از دفتر کارتان بزنید بیرون و بر داده‌ها نظارت کنید

0

 

  • Evernote Scannable

این اپلیکیشن قراردادها، رسیدها، کارت‌های تجاری و هر کاغذی را اسکن می‌کند. سپس آنها را ذخیره کرده یا بلافاصله به اشتراک می‌گذارد. این اپلیکیشن یکی از ابزارهایی است که می‌تواند برای استارتاپ‌ها و کسب‌‌وکارهای مختلف مفید باشد. با استفاده از آن، شما می‌توانید در هرجا به‌طور خودکار اسکن‌های باکیفیت داشته باشید. این اپلیکیشن به سرعت اسکن می‌کند. کافی است دوربین را روی رسید، تابلو یا اسناد قرار دهید. Scannable بلافاصله تصویر آن را می‌گیرد. سپس به‌طور خودکار تصاویر را می‌چرخاند، برش می‌دهد و تنظیم می‌کند. شما می‌توانید این اسناد را از طریق ایمیل یا پیامک برای همکاران خود ارسال یا آنها را به صورت فایل‌های PDF و JPG در Evernote یا سایر اپلیکیشن‌ها ذخیره کنید. از ویژگی‌های مفید این اپلیکیشن می‌تواند به عدم‌نیاز به کاغذ اشاره کرد. Scannable با اسکنر ScanSnap Evernote کار می‌کند تا اسناد چندصفحه‌ای را ذخیره کند. این اسکنر برای تمام افراد تیم شما است و همه می‌توانند از طریق دستگاه خود اسکنر ScanSnap Evernote را کنترل کنند. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید کارت تجاری را به مخاطب تبدیل کنید. کافی است اطلاعات را از کارت تجاری و لینکداین گرفته، عکس پروفایل به آن اضافه کنید و آن را در فهرست مخاطبان خود ذخیره کنید. اپلیکیشن Evernote Scannable به شما امکان می‌دهد تا به سرعت کارت‌های تجاری، اسناد، یادداشت‌های جلسه و هر فایل کاغذی دیگری را از طریق دوربین تلفن هوشمند خود اسکن کنید. شما می‌توانید این فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، آنها را در لینداین، فضای ابری یا هرجای دیگری که تلفن هوشمند شما به آنجا دسترسی دارد، آپلود کنید.‌‌

 

  • Google Drive

همه ما با اپلیکیشن رایگان Google Drive آشنا هستیم. اما آیا می‌دانستید در این مجموعه خدمات همگام‌سازی فایل و ذخیره‌سازی آنلاین تا سقف ۱۵ گیگابایت رایگان است؟ به علاوه فایل‌هایی که شما با استفاده از Google Docs، Sheets و سایر اپلیکیشن‌های مربوط به Drive ایجاد می‌کنید و فایل‌هایی که به اشتراک‌ می‌گذارید در این ۱۵ گیگابایت محاسبه نمی‌شوند. با Drive، شما می‌توانید به مدیریت اسناد در زمان واقعی دسترسی داشته باشید و در نتیجه همکاری از راه دور برای شما امکان‌پذیر خواهد شد. این موضوع برای به‌روزرسانی‌های لحظه‌آخری برنامه کاری شما بسیار مفید است. با این اپلیکیشن شما می‌توانید اسناد را ایجاد کرده، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید، جزئیات فایل‌های خود را مشاهده کنید و آنها را علامت‌گذاری کنید تا به‌طور آفلاین در دستگاه شما ذخیره شوند.

Google Drive یک مکان امن برای تمام فایل‌های شما است و شما می‌توانید از هر تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتری به آنها دسترسی داشته باشید. فایل‌های موجود در آن، اعم از ویدئوها، عکس‌ها و اسناد، به‌طور ایمن پشتیبان‌گیری می‌شوند تا آنها را گم نکنید. در آنجا، شما می‌توانید دیگران را دعوت کنید تا این اسناد را مشاهده و ویرایش کرده یا نظرات خود را ذکر کنند.

 

  • Zenefits

Zenefits یکی از بهترین ابزارهای نرم‌افزاری و مدیریت منابع انسانی در بازار است. این اپلیکیشن به‌طور خاص برای استارتاپ‌ها مفید است و یک رابط کاربری فوق‌العاده دارد و با اکثر پردازشگر‌های پرداخت مهم ارتباط دارد. با استفاده از این اپلیکیشن رایگان، شما می‌توانید به‌روزرسانی‌های کارمندان را انجام دهید به آنها امکان دهید تا اطلاعات خود را مشاهده و به‌روزرسانی کنند و به یک دایرکتوری کارمندان دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و آی‌اواس در دسترس کاربران قرار دارد. Zenefits به شما امکان می‌دهد تا از دفتر کارتان بیرون بیایید و در هرجا که هستید، کسب‌وکار خود را توسعه دهید. شما می‌توانید با استفاده از تلفن خود به اطلاعات بیمه دسترسی داشته باشید، درخواست مرخصی دهید، مزایای خود را بررسی کنید و با همکاران‌تان در ارتباط باشید. قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

 ارتباط آسان با همکاران، پیدا کردن هم‌گروه‌ها، مشاهده دپارتمان‌ها و نقش‌ها و تماس، ارسال پیامک و ایمیل به همکاران

 مشاهده وضعیت مرخصی‌ها و درخواست مرخصی

 مشاهده جزئیات بیمه خود پوشش‌ها و دسترسی سریع به شماره بیمه‌نامه و غیره.

Zenefits یک راهکار منابع‌انسانی برای کسب‌وکارهای کوچک است که در این حوزه رتبه اول را کسب کرده‌اند. این اپلیکیشن از طریق یکپارچه‌سازی سیستم‌های منابع‌انسانی، حقوق و مزایا و تبدیل آنها به یک تجربه متصل و ساده، امور منابع‌انسانی را برای کارفرمایان و کارمندان تسهیل کرده است.

 

  • Microsoft Power BI

هنگامی‌که استارتاپ شما کم‌کم شکل می‌گیرد، شما نیاز دارید داده‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید و اطلاعات را در اختیار کارمندان‌تان قرار دهید. اپلیکیشن رایگان Microsoft Power BI که توسط شرکت مایکروسافت عرضه می‌شود، امکان دسترسی به روش‌های متنوع و وسیعی از نظارت بر داده‌های زمان واقعی و روندهای کمپین‌های بازاریابی، عملکرد کسب‌وکار، مخارج کلی و غیره را برای شما فراهم می‌کند. از همه مهم‌تر: نرم‌افزار رومیزی و همراه آن تا حجم یک گیگابایت رایگان است. برای مشاهده و به‌روزرسانی این نمودارهای تعاملی روی تلفن هوشمند خود، کافی است اپلیکیشن اندروید یا آی‌اواس آن را دانلود کنید.

با اپلیکیشن اندرویدی Microsoft Power BI، می‌توانید در هرجا و هر زمانی به داده‌های کسب‌وکارتان دسترسی داشته باشید و آنها را بررسی کنید. به علاوه می‌توانید به آسانی تابلوهای Power BI خود را مشاهده کرده و با آنها در تعامل باشید، آنها را با همکاران‌تان به اشتراک بگذارید و در عرض چند دقیقه از نظرات آنها مطلع شوید. با دسترسی همراه اپلیکیشن Microsoft Power BI هر استارتاپی می‌تواند همیشه و در هرجا به کسب‌وکار خود متصل باشد. شما می‌توانید در تلفن خود به روش‌های جدید داده‌های خود را ارائه دهید و جست‌وجو کنید:  تعامل با لمس کامل  تابلوها با نمای ۳۶۰درجه از کسب‌وکار شما  تصویرسازی، نمودار، نقشه و جداول پیشرفته  عملکرد بالا و تجربه عالی

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند همکاران خود را به مشاهده تابلو‌ها دعوت کنند. با اشتراک‌گذاری تابلوهای خود با آنها به‌طور مستقیم از اپلیکیشن Power BI، روی داده‌ها کار کنند. عکس بگیرند و در حاشیه تصاویر اطلاعات مهم را توضیح دهند و نظرات خود را از طریق ایمیل و سایر اپلیکیشن‌های اجتماعی با همکاران‌شان به اشتراک بگذارند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.