به مشتریان خود نشان دهید که بیش از یک استارتاپ هستید

0

راه‌اندازی استارتاپ سرشار از موانع و مشکلات است و باید راجع به آن‌ها صحبت کنید. اما موردی که باید به خاطر بسپارید این است که مشتریان شما بسیار مهم هستند. هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به مشتریان بفهمانید چقدر برای شما اهمیت دارند. باید علاقه‌مندی آن‌ها را بفهمید و به آن‌ها بفهمانید چیزی بیش از یک استارتاپ هستید.

 مراقب آن‌ها باشید

بهترین راه برای مراقبت از مشتریان بیان کردن است. به آن‌ها خیلی توجه کنید. باید هر کاری کنید تا مطمئن شوید آن‌ها راحت هستند و لذت می‌برند. اگر بتوانید از مشتریان خود مراقبت کنید و هرچه می‌خواهند را دقیقا برای آن‌ها فراهم کنید شما را به خاطر خواهند سپرد. این باعث می‌شود نسبت به شما وفادار بمانند و بیشتر به سمت شما برگردند.

 حمل‌ونقل

زمان زیادی را باید صرف حمل‌ونقل مشتری کنید. می‌توانید آن‌ها را از فرودگاه سوار کنید که در این صورت باید با یک شرکت کرایه خودرو کار کنید. برخی از مشتریان بسیار گرفتارند و نمی‌خواهند برای مسافرت چندان وقت تلف کنند. وقتی به مسافرت می‌روند می‌خواهند همه‌چیز بسیار اصولی باشد. شاید نتوانید حمل‌ونقل بسیار شیک و گران‌قیمتی برای مشتریان خود فراهم کنید اما سعی خود را بکنید و برای مشتریان خود و برای حس راحتی و احترام آن‌ها هزینه کنید.

 بیش‌ازحد نرمال خدمات ارائه دهید

به اینکه به مشتریان خود صد درصد خدمات خود را ارائه کنید، قناعت نکنید. همیشه سعی کنید بیشتر فراهم کنید. چیزی که می‌خواهند را بدهید. سایت زیر را ببینید؛ یک‌سری نکته برای رضایت مشتری به شما می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.