گنجینه تصاویر متحرک را به موبایلتان بیاورید

0

Documents 5

هر چیزی را که می‌خواهید روی دستگاه آیپد و آیفون خود مطالعه کنید، گوش دهید، یا تماشا کنید. فایل‌ها، اسناد، کتاب‌ها، و هر محتوای دیگر با این برنامه قابل‌مشاهده هستند. این برنامه در بیش از ۷۰ کشور در سراسر دنیا به‌عنوان بهترین ویرایشگر فروشگاه اپل شناخته شده است و ابزاری است که به شما کمک می‌کند مطالب را بهتر سازماندهی کنید.

این برنامه بسیار سریع است، ظاهر خوبی دارد و استفاده از گزینه‌های آن آسان است. کاربران می‌توانند از این برنامه به طور مداوم در خانه، دفتر کار، دانشگاه یا در جاده استفاده کنند. این برنامه توانمندترین برنامه در دستگاه شماست که می‌تواند جایگزین برنامه‌های نمایشگر سند، مدیر دانلود و سایر برنامه‌های کاربردی شود.

با کمک این برنامه کاربران می‌توانند اسناد آفیس را تماشا کنند، فایل‌های با فرمت PDF را بخوانند و حاشیه‌نویسی کنند، اسناد داخلی را جستجو کنند، فایل‌های متنی را ویرایش کنند، و کتاب‌ها و مقالات را مطالعه کنند.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه امکان مدیریت فایل‌ها، کپی کردن اسناد از کامپیوتر شخصی یا مک، همگام‌سازی با iCloud، Dropbox، Google Drive  و سایر خدمات، اشتراک‌گذاری فایل‌ها با دوستان و حفاظت با استفاده از یک رمز ورود است. به علاوه کاربران می‌توانند پیوست‌هایی را در ایمیل خود ذخیره کنند، اسناد را از وب دانلود و صفحات وب را ذخیره کنند.

GIPHY. All the GIFs

این برنامه بزرگ‌ترین کتابخانه GIFهای متحرک دنیاست که کاربران می‌توانند روی تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشند. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی در حوزه خود شناخته شده است. GIPHY سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای جستجو و اشتراک‌گذاری GIFها در تمام کانال‌های اجتماعی مورد علاقه شماست.

این برنامه با اینکه سریع‌ترین روش است اما کار با آن بسیار ساده است. اکنون که در این برنامه از سوئیچ روشن/خاموش خودکار استفاده شده است، افرادی که از اتصال ضعیف اینترنت ناراضی هستند می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند. این برنامه یک گزینه لمس سه‌بعدی نیز دارد که از آن برای دسترسی سریع به تمام GIFها استفاده می‌شود.

کاربران می‌توانند بهترین GIF را از بین GIFهای موجود در این کتابخانه بزرگ پیدا کنند. تمام برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، موسیقی و… از طریق این برنامه قابل‌دسترسی هستند. به‌علاوه کاربران می‌توانند از مهم‌ترین اخبار ورزشی مطلع شوند.

امکان ارسال GIFها از طریق پیامک یا اشتراک‌گذاری آن‌ها در اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک، ایمیل و… وجود دارد. علاوه بر شکلک‌های موجود برای ابراز احساسات، کاربران می‌توانند از استیکرهای متحرک نیز استفاده کنند.

Any.DO

برنامه کاربردی Any.do را باید هر کاربردی در دستگاه خود داشته باشد. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا از این برنامه برای دریافت ایده، ایجاد یک چک‌لیست و دنبال کردن کارهایی که باید انجام دهند یا می‌خواهند انجام دهند، استفاده می‌کنند. با Any.do می‌توانید به‌آسانی چک‌لیست و کارهای خود را با هر فردی به اشتراک بگذارید تا آن‌ها سریع‌تر انجام شوند. از مزایای اصلی این برنامه کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همگام‌سازی فضای ابری بین تلفن همراه، دسکتاپ، وب و تبلت شما  به زبان آوردن ذهن خود با تشخیص گفتار یکپارچه  کشیدن و رها کردن برای برنامه‌ریزی و تنظیم هشدارها  تنظیم یک یادآور (می‌توانید یادآورهای مبتنی بر زمان و مکان خود را انتخاب کنید)  اشتراک‌گذاری با دیگران (کارها و لیست خود را با هر فردی به اشتراک بگذارید)  اضافه کردن ریزکارها، یادداشت و پیوست فایل  طراحی برای تلفن همراه با پشتیبانی از حرکات ساده

به علاوه این برنامه یک طراحی ساده و زیبا دارد که باعث می‌شود شما روی اهداف روزانه خود تمرکز کنید. Any.do یک برنامه‌ریز روزانه است که به شما امکان می‌دهد کارهای خود را به‌درستی انجام دهید. می‌توانید از مدخل صوتی برای ثبت کارهایی که باید انجام دهید، استفاده کنید یا آن‌ها را با استفاده از قابلیت تشخیص خودکار تایپ کنید.

Boost+

تلفن همراه یا دستگاه الکترونیکی شما کند شده است؟ یا پر از برنامه‌های کاربردی و مولفه‌های سیستم است به‌طوری که دیگر کنترل آن‌ها را از دست داده‌اید؟ برنامه Boost+ یک متخصص عملکرد اندروید رایگان است که به طور هوشمند عملکرد دستگاه را تنظیم می‌کند، مصرف باتری را تقویت کرده، و فایل‌های بی‌فایده و غیرقابل‌استفاده را پاک می‌کند تا مقداری از فضای ذخیره‌سازی خالی شود و دستگاه از امنیت بیشتری برخوردار شود.  Boost+یکی از متداول‌ترین برنامه‌های کاربردی است که بیشتری میزان دانلود را به خود اختصاص داده است. از قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فایل‌های بی‌فایده را پاک می‌کند: می‌توانید فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود را آزاد کنید. این برنامه فایل‌های حافظه مخفی، نصب‌کننده‌ها، فایل‌های موقت و قسمت‌های تبلیغاتی را حذف می‌کند.

دستگاه را به طور هوشمندانه تقویت می‌کند: این برنامه به طور خودکار عملکرد بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی را تقویت می‌کند. Boost+ مقداری از حافظه دستگاه را پاک می‌کند، سرعت عملکرد آن را بالا می‌برد و در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند.

برنامه‌ها را مدیریت می‌کند: چه تعداد برنامه در دستگاه شما نصب است که مدت‌هاست از آن‌ها استفاده نکرده‌اید؟ به‌آسانی می‌توانید آن‌ها را حذف کنید و فعالیت‌هایی را که زیاد از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، شناسایی کنید.

برنامه‌ها را قفل می‌کند: این برنامه می‌تواند برای باز شدن برنامه‌هایی که حاوی اطلاعات شخصی هستند، رمز ورود قرار دهد و از این طریق میزان امنیت دستگاه را بالا ببرد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.