بیژن عباسی آرند، مدیرعامل جدید ایرانسل شد

0

نخستین روز اسفند سال ۱۳۹۷، پس از تشکیل جلسه هیات مدیره ایرانسل، دکتر رحمت‌الله صادقیان به عنوان رئیس هیات مدیره و دکتر بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل معرفی شدند. در خبری که روابط عمومی ایرانسل منتشر کرده، آمده: دکتر بیژن عباسی آرند فارغ‌التحصیل رشته مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است.

پیش از این قریب به ۱۴ سال علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل بود. علیرضا قلمبر دزفولی از ابتدای راه‌اندازی پروژه ملی ایرانسل، به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره مشغول به کار شد.
او مدیرعامل سابق شرکت صا‌ایران شیراز (‌صنایع الکترونیک شیراز) بوده است.

فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق‌لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است و در زمینه «آنتن، رادار و مدارات پسیو مایکروویو» تخصص دارد. عباسی چهارمین نفر از مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه ایران خواهد بود که از صاایران وارد این صنعت تلفن همراه ایران در لایه مدیرعاملی می‌شود.

پیش از این، علیرضا قلمبر دزفولی از مدیریت عاملی صنایع مخابرات (صما) شرکت صاایران به مدیرعاملی ایرانسل، وحید صدوقی از مدیریت عاملی صنایع قطعات الکترونیک ایران (صقا) به مدیرعاملی شرکت ارتباطات سیار ایران (صاایران) و محمد مهدی عطوفی با سابقه مدیریت عاملی انستیتو ایزایران صاایران به مدیرعاملی رایتل رسیده بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.