ضبط شده تبدیل کنید.

این دستکش که ابزار پوشیدنی Remidi T8 نام دارد، در قسمت های نوک انگشت و کف دست مجهز به حسگرهای حساس به فشار است. مچ بند آن نحوه ترکیب صداها را از هر یک از حسگرها کنترل کرده و وقتی کاربر دست خود را حرکت می دهد آنها را به موسیقی تبدیل می کند.

این دستکش به عنوان یک دستگاه بسیار خلاقانه برای هنرمندان، هواداران موسیقی و دی جی ها طراحی شده است.

کاربران این دستکش می توانند موسیقی بسازند، آن را پخش و اجرا کنند. این دستگاه می تواند یک کنترل کننده پوشیدنی نیز باشد که با استفاده از آن تولیدکنندگان آهنگ ها را ترکیب کرده و ریتم های را تنظیم کنند.

این دستکش بسیار سازگار است و می توان آن را شخصی سازی کرد تا صداهای جدید و سفارشی بسازید یا صداهای موجود را ریمیکس کنید.

سازندگان این دستکش قصد دارند راهی را در اختیار کاربران قرار دهند تا با آن بتوانند احساسات خود را ابراز کنند و حد و مرزهای موجود بر سر راه آلت های موسیقی را از بین ببرند.

ایده ساخت یک ابزار موسیقی پوشیدنی زمان شکل گرفت که موسس و مدیرعامل Remidi، به نام Baldereschi، و DeMay با یکدیگر آشنا شدند. Baldereschi چندین سال دی جی بود و آنها همیشه آهنگ های میکس جدید عرضه می کردند. اما او اغلب ملودی های جدید را فراموش می کرد. بنابراین تصمیم گرفت روشی ابداع کند تا بتواند بدون محدودیت کار در اتاق هایی پر از دستگاه های موسیقی دیجیتال آهنگ و صداها را ضبط کند.

این دستکش های پیشرفته چیزی ورای آن همه کلید و دستگیره و ال ای دی هستند. با استفاده از آنها کاربر می تواند روی یک سطح، میز، دیوار، صندلی مترو، نیمکت پارک، شیشه خودرو، یا روی بدن خود، ضربه بزند و آهنگ بسازد. داده های به دست آمده از این دستکش را می تواند به برنامه Remidi یا سایر نرم افزارهای ضبط ارسال کرد.

با توجه به هشت حسگری که روی آنها ضربه می زنید، می توانید شدت ها و ریتم های مختلفی را تولید کنید. این صداها به مدت زمان یا شدت فشار دادن هر نقطه نیز بستگی دارد. یک ژیروسکوپ و شتاب سنج کوچک نیز در این دستکش وجود دارند که سرعت حرکت دست شما به سمت بالا، پایین، چپ یا راست را اندازه می گیرند و تکیه و آهنگ موسیقی شما را تنظیم می کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.