به زندگی بازگردید!

0
  • هدف از تهیه و ارائه اپلیکیشن

Infusionsoft Mobile  آن است که صاحبان مشاغل و استارتاپ‌ها از دفتر کار خود بیرون بیایند، از پشت میز کار بلند شوند و به زندگی بازگردند. این بدین معنا نیست که شما دیگر کار نخواهید کرد…بلکه هوشمندانه‌تر و با فروش و بازاریابی خودکار کار می‌کنید.

اپلیکیشن اینفیوژن‌سافت  در این راستا طراحی شده ‌و به استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک امکان می‌دهد تا خارج از دفتر نیز به کسب‌و‌کار خود ادامه دهند. اینفیوژن‌سافت شما را با مخاطبان خود در ارتباط نگه می‌دارد. انتظارها به پایان رسیده است

اینفیوژن‌سافت دسترسی و ارتباط با مشتریان را در حین سفر آسان کرده است. شما می‌توانید در حین حرکت، در سفر یا در تعطیلات، مخاطبانی را بیفزایید، ویرایش کنید یا به آنها پیام بدهید. با این اپلیکیشن می‌توانید از دفتر کار خود دور باشید و با تلفن همراهتان به کارها رسیدگی کنید. این اپلیکیشن بهترین روش برای کسب‌و‌‌کارهای کوچک است تا هر کجا که هستند بتوانند مخاطبان خود را مدیریت کنند، با آنها در ارتباط باشند و بازاریابی خودکار انجام دهند. قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

تسهیل در مدیریت مخاطب با توانایی جست‌وجو بر حسب نام کوچک، نام خانوادگی یا ایمیل  افزودن اطلاعات مخاطب به طور مستقیم به دفترچه تلفن شما با قابلیت «ذخیره در تلفن»  افزودن، ویرایش یا مشاهده آخرین مخاطبان بر اساس مجموعه‌ای از تعاملات

افزودن مخاطبان از طریق عکسبرداری از کارت‌های کاری  اخذ منابع با افزودن مخاطبان جدید و ایجاد یادداشت‌های دقیق برای هر یک‌ اعم از: نام، شرکت، سمت، شماره تلفن، ایمیل و نشانی.  تماس، ایمیل، پیامک یا نمایش مسیر به یک مخاطب به طور مستقیم از قسمت سابقه مخاطب  افزودن برچسب برای اقدامات و کمپین‌ها. جست‌وجوی برچسب‌های موجود یا ایجاد برچسب‌های جدید و افزودن آنها به سوابق مخاطب.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.