اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۲۱

0

اپلیکیشن کاربردی هفته: کیک‌سرو یک اپلیکیشن مدیریت روابط با مشتریان مبتنی بر وب برای صنایع خدمات موضوعی است. دی‌لایت ارتباط با مشتریان، جریان کار پروژه‌ها و برنامه‌های زمانبندی تیم را نشان می‌دهد. تیم‌گیت یک راهکار مدیریت روابط با مشتریان و فروش مبتنی بر وب را ارائه می‌دهد. اسمارتس‌آپ یک چت رایگان برای وب‌سایت‌ها و وب‌شاپ‌ها ارائه می‌دهد.

کیک‌سرو

اپلیکیشن کاربردی

کیک‌سرو (Kickserv) یک اپلیکیشن کاربردی مدیریت روابط با مشتریان مبتنی بر وب برای صنایع خدمات موضوعی است که استفاده از آن بسیار ساده است. این راهکار خدمات مدیریت روابط با مشتریان، برنامه‌ریزی، برآوردها، مدیریت تقویم مشترک، دسترسی همراه، تهیه صورتحساب و غیره را ارائه می‌دهد.

کیک‌سرو همچنین با کوییک بوکس دسکتاپ و آنلاین همگام‌سازی می‌شود تا کاربران مجبور نباشند دو بار داده‌ها را وارد کنند. در این صورت در زمان و هزینه‌های آنها صرفه‌جویی می‌شود.

اپلیکیشن کاربردی کیک‌سرو برای متخصصان برق، تعمیرات کامپیوتر، کسب‌وکارهای مربوط به تهویه هوا، لوله‌کشی، قالیشویی، باغبانی، کنترل آفت‌ها و سایر صنایع مناسب است. این اپلیکیشن به مدیریت تخمین‌ها، مشاغل، برنامه‌ریزی، کارهای مختلف کمک می‌کند و یک تقویم آنلاین مشترک دارد که در آن می‌توانید کارها را تکمیل کنید.

دی‌لایت

اپلیکیشن کاربردی

این اپلیکیشن که به طور انحصاری برای دستگاه‌های اپل طراحی شده است، به تیم شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را بهتر اداره کنند. دی‌لایت تنها اپلیکیشن مدیریت پروژه و مدیریت روابط با مشتریان برای مک است که به طور مستقیم با اپل میل یکپارچه‌سازی می‌شود.

با اپلیکیشن کاربردی دی‌لایت شما می‌توانید تمام مشتریان، فروش، پروژه‌ها و ایمیل‌‌های خود را سازماندهی کنید و به اشتراک بگذارید تا تیم شما بتواند با کارایی بیشتری کار کند.

دی‌لایت (Daylite for Mac) ارتباط با مشتریان، جریان کار پروژه‌ها و برنامه‌های زمانبندی تیم را نشان می‌دهد تا هر فردی بداند که دارد چه اتفاقی می‌افتد. به علاوه شما می‌توانید به طور آفلاین کار کنید زیرا دی‌لایت داده‌های شما را در دستگاه اپل ذخیره می‌کند.

تیم‌گیت

اپلیکیشن کاربردی

تیم‌گیت (Teamgate) یک راهکار مدیریت روابط با مشتریان و فروش مبتنی بر وب را ارائه می‌دهد که برای تقویت و تسهیل در کل روند فروش کسب‌وکارها طراحی شده است. از تعیین چشم‌انداز گرفته تا فروش، هر یک از مراحل موجود در مسیر فروش با استفاده از قابلیت‌های تیم‌گیت آسان خواهد شد.

نتایج آن را می‌توان در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کرد و این امر به فروش بیشتر در آینده و افزایش رشد کسب‌وکار می‌انجامد.

اپلیکیشن کاربردی تیم‌گیت که به مجموعه‌ای از قابلیت‌های یکپارچه‌ و هوشمند مجهز است، از قبیل میل چیمپ، زندسک، زاپیر و غیره، به تیم‌های فروش شما سادگی و قدرت مورد نیاز برای رشد کسب‌وکارتان را ارائه می‌دهد.

اسمارتس‌آپ

اپلیکیشن کاربردی

اسمارتس‌آپ (Smartsupp) یک چت رایگان برای وب‌سایت‌ها و وب‌شاپ‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با این اپلیکیشن کاربردی به پرسش‌های بازدیدکنندگان در زمان واقعی پاسخ دهید و نیز مشاهده کنید که آنها چگونه در وب‌سایت شما گردش می‌کنند. مشتریان شما اکنون در وب‌سایت شما هستند. با آنها گفت‌وگو کنید و ببینید که چه کار می‌کنند.

چت کردن با بازدیدکنندگان به بهبود در فروش کمک خواهد کرد و روی معیارها برای بررسی در گوگل آنالیتیکس نیز تاثیر می‌گذارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.