گردهمایی سالانه وبمستران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

0

گردهمایی سالانه وبمستران هوشمند رویدادی است که درآن به مباحث فنی کسب‌وکار، طراحی سایت با وردپرس و چگونگی کسب درآمد از یک کسب‌وکار اینترنتی پرداخته می‌شود.

دومین گردهمایی سالانه وبمستران ۱۷ اسفند در دانشگاه شهید بهشتی با حضور بیش از ۶۰۰نفر از وبمستران و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌و‌کارهای اینترنتی برگزار خواهد شد. شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات دیگران یکی از نیازهای مدیران جوان کسب‌و‌کارهای اینترنتی است.

سال گذشته مجموعه همیارآکادمی اولین گردهمایی سالانه وبمستران را با هدف شبکه‌سازی وبمستران هوشمند، علاقه‌مندان و مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی برگزار کرد. ۱۷ اسفند ماه امسال نیز دومین گردهمایی سالانه وبمستران در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

در دومین گردهمایی سالانه وبمستران چه می‌گذرد؟

دربخش سخنرانی، جهانگیر آقازاده موسس رایتل، علی حاجی‌محمدی بنیانگذار همیار وردپرس و امیر عصاری مدیر ژاکِت، با محوریت آینده وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی صحبت خواهند کرد. در کارگاه این گردهمایی، سولماز انوار، مدیر همیار توسعه ایجاد مارکت‌پلیس با کمک وردپرس و ووکامرس را آموزش خواهد داد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های همایش امسال وبمستران، پنل پرسش و پاسخ با تیم فنی و برنامه‌نویسی ژاکِت و همیار است که برای اولین‌بار اتفاق می‌افتد. اختتامیه این جشنواره با داوری و اهدای جایزه به سایت‌های برتر «شهر همیار» و یک هدیه ویژه برای تمامی شرکت‌کنندگان همراه است.

گردهمایی سالانه وبمستران، ۱۷ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. برای شرکت در این گردهمایی می‌توانید از طریق آدرس hwp.ir/w19 و با کدتخفیف wconf_shanbe در این رویداد شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۷۴۵۵۳۰۰۰ در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.