بالاتر از بالاتر

تبلیغ خلاقانه تویوتا لندکروز

0

تویوتا برای معرفی مدل جدیدی از ماشین‌های لندکروز خود، در قالب ۳ تصویر چاپی، کمپینی موسوم به «Over The Top» را با همکاری گروه بازاریابی Grupo Ferrer راه‌اندازی کرده است.

خلاقیت، اغراق و نشان دادن یک تصویر ملموس از شاسی‌بلندهای این ماشین، مهم‌ترین شاخصه‌ کمپین تبلیغ تویوتا لندکروز است. خودرویی که از همه چیز بالاتر است، نخستین برداشتی است که مخاطبان تصاویر این کمپین تبلیغاتی از دیدن آن به دست می‌آورند.

در هر منطقه‌ای و بالاتر از هر وسیله‌ای که ما را به آسمان می‌برد، ماشین‌های لندکروز تویوتا عمل کرده و می‌توانند چشم‌اندازی بالاتر از چشم‌انداز یک بالن، یک هواپیما و یک عقاب تیزپرواز را رقم بزنند.

مشخصه‌های تبلیغ تویوتا لندکروز

مطمئنا عنصر اغراق، مهم‌ترین عامل متمایزی است که در تبلیغ تویوتا لندکروز به چشم می‌خورد. مخاطب در ۳ تصویر مختلف، نمایی از بالا به پایین را مشاهده می‌کند که در یکی از آنها یک هواپیما را در زیر پای خود می‌بیند، در دیگری یک بالن را و تصویر سوم نیز عقابی مشاهده می‌شود که در ارتفاع پایین‌تری پرواز می‌کند. قطعا یک ماشین نمی‌تواند بالاتر از هواپیما، عقاب و بالن قرار بگیرد، اما اغراق، یکی از مشخصه‌های اصلی راهکارهای تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطبان است.

بر این اساس، مخاطب این تصاویر، این مفهوم را درک خواهد کرد که با ماشین‌های لندکروز، می‌تواند چشم‌اندازی از بالا به پایین به اطراف خود داشته باشد و دیدی کامل و جامع نسبت به مناطقی که در آن حرکت می‌کند، پیدا کند. از طرفی تصاویر فوق در آب و هوای مختلفی مانند برفی و کوهستانی، صحرایی و دشت وکوه ترسیم شده‌اند که این نکته نشان‌دهنده این مفهوم است که فرقی نمی‌کند شما در کجا رانندگی می‌کنید!

با این مدل از ماشین‌های شاسی‌بلند برند تویوتا، بر همه چیز احاطه داشته و یک دید وسیع خواهید داشت؛ به طوری که برف و سرما، خشکی و گرما و حتی مناطق صخره‌ای و کوهستانی، در بلند‌پروازی و تسلط بر جاده، مانعی ایجاد نخواهند کرد.

منظره‌ای که از بالا به پایین احاطه داشته و یک هواپیما، عقاب و بالن را به نمایش می‌گذارد، از شیشه‌های شفاف جلوی این ماشین دیده شده و از طرفی تصویر کامل و کوچکی از خود ماشین نیز در گوشه شیشه دیده می‌شود که نمای کلی ماشین و اندازه آن را به نمایش می‌گذارد. به این معنا که با ماشین‌های مدل لندکروز برند تویوتا که نمونه کوچکی از آن را می‌بینید، می‌توانید وسعت دید خارق‌العاده، وسیع و گسترده‌ای داشته باشید و نسبت به پیرامون خود تسلط بیشتر و دقیق‌تری پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.