فاتحه جلسات را بخوانید!

0

اپلیکیشن Basecamp 3 به کاربران کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را از طریق ایمیل، پیامک و جلسات اداره مدیریت کنند. این اپلیکیشن که مورد اعتماد صدها کسب‌وکار در سراسر دنیاست، یک روش مناسب و سازماندهی‌شده‌ برای مدیریت پروژه‌ها و ارتباطات درون شرکتی ارائه می‌دهد.

در داخل هر پروژه Basecamp، شش ابزار اصلی وجود دارد که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد بخشید. این شش ابزار عبارتند از:

  •  کارهایی که باید برای پیگیری امور انجام شوند.
  •  یک تابلوی پیام‌ها برای ارسال اعلامیه‌ها و به‌روزرسانی‌ها.
  •  یک اتاق گفت‌وگو برای گفت‌وگوی روزمره و سریع با تیم.
  •  یک جدول زمان‌بندی شده برای ارسال سررسیدها و شرایط.
  •  اسناد و فایل‌ها برای سازماندهی تمام دارایی‌ها و یادداشت‌هایی که هر فردی برای انجام کار خود به آنها نیاز دارد.
  •  بررسی‌های خودکار برای آشنایی با نظرات تیم به‌طور منظم.

با کمک این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست از زنجیره طولانی ایمیل استفاده کنید. در Basecamp می‌توانید از تابلو‌های پیام‌رسانی برای سازماندهی، تمرکز و ثبت مکالمات استفاده کنید.

این اپلیکیشن یک فهرست کار دارد که همه‌چیز در آن مشخص می‌شود و دیگر نیازی نیست به‌طور مرتب به افراد کارشان را یادآوری کنید. اگر کاری دیر انجام شود یا به پیگیری نیاز داشته باشد، Basecamp به شما اطلاع می‌دهد.

به جای برگزاری جلساتی که زمان و پول شما را هدر می‌دهند، بررسی‌های خودکار Basecamp افراد را وادار می‌کنند تا کارهای روزانه‌، هفتگی و ماهانه خود را در این اپلیکیشن یادداشت کنند.

این اپلیکیشن بخشی دارد که گزارش‌هایی را ارائه می‌دهد تا شما از آنچه می‌گذرد، مطلع شوید. شما می‌توانید ببینید که موعد چه چیزی سر رسیده، چه کسی دارد چه‌کار می‌کند، کدام کارها انجام شده‌اند و غیره.

در نسخه جدید این اپلیکیشن نیز از اپل واچ پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید این اطلاعات را در ساعت هوشمند خود مشاهده کنید. به علاوه طراحی مشاهده عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌ها تغییر کرده و امکان بزرگنمایی، پخش، دانلود و اشتراک‌گذاری نیز آسان‌تر شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.