اینستاباگ برای توسعه‌دهندگان

0

اینستاباگ یک پلتفرم برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه است که به آنها کمک می‌کند با کاربران خود بهتر در ارتباط باشند، با تیم‌های خود همکاری کنند و اپلیکیشن‌های بهتری بسازند

با پیشرفت کسب‌و‌کارهای اینترنتی و آنلاین، استارتاپ‌هایی راه‌اندازی شده‌اند تا بتوانند خدماتی را به این کسب‌و‌کارها ارائه دهند و به آنها کمک کنند کسب‌و‌کار خود را بهتر مدیریت نمایند.عمر گبر و مواتاز سلیمان در مصر یک استارتاپ به نام اینستاباگ (Instabug) راه‌اندازی کرده‌اند.

اینستاباگ یک پلتفرم برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه است که به آنها کمک می‌کند با کاربران خود بهتر در ارتباط باشند، با تیم‌های خود همکاری کنند و اپلیکیشن‌های بهتری بسازند.

با افزایش روزافزون مصرف اپلیکیشن‌های همراه، اینستاباگ به کاربران همراه امکان می‌دهد تا نظرات خود را ارسال کرده یا ایرادها درباره هر یک از اپلیکیشن‌ها را از طریق تکان‌دادن دستگاه‌های خود هنگامی که اپلیکیشن باز است، گزارش دهند.

به علاوه، کاربران می‌توانند پیام‌های صوتی را درباره مشکلات فنی در اپلیکیشن‌ها ضبط کرده و آنها را به اینستاباگ ارسال کنند.

اینستاباگ نیز این مشکلات را به توسعه‌دهنده ارسال می‌کند تا تیم پشتیبان مشکل را رفع کند و از طریق مکالمه زنده و دو‌طرفه با کاربر به مشکل کاربر پاسخ دهد. عمر گبر و سلیمان در دانشگاه قاهره با هم آشنا شدند و این استارتاپ را راه‌اندازی کردند.

۴سال بعد، این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه را اداره می‌کرد و تا‌کنون بیش از ۱۰ میلیون ایراد را گزارش داده است.

در آوریل سال ۲۰۱۳، اپلیکیشن این استارتاپ رتبه اول را در مسابقه استارتاپی ام‌آی‌تی عرب دریافت کرد و پس از مدت کوتاهی، این بنیانگذاران به سیلیکون‌ولی رفتند تا در رویداد موبایل‌بیت ۲۰۱۳ شرکت کنند.

از جمله مشتریان این استارتاپ می‌توان به یاهو، پی‌پال، ساند‌کلاود‌ و سو اشاره کرد. سرمایه کلی اینستاباگ ۱٫۷ میلیون دلار است. این تیم قصد دارد دفتر خود را به‌زودی در سانفرانسیسکو افتتاح کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.