استارتاپ ارلی سالری پلتفرم وام‌دهی

0

استارتاپ ارلی سالری یک پلتفرم وام‌دهی همراه است که پرداخت حقوق و وام‌های نقدی فوری و نیز سیستم امتیازدهی ریسک هوشمند را ارائه می‌دهد

در حوزه فین‌تک و امور مالی آنلاین و دیجیتالی، استارتاپی به نام ارلی سالری (EarlySalary) در سال ۲۰۱۵ توسط اکشای مهروترا و آشیش گویال راه‌اندازی شد.

استارتاپ ارلی سالری یک پلتفرم وام‌دهی همراه است که پرداخت حقوق و وام‌های نقدی فوری و نیز سیستم امتیازدهی ریسک هوشمند را ارائه می‌دهد.

این وام‌ها شبیه به برداشت نقدی از کارت اعتباری یا پرداخت حقوق هستند. در حال حاضر این استارتاپ در ۱۱ شهر اعم از بمبئی، چنای، بنگلور، حیدرآباد، دهلی‌نو، جایپور‌ و غیره فعالیت دارد.

این استارتاپ فین‌تک ادعا می‌کند که ۷۰ درصد وام‌ها در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه اعطا می‌شوند. به علاوه، پرداخت حقوق و وام‌های نقدی بلافاصله به بانک منتقل می‌شوند.

ارلی سالری با شرکت‌های کوچک و متوسط در سراسر آمریکا مشارکت می‌کند تا خدمات پرداخت حقوق را به کارمندان آنها ارائه دهد. در طول سال گذشته، این شرکت سیستمی را راه‌اندازی کرد که یک سیستم تصمیم‌گیری مبتنی بر الگوریتم و خودآموز است. این سیستم رسانه‌های اجتماعی را در زمان واقعی و داده‌های مشتریان را بررسی کرده و به بهبود پرداخت وام کمک می‌کند.

اپلیکیشن این شرکت در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس نزدیک به ۱ میلیون بار دانلود شده است. این شرکت می‌گوید که ارلی سالری تا‌کنون ۴۲هزار وام را به مشتریان خود اعطا کرده و ارزش این وام‌ها معادل ۹٫۳ میلیون دلار است.

امروز ما شاهد ظهور تعدادی استارتاپ نوآورانه هستیم که از فناوری برای ارائه وام‌های کوتاه‌مدت استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه ضریب نفوذ کارت اعتباری در هند هنوز پایین است، استارتاپ‌های وام‌دهی جایگزین مانند ارلی سالری قصد دارند این شکاف در مصرف کارت اعتباری را پر کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.