تحول دیجیتال در راه است

به همت دانشگاه صنعتی شریف و مركز آموزش‌هاى آزاد شريف

0

دانشگاه صنعتی شریف به همت مرکز آموزش‌هاى آزاد شریف و در راستای همسو‌کردن سازمان‌ها و مجموعه‌ها با انقلاب صنعتی چهارم و تحولات دیجیتال در کشور اقدام به برگزاری دوره‌های کارگاهی-آموزشی در حوزه «تحول دیجیتال» کرده است.

یکی از مشکلاتی که سازمان‌ها و افراد را در عصر حاضر به چالش کشیده است، تکنولوژی‌های دیجیتال و مدل‌های کسب‌و‌کار نوآورانه حاصل از آنهاست. هم شرکت‌ها باید مدل‌ها و فرآیندهای کسب‌و‌کار خود را بازنگری کنند، هم افراد و کارکنان سازمان‌ها باید مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

بحث یادگیری این مهارت‌ها، حدود یک سال است که با اساتید هیات علمی دانشگاه شریف و جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های دیجیتال مطرح شده‌ ‌و خروجی آن طراحی دوره‌های کوتاه و کاربردی اما مدولار است که بتواند نیازهای سازمان‌ها و افراد را در این حوزه‌ها مرتفع سازد به طوری که بتواند یک تصویر جامع و کلی از مهارت‌های مورد نیاز را به تصویر بکشد

اولین سری آموزش‌های «مهارت» دیجیتال تحت عنوان ۳ کارگاه «نقشه راه تحول دیجیتال»، «دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال» و «طراحی پلتفرم‌های دیجیتال» از ۲۰ تیرماه شروع خواهد شد.

از کلیه ‌صاحبان صنایع و مدیران پیشرو در حوزه صنعت‌، فناوری و تکنولوژی دعوت به عمل می‌آید تا در این حرکت علمی حضور به هم رسانند. علاقه‌مندان مى‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٢۶۴۵٢۵٣٢-٠٢١ تماس حاصل کرده و یا به لینک زیر مراجعه کنند:
http://bit.ly/sharifdtp

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.