افکار خود را بنویسید و به اشتراک بگذارید

0

 

  • Wunderlist

اپلیکیشن Wunderlist به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک می‌کند که ایده‌ها، کارهایی که باید انجام دهند و مکان‌هایی را که باید از آنجا بازدید کنند،  در یکجا ثبت کنند. اگر شما یک فهرست خواربار را می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی یک پروژه کار کنید، یا برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی نمایید، این اپلیکیشن می‌تواند در اشتراک‌گذاری فهرست‌ها و همکاری با افراد در زندگی‌تان به شما کمک کند. وُندرلیست به سرعت بین تلفن، تبلت و کامپیوتر شما همگام‌سازی می‌شود و شما می‌توانید در هر کجا به فهرست‌های خود دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی در حوزه یادداشت‌های مهم روزانه است که تعداد بسیار زیادی کاربر در سراسر دنیا دارد.

در نشریات و مطبوعات مختلف اعم از نیویوک تایمز، لایف هکر، تک کرانچ، سی‌نت، گاردین، ویرد و ونیتی فر، درباره وُندرلیست صحبت شده است.

 

  • Medium

در اپلیکیشن مدیوم، یک شبکه برای نوشتن ایجاد شده است که به افراد امکان می‌دهد دیگران را تحت تاثیر قرار دهند و از این طریق آنها را به فکر وادارند یا نظر آنها را عوض کنند. از این اپلیکیشن می‌توان برای برقراری ارتباط با هم‌صنفان خود نیز استفاده کرد. در این پلت‌فرم افراد ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و خود را ابراز می‌کنند. این برنامه کاربردی کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌ها شناخته شده است. در این اپلیکیشن شما ترکیبی از داستان‌های ساخته شده توسط انسان و الگوریتم‌ها را مشاهده می‌کنید که شما را غرق در خود خواهند کرد. این اپلیکیشن را می‌توانید در دستگاه‌های مختلف خود همگام‌سازی کنید و از هر یک از دستگاه‌ها به مطالب خود دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن می‌توانید یک پیام را هایلایت یا آن را به دوستان خود توصیه کنید. با نوشتن پاسخ خود به یک داستان می‌توانید در مکالمه شرکت کنید. در نسخه‌های جدید این برنامه ایرادهای قبلی رفع شده‌اند. برای مثال، وقتی تصاویر را وارد یک مطلب ارسالی می‌کردیم، برنامه متوقف می‌شد و الان این ایراد رفع شده است. کیفیت تصاویر نیز پس از اضافه‌شدن به مطلب پایین نمی‌آید.

 

  • InstaView

اینستاویو تمام فعالیت‌های اینستاگرام شما را محاسبه می‌کند و برای هر کاربری که اخیراً پروفایل شما را دیده است، داده کسب می‌کند. این اپلیکیشن بیشترین تعداد دانلود را در بین برنامه‌های کاربردی داشته است. اینستاویو فهرستی از افرادی که اخیراً با پروفایل شما لینک شده‌اند یا به آن سر زده‌اند، ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن فهرستی از کاربرانی را که شما بیشتر از همه لایک می‌کنید، بر اساس تعاملاتی که سایر افراد با حساب اینستاگرام شما دارند، از قبیل لایک‌ها، نظرات، عکس‌هایی که شما را تگ کرده‌اند، افرادی که دنبال کرده‌اید و پیام‌ها، نمایش می‌دهد.

شما می‌توانید حداکثر فهرست ۲۰۰ مورد اخیر را برای پروفایل خود مشاهده کنید. این اپلیکیشن برای سرگرمی در نظر گرفته شده است.

 

  • hike messenger

هایک یکی از اپلیکیشن‌هایی است که بیشترین تعداد دانلود را داشته است. این اپلیکیشن ویژگی‌های زیادی دارد از قبیل:

  چت و اشتراک‌گذاری فایل‌ها بدون هزینه اینترنت و داده در کلاس درس، هنگام سفر‌ و هر کجای دنیا در فاصله ۱۰متری از یک دوست! فقط کافی است با دوست خود چت کنید، به منوی سه‌نقطه بروید و روی Hike Direct تلنگر بزنید.   حالت پنهان: این یک قابلیت فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد تمام چت‌های خصوصی خود را پنهان کنید و از طریق یک رمز ورود به آنها دسترسی داشته باشید. در این صورت از مکالمات خصوصی شما محافظت می‌شود.   بیش از ۵۰۰۰ استیکر رایگان: با استفاده از این استیکرها می‌توانید احساسات خود را در قالب شکل نشان دهید. هزاران استیکر جالب و خنده‌دار را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این استیکر به زبان‌های مختلف در دسترس کاربران هستند.   اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌ها: به جای ایمیل فرستادن، می‌توانید تمام اسناد و فایل‌های خود را از طریق هایک ارسال کنید. تمام انواع فایل‌ها و اسناد غیر‌رسانه‌ای با هر فرمت PDF، ZIP، Word، PowerPoint، Excel، APK، MP3 و غیره از طریق این اپلیکیشن قابل ارسال هستند.

 

  چت‌های گروهی: می‌توانید گروه‌هایی حداکثر ۱۰۰۰ نفره تشکیل دهید و به‌آسانی با آنها در تماس باشید.

  تم‌های چت: در این اپلیکیشن کاربر می‌تواند یک تم دو‌طرفه را برای گفت‌وگوی خود انتخاب کند و از این طریق محیط چت را تحت تاثیر آن تم قرار دهد.  

تماس‌های رایگان: شما می‌توانید هر چند ساعت که می‌خواهید با دوستان و خانواده خود از طریق هایک صحبت کنید. کیفیت صدای این اپلیکیشن HD است و تماس‌ها از طریق ۲G، ۳G، ۴G و Wi-Fi در بیش از ۲۰۰کشور برقرار می‌شوند.

  تماس‌های گروهی رایگان: شما می‌توانید به طور همزمان با بیش از ۱۰۰ نفر تماس کنفرانسی داشته باشید.  

حریم خصوصی: لازم نیست همه بدانند که شما چه زمانی آنلاین هستید. با این اپلیکیشن نه‌تنها می‌توانید از افراد فضول در زندگی خود بلکه در هایک نیز دور بمانید. می‌توانید روی آخرین زمان آنلاین شدن خود و تصویر پروفایل‌تان کنترل کامل داشته باشید‌ و مشخص کنید که هر فرد چقدر می‌تواند درباره شما اطلاعات داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.