تضمین سلامت با «دکتر بادی»

0

در این روزها که استارتاپ‌ها از همه چیز و از هر دری حرفی برای گفتن دارند، عده‌ای هستند که به دنبال ارائه خدماتی در زمینه سلامتی ما هستند. از ورزش، تغذیه تا روان، همه و همه‌اش برای سالم‌ماندن در دنیای امروز مهم است.

حال تصور کنید که استارتاپی تنها برای همین منظور تاسیس شده باشد؛ تنها برای آنکه به شما کمک کند تا سالم بمانید و سالم زندگی کنید.

«دکتر بادی» آمده است تا به شما به همین منظور کمک کند. آنها از سه طریق این کار را انجام می‌دهند؛ «مربی شخصی برای شما»، آنها در این باره  می‌گویند: «اگر باشگاه می‌روید‌ و به دنبال داشتن یک مربی شخصی با مناسب‌ترین قیمت و متناسب با شرایط خود هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا آن را بیابید»‌.

«برنامه‌های ورزشی متنوع»، دومین خدمت «دکتر بادی» به شماست که می‌گوید‌ «مهم نیست که شما باشگاه می‌روید یا قصد انجام ورزش در منزل را دارید، ما برای شما حتی در منزل برنامه‌های متنوعی داریم که می‌توانید به‌راحتی به اندام دلخواه خود برسید.» و سومین خدمتش هم ارائه «رژیم غذایی متنوع» است که برای هر نوع سبک زندگی که داشته باشید، یک رژیم غذایی خاص را به شما ارائه می‌دهند‌. آنها می‌گویند که فرقی ندارد، از رژیم‌های گیاه‌خواری گرفته تا رژیم‌های پروتئین  بالا مخصوص ورزشکاران. آنها در طول همین یک‌سالگی‌شان، توانسته‌اند توجه مربیان، ورزشکاران و متخصصان تغذیه را به خود جلب کنند.

«دکتر بادی»‌ ‌همچنین فرصتی شغلی را برای آن دسته از مربیان ورزشکاری فراهم کرده که مناسب‌ترین شاگردان را مطابق شرایط آنان به آنها معرفی می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.