کودونی، کالاها را ۳۰درصد بهتر می‌فروشد

ارائه خدمات فروش مجدد کالاهای لوکس

0

خدمات ویژه و خصوصی کودونی اکنون مورد استفاده مشاهیر، ثروتمندان و متخصصان در فضای کالاهای لوکس قرار می‌گیرد.

ارائه خدمات فروش مجدد کالاهای لوکس و مد آسان‌ترین روش برای فروش لوازم افرادی است که همیشه مشغله کاری دارند. با استارتاپ کودونی افراد پرمشغله می‌توانند کالاهای لوکس و منحصر‌به‌فرد خود را بفروشند. 

این شرکت را یک کارآفرین جوان ۲۶ ساله به نام جیمز هارفورد تایرر در سپتامبر ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرده است. در ابتدای کار او هیچ پول یا پس‌اندازی نداشت و ماشین و لوازم خود را فروخت تا سرمایه لازم برای ارائه نمونه اولیه این استارتاپ را فراهم کند.

اما ایده او آنقدر جالب بود که ارزش ریسک‌کردن داشت. خدمات ویژه و خصوصی کودونی اکنون مورد استفاده مشاهیر، ثروتمندان و متخصصان در فضای کالاهای لوکس قرار می‌گیرد.

این استارتاپ به کل روند فروش رسیدگی می‌کند و شامل جمع‌آوری کالاها از منزل توسط یکی از نمایندگان، عکاسی حرفه‌ای، تهیه فهرست، رسیدگی به مشتری و غیره می‌شود.

اهداف کودونی

استارتاپ (Cudoni) که به ارائه یک خدمات پیشرفته و شخصی در بازار می‌بالد، با فناوری داخل منزل خود امکاناتی را برای آسایش مشتریان فراهم می‌کند. به طور متوسط، این استارتاپ کالاها را ۳۰ درصد بالاتر از قیمتی که در صورت فروش توسط خود فرد فروخته خواهد شد، به فروش می‌رساند.

اخیرا این استارتاپ به عنوان یکی از بهترین سایت‌های فروش مجدد مد توسط تلگراف و نیز ابرقدرت‌های خرده‌فروشی مانند ای‌بی شناخته شده است، کودونی هنوز راه طولانی دارد تا به موفقیت کامل دست یابد. کودونی تا امروز ۵۷۵هزار پوند بودجه از سرمایه‌گذاران خود دریافت کرده است؛ مت کوپر بنیانگذار کپیتال وان و گایلز بروک مدیرعامل ویتا کوکو نیز روی این کسب‌و‌کار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بنابراین، هدف اصلی این بنیانگذار به شرح زیر است:

«ما به دنبال تغییر شکل فروش مجدد کالاهای لوکس هستیم. ما می‌خواهیم بزرگ‌ترین بازیکن در یک بازار به‌شدت رقابتی باشیم و معتقد هستیم که موفق خواهیم شد.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.