انبارداری در وب

0

 echabok.ir  نرم‌افزار انبارداری و توزیع در زمینه خرید و فروش اینترنتی و پخش کالاست که از اوایل سال ۱۳۹۴ در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. بنیانگذار این وب‌سایت می‌گوید همکاری با شرکت پست جمهوري اسلامي ايران، باعث تسریع در روند توزیع و تسویه حساب با فروشگاه‌ها شده است.

نرم‌افزار شرکت تجارت الکترونیک چابک‌به‌کام، کالاهای فروشگاه اینترنتی را از لحظه ورود به انبار تا توزیع به صورت شفاف نمایش می‌دهد.مدیریت فروشگاه هر لحظه قادر خواهد بود میزان موجودی کالا و وضعیت سفارشات ارسالی خود را مشاهده نماید. تیم چابک‌به‌کام با کمک این نرم‌افزار و پشتیبانی از آن تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر سرویس پرداخت در محل به فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهد.

این شرکت برای رهایی فروشگاه‌های اینترنتی از این موضوع، سعی نموده از مزیت نسبی شرکت‌های توزیع به‌نحو مطلوب استفاده کرده و اطلاعات نحوه توزیع شرکت‌های توزیع را در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتوانند از بهترین نوع توزیع در کشور بهره‌مند شوند. بنیانگذار چابک همچنین در خصوص انبارداری و لجستیک افزود: «تعداد قابل‌توجهی از فروشگاه‌های اینترنتی امور مربوط به توزیع و انبارداری خود را برون‌سپاری نموده و خود را درگیر مسائل انبارداری، توزیع و نیروی انسانی نمی‌کنند. در این روش کالاهای فروشگاه‌ها در انبار این شرکت  نگهداری و در قفسه‌های انبار بر اساس کدبندی جایگذاری شده و با دریافت اطلاعات خریداران به صورت وب‌سرویس به تجارت الکترونیک چابک‌به‌کام متصل می‌شود. کالا بر اساس فاکتور جمع‌آوری و به سیستم توزیع تحویل می‌شود، ضمن آنکه موجودی کالا به‌صورت آنلاین برای فروشگاه قابل نمایش بوده و فروشگاه‌ها می‌توانند موجودی کالا را مدیریت نموده و در مواقع اتمام موجودی کالا نسبت به ارسال کالا به انبار اقدام نمایند.»

برای مشتریانی که کار انبارداری خود را برون‌سپاری می‌کنند، بعد از اخذ فاکتور و برداشت کالا از داخل قفسه‌های انبار توسط پرسنل چابک،  نسبت به بسته‌بندی کالا با برچسب امنیتی و الصاق فاکتو بر روی جعبه یا پاکت‌های بسته‌بندی‌شده، اقدام می‌شود.

در این مرحله، سفارش قابل تحویل به واحد توزیع است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.