ترانسفور‌میفای پلتفرمی برای دورکاری

معلولان ، بیماران و افراد کم‌برخوردار می‌توانند از این پلتفرم کسب درآمد کنند

0

ليليا و هم‌بنيانگذار او، دسيسلاو کامنو، استارتاپ ترانسفورميفای (Transformify) را در ماه مه ۲۰۱۵ بنيانگذاری کردند تا استخدام اين کارکنان پاره‌وقت را در يک تجربه کسب‌وکار به کسب‌وکار (بی۲بی) متحول کنند.

برقراری روابط مستمر و منسجم بین افراد در یک کسب‌وکار و روابط خارج از شرکت می‌تواند یکی از مشکلات اصلی استارتاپ‌هایی باشد که به‌تازگی راه‌اندازی شده‌اند. از سوی دیگر، دورکاری مزایا و فرصت‌های زیادی را برای کارکنان در سراسر دنیا ایجاد کرده، اما مشکلات جدیدی نیز همراه آن برای سازمان‌ها به وجود آمده است.

لیلیا استوانو که در شرکت‌های پرداخت آنلاین اسکریل و کوکاکولا جزو مسئولان ارشد بوده است، مشکلات مربوط به مدیریت روابط با صاحبان مشاغل آزاد، کارکنان موقت، مشاوران و متخصصان را از نزدیک لمس کرده است.

این مشکلات عبارتند از: قرار‌دادن کارکنان موقت در سیستم، جمع‌آوری، به‌روز‌رسانی و ذخیره اطلاعات حساب بانکی، پردازش و تهیه صورتحساب‌ها و نظارت بر موعدهای یک پروژه.

لیلیا و هم‌بنیانگذار او، دسیسلاو کامنو، استارتاپ ترانسفورمیفای (Transformify) را در ماه مه ۲۰۱۵ بنیانگذاری کردند تا استخدام این کارکنان پاره‌وقت را در یک تجربه کسب‌وکار به کسب‌وکار (بی۲بی) متحول کنند.

نرم‌افزار این استارتاپ با تمرکز روی کسب‌وکارهای کوچک که به دنبال بهینه‌سازی هزینه‌های خود و تسریع در روند استخدام هستند و نیز سازمان‌هایی که به راهکارهای تنوع ارائه‌‌دهنده و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) علاقه دارند، یک روش ساده برای مدیریت پروژه‌ها و اتوماسیون‌سازی پرداخت‌هاست.

روش کاری ترانسفورمیفای

از نظر راهکارهای مسئولیت اجتماعی شرکتی، شرکت ترانسفورمیفای یک ماموریت اجتماعی جالب دارد: ارائه دسترسی به مشاغل و تضمین پرداخت به افراد در سراسر دنیا. اینها می‌توانند افرادی باشند که به معلولیت یا اوتیسم مبتلا هستند یا افرادی که در مناطق محروم، مناطق با سطح بالای بیکاری یا کشورهای جنگ‌زده زندگی می‌کنند.

با کمک به این افراد برای پیدا‌کردن کار، ترانسفورمیفای بخش بزرگی از استعدادهای دنیا را تقویت می‌کند تا این استعدادها هدر نروند.

پلتفرم ترانسفورمیفای از دو منبع کسب درآمد می‌کند؛ مشتریان خدمات به عنوان نرم‌افزار یک هزینه اشتراک به ازای هر کاربر و یک کمیسیون برای انتقال پرداخت‌ها از طریق این خدمات پرداخت می‌کنند. رویکرد منحصربه‌فرد این بنیانگذاران موجب شده است که استوانو جایزه اولین زن سال را در سال ۲۰۱۷ دریافت کند.

در این مراسم از دستاوردهای زنان استقبال و قدردانی می‌شود. در حال حاضر این شرکت ۳۱۰ مشتری تجاری در سراسر آمریکا، اتحادیه اروپا و آسیا دارد و پیش‌بینی می‌کند که گردش مالی آن در سال۲۰۱۸ به ۱۵ میلیون دلار برسد که این میزان یک رشد چشمگیر برای استارتاپی است که فقط ۳ سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.