اروندکالا، فروشگاه آنلاین محصولات خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای دقیق محصولات

0

حتما شما هم هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی محصولات تند مصرف نظیر محصولات خوراکی و بهداشتی این مساله را داشته اید که از تاریخ انقضای محصولات مطمئن نبوده و این احتمال را می دادید که ممکن است هنگامی که کالا به دستتان میرسد تاریخ انقضای نزدیکی داشته باشد همچنین ممکن است با این مساله مواجه شده باشید که از کیفیت و اصالت کالایی که قصد خرید آن را دارید مطمئن نیستید.

در فروشگاه اینترنتی اروندکالا، این مساله حل شده است و شما هنگام خرید از این فروشگاه هنگام خرید هر محصولی می توانید تاریخ انقضای دقیق آن را مشاهده بفرمایید و سپس تصمیم به خرید کالا بگیرید.

همچنین در اروندکالا، به صورت اختصاصی از همه محصولات و توضیحات مربوطه عکسبرداری میشود و جزئیات کامل محصول نیز در صفحه محصول نوشته میشود و بدین ترتیب میتوانید با خیال راحت کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری بفرمایید.

ارسال رایگان اولین خرید به سراسر کشور

اروندکالا از آذر ۹۸، در راستی جلب اعتماد و رضایت خاطر مشتریان جدید اولین سفارش را به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال میکند.

نحوه استفاده از این ارسال رایگان اولین خرید در وب سایت اروندکالا به طور کامل آموزش داده شده است.

تا  قبل از این در این فروشگاه ارسال تمامی خرید های بالای صد هزار تومان رایگان بود و البته این روند همچنان ادامه دارد به این معنا که اگر سبد خرید شما، مبلغی بیشتر از صد هزار تومان باشد هیچ هزینه ای بابت بسته بندی و ارسال کالا اخذ نمی‌گردد و تنها هزینه کالاهای مورد نظر خود را می پردازید.

اروندکالا، تنوع بی نظیری از محصولات خوراکی و بهداشتی

در اروندکالا تنوع فوق العاده ای از محصولات خوراکی و محصولات بهداشتی و سلامتی وجود دارد. برای مثال تنوع فوق العاده از از محصولات بهداشتی نظیر شامپو و شامپو بدن، انواع ماسک و روغن تقویت مو، محصولات بهداشت دهان ، انواع عطر و ادکلن ، محصولات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال وجود دارد. همچنین همه محصولات کاملا دارای گارانتی و هفت روز تضمین کیفیت دارند.

اپلیکیشن موبایل اروندکالا

برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا وارد شوید ، با ورود به این صفحه  شما میتوانید به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنید و یا از طریق کافه بازار یا مایکت اقدام به نصب کنید.

برای کاربران پلتفرم iOS اروندکالا را نیز میتوانید از طریق ای‌اپس یا اناردونی دانلود بفرمایید.

لازم به ذکر است که در اروندکالا تمامی سفارشات بالای صد هزار تومان همواره به صورت رایگان ارسال می گردد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.