آی‌نوتی، مشتری شما را وفادار می‌کند

0

«آی‌نوتی» (iNoti) در کمتر از ۶ ماه از زمان راه‌اندازی خود توانسته‌ به بیش از ۸۰ هزار کسب‌و‌کار خدمات خود را ارائه دهد و تعداد کاربران آن از مرز ۹۰ هزار کاربر گذشته است. همچنین از طریق این سامانه تا‌به‌حال نزدیک به ۳۰۰ میلیون پیامک هدفمند به مخاطبان کسب‌و‌کارها ارسال شده ‌که این پیامک‌ها بر‌خلاف روش سنتی ارسال بدون هدف پیام‌های تبلیغاتی، با اجازه و درخواست کاربران دریافت‌کننده، ارسال شده‌اند.

این سامانه به‌صورت یک کسب‌و‌کار نوپا با محوریت یک سی.‌آر.ام آنلاین و بازاریابی الکترونیک است که کسب‌و‌کارها‌ می‌توانند توسط آن از طریق پیامک و یواس‌اس‌دی، ارتباط مداوم و موثری با مخاطبان خود ایجاد کنند. در واقع آی‌نوتی قادر است برای هر کسب‌وکاری یک باشگاه مشتریان ایجاد کرده و یا مخاطبان با ارسال کد و یا نام آن کسب‌وکار به سامانه پیامکی، از آخرین رویدادها، اخبار و محصولات آن کسب‌و‌کار مطلع شوند. در طرح آی‌نوتی حوزه فعالیت شرکت به شش بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به بخشی از خدمات در هر حوزه اشاره می‌شود:

بانکداری الکترونیک: عرضه کارت‌های مشتریان آی‌نوتی در بستر بانکداری الکترونیک‌، تسهیل امور پرداخت، خدماتNFC ، ارائه تسهیلات آسان به مشتریان.‌

گردشگری و توریسم: صدور بلیت‌های مسافرتی، ارائه نقاط مختلف گردشگری و خدماتی – بیش از۳۰ میلیون موقعیت – در کل جهان‌ روی نقشه به چندین زبان مختلف‌.

پنل‌های پیامکی و اطلاع‌رسانی: پنل‌های ویژه پیامکی و اطلاع‌رسانی به همراه بانک‌های اطلاعاتی متنوع، اپلیکیشن‌های تلفن‌های همراه و ‌پکیج‌های تبلیغاتی مبتنی بر سرویس‌دهنده‌های دیجیتال.‌

سامانه‌های ارتباط با مشتری CRM: ارائه کارت‌های ویزیت الکترونیک و همراه برای مدیریت ارتباط با مشتری در بسترهای پیامک و یواس‌اس‌دی  برای اولین‌بار در کشور و ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کارها.‌

خدمات شهروندی برخط: پرداخت قبوض به صورت خودکار، شارژ سیم‌کارت، ارائه سیم‌کارت‌های نوین در راستای شهرهوشمند الکترونیک.‌

 بازی و سرگرمی بر‌خط 

تاکید می‌شود که دو بخش از شرکت یعنی بخش گردشگری و توریسم و بخش بازی و سرگرمی بر‌خط با توجه به پتانسیل موجود به صورت بین‌المللی در خارج از کشور نیز عرضه می‌شود.

سید‌ادیب حافظی‌گل، مشاور ارشد این سامانه در زمینه مزایای آن برای کسب‌و‌کارها می‌گوید: «تمام برندهای معتبر دنیا با همین روش کم‌هزینه و ساده، ارتباط با مشتریان خود را تداوم داده و میزان رضایت از خدمات خود را بالا برده‌اند، چون هزینه جذب یک مشتری جدید بسیار بیشتر از حفظ مشتریان قدیمی است. به این ترتیب، امروزه در هر فروشگاهی که خرید انجام دهید، دریافت اطلاعات شما همچون شماره تماس، از اقدامات ضروری آنها به شمار می‌رود. به این ترتیب برندها می‌توانند ارتباط خود با مشتریان را از ارسال پیام تبریک تولد و ازدواج گرفته تا ارسال لیست محصولات جدید و حراج‌ها ‌با سرعت و هدفمندی بالایی انجام دهند.»

حافظی‌گل در مورد دلایل این رشد می‌افزاید: «ما با بررسی صدها نمونه داخلی و خارجی نرم‌افزارهای‌CRM، به دنبال مدلی بودیم که در فضای کسب‌و‌کار بومی ایران، بتواند نیازهای کسب‌و‌کارهای را برآورده کند.

به همین دلیل سادگی، سرعت و قیمت مناسب را هدف قرار دادیم و بسیاری از امکانات پیچیده و بدون استفاده را حذف کردیم که این موارد باعث استقبال بسیاری از کسب‌و‌کارها شد. از طرفی با راه‌اندازی بخش بازاریابی خود توانستیم به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشیم که این امر توانست در کنار رشد سریع آی‌نوتی، درآمدزایی خوبی برای همکاران این شرکت در بخش فروش ایجاد کند.»

حافظی‌گل درمورد بازاریابی الکترونیک با تاکید بر بحث اشتغالزایی و رونق بخشی به کسب‌و‌کارها در داخل کشور توضیح می‌دهد: «سامانه آی‌نوتی با بررسی مدل‌های مختلف اجرا شده از بازاریابی الکترونیک در سطح دنیا، طرح و مدلی منحصر‌به‌فرد، کارآمد و به‌روز را اجرا کرده که طی آن تمامی بازاریابان علاوه بر دریافت پورسانت فروش و ارائه خدمات به‌صورت آنلاین می‌توانند کلیه تراکنش‌ها و فعالیت‌های خود را نیز در ناحیه کاربری رصد کنند.»

 راهی جدید برای ارتباط کسب‌وکارها

سرویس‌های مبتنی بر کدهای دستوری یا یواس‌اس‌دی(که مردم آن را با ستاره مربع ‌روی موبایل‎های خود می‌شناسند) اخیرا با تبلیغات وسیع صورت گرفته توسط ارائه‌دهندگان خدمات، مورد توجه کاربران قرار گرفته و توانسته است تراکنش‌های زیادی را برای دارندگان این سرویس فراهم کند. با توجه به هزینه بالای راه‌اندازی و همچنین همه‌گیر‌شدن این خدمات، واحد کسب‌و‌کار شرکت آی‌نوتی اقدام به راه‌اندازی سرویس «کد کسب‌و‌کار» کرده است تا  ارائه خدمات مبتنی بر این امر را برای کسب‌وکارها ساده کند.

حافظی‌گل در زمینه اهمیت این سرویس گفت: «گستردگی استفاده از موبایل این روزها بر کسی پوشیده نیست و ارائه خدمات مبتنی بر آن به یکی از ضرورت‌های هر کسب‌و‌کاری تبدیل شده است. به همین دلیل است که امروزه کسب‌و‌کارهای زیادی مبتنی بر استفاده از درگاه یواس‌اس‌دی اپراتورهای تلفن همراه راه‌اندازی شده‌اند؛ کسب‌و‌کارهایی که به وسیله تعدادی کاراکتر و با شماره‌گیری از طریق تلفن همراه، مخاطبان و مشتریان بالقوه را به دنیای خود وارد می‌کنند.» وی در زمینه روش راه‌اندازی این کد برای کسب‌وکارها افزود: «در سامانه آی‌نوتی، پس از ثبت‌نام و دریافت کد کسب‌و‌کار، به‌راحتی می‌توانید کد اختصاصی یواس‌اس‌دی کسب‌و‌کار خود را با چند کلیک دریافت کنید و با کمترین هزینه خدمات خود را در دسترس بیش از ۸۰ میلیون کاربر موبایل در ایران قرار دهید. با ثبت‌نام در این سامانه و توسط ابزار یواس‌اس‌دی، می‌توان ارتباط کسب‌و‌کار خود با مشتریان‌تان را بیشتر و سریع‌تر مدیریت کنید و خود را از رقبا متمایز کنید.» این کارشناس صنعت نرم‌افزار در زمینه برنامه‌های آینده آی‌نوتی برای تنوع بخشی محصولات خود گفت: «ما در آی‌نوتی به دنبال فراهم‌کردن یک سبد کامل از محصولات مورد نیاز کسب‌و‌کارها و کاربران خود هستیم و بنابراین مجتمع‌سازی و افزودن محصولات و خدمات متنوع در دستور کار ما قرار دارد. به همین دلیل سامانه پرداخت قبوض، سامانه گردشگری آی‌تراول (iTravel)  و بسیاری امکانات دیگر را در داخل داشبورد خود افزوده‌ایم که به‌زودی امکانات دیگری چون خرید و تمدید بیمه و محصولات دیگر به آن افزوده می‌شود.» علاقه‌مندان برای استفاده از این سامانه می‌توانند به سایت آی‌نوتی به آدرس ‌‌iNoti.ir  مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.