کمی جنگولک‌بازی در کنار کتاب خواندن

0

Photo Editor Collage Maker Pro

یک ویرایشگر عکس و کولاژساز قدرتمند است که با کمک آن می‌توانید عکس‌ها، استیکرها، پس‌زمینه‌ها و متن‌های مختلفی ایجاد کنید. این برنامه یکی از اپلیکیشن‌هایی است که بیشترین تعداد دانلود را در پلی‌استور به خود اختصاص داده است.

کولاژمیکر بهترین کولاژساز و ویرایشگر عکس است که به شما کمک می‌کند چندین عکس را در قاب‌های مختلف قرار دهید. این برنامه طراحی ساده‌ای دارد و قابلیت‌های آن بی‌نظیر است. کاربر به‌راحتی می‌تواند از آن استفاده کند و با چسباندن شکلک‌ها و برچسب‌های مختلفی که در این برنامه وجود دارد، می‌تواند احساس خود را نیز نشان دهد.

قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارت است از:

 هزاران طرح اولیه و فریم  تغییر رنگ حاشیه، پس‌زمینه و الگوها  چرخش و تغییر اندازه فقط با یک لمس ساده  هزاران تصویر پس‌زمینه و استیکر زیبا  افزودن آسان متن و استیکر  دارای یک ویرایشگر عکس با قابلیت‌های کامل  استفاده آسان از طراحی روان  جلوه‌های ویژه و فیلترهای عکس فوق‌العاده  اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

Cartoon Camera

یکی از جالب‌ترین و بهترین برنامه‌های دوربین اندروید است که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. این برنامه در بین برترین اپلیکیشن‌های اخیر پلی‌استور قرار گرفته است. می‌توانید با استفاده از آن تصاویر کارتونی خلق کنید. این برنامه در دو نسخه ارائه می‌شود. در نسخه اول که رایگان است تبلیغات وجود دارد و نسخه پیشرفته آن نیز بدون تبلیغات است که تمام فیلترهای آن نیز باز است. قابلیت‌های این برنامه کاربردی عبارت است از:

 جلوه کارتونی در زمان واقعی  12  جلوه ویژه: کارتون، نقاشی رنگی، سایه‌های سفید، سایه‌های سیاه، لبه‌های رنگی، مدادرنگی و…  قابلیت تنظیم شدت لبه‌ها (در سمت راست صفحه)  قابلیت تنظیم حساسیت / اشباع رنگ (در سمت چپ صفحه)  ذخیره سریع تصاویر فقط با لمس یک دکمه  پشتیبانی از فوکوس خودکار (تلنگر روی هر قسمت از صفحه‌نمایش)  پشتیبانی از فلاش دوربین  پشتیبانی از دوربین جلو  قابلیت ذخیره برنامه روی کارت حافظه تصاویر ذخیره‌شده در حافظه خارجی در قسمت پوشه کارتون‌کامرا قرار می‌گیرند.

Root Explorer

یک برنامه مدیریت فایل برای کاربران است. دسترسی به تمام فایل‌های اندروید مهم‌ترین قابلیت این اپلیکیشن است. روت‌اکسپلورر یکی از برنامه‌هایی است که در پلی‌استور بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص داده است. قابلیت‌های این برنامه عبارت است از پشتیبانی از زبانه‌های چندگانه، دراپ‌باکس، گوگل درایو   و شبکه (SMB)، مشاهده‌گر پایگاه داده اسکیولایت، ویرایشگر متن، ایجاد و استخراج فایل‌های زیپ یا tar/gzip، استخراج آرشیو rar، انتخاب چندگانه، اجرای اسکریپت، جستجو، مجوزها، نشانک‌ها، ارسال فایل (از طریق ایمیل، بلوتوث و…)، تصویر کوچک، تغییر گروه فایل، ایجاد لینک نمادین، ایجاد میان‌بر، MD5، قابلیت «باز کردن با».دسترسی کامل به اینترنت: این برنامه برای اجرا به شبکه و فضای ابری نیاز دارد. هیچ‌یک از اطلاعات از طریق اینترنت برای ما ارسال نخواهد شد. افزودن یا حذف حساب‌ها: هیچ تغییری در حساب‌های موجود داده نخواهد شد و امکان دسترسی به هیچ‌یک از اطلاعات به غیر از نام حساب وجود نخواهد داشت. جلوگیری از خواب صفحه‌نمایش: از آن برای جلوگیری از خواب دستگاه در طول انجام عملیات طولانی استفاده می‌شود.

Moon+ Reader

این اپلیکیشن یک کتاب‌خوان نوآورانه است که کنترل‌های قدرتمند و قابلیت‌های کامل و بدون نقصی دارد. این برنامه که یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان در پلی‌استور است، می‌تواند هزاران کتاب الکترونیکی را به طور رایگان برای کاربر بخواند و از کتابخانه الکترونیکی آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند کتاب‌های محلی را به‌راحتی و با قابلیت‌های بسیار نوآورانه مطالعه کنند.

این برنامه از فرمت‌های epub, pdf, mobi, chm, cbr, cbz, umd, fb2, txt, html, rar, zip  یا OPDS پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 گزینه‌های دیداری کامل شامل رنگ حروف، سایه، حروف مورب، های‌لایت، و…

 بیش از ۱۰ تم که شامل حالت روز و شب نیز می‌شود.

 انواع مختلف صفحه‌بندی شامل صفحه لمسی، کلیدهای بلندی صدا یا حتی دوربین، جستجو و کلید بازگشت.

 24  عملیات سفارشی‌شده (کلیک روی صفحه، باز و بسته کردن انگشتان، کلیدهای سخت‌افزاری، قابل‌اعمال روی ۱۵ رویداد سفارشی: جستجو، نشانک، تم، پیمایش، اندازه فونت و…)

 پنج حالت حرکت خودکار شامل حالت حرکت کور برحسب پیکسل، خط یا صفحه. کنترل سرعت در زمان واقعی.

 تنظیم روشنایی با کشیدن انگشت در امتداد لبه سمت چپ صفحه، پشتیبانی از دستور حرکتی.

 بند هوشمند، حاشیه، گزینه فضای خالی ناخواسته

 گزینه‌های «سلامت چشم» برای مطالعه طولانی‌مدت

 جلوه چرخش صفحه با سرعت/رنگ/شفافیت سفارشی‌شده و انیمیشن ۵ صفحه‌ای

 حالت دوصفحه‌ای برای صفحه افقی

 پشتیبانی از تمام چهار جهت صفحه

 پشتیبانی از محتوای چندرسانه‌ای (EPUB3 صوتی و تصویری)

 گزینه‌های پشتیبان‌گیری/بازیابی در فضای ابری از طریق دراپ‌باکس ، همگام‌سازی موقعیت‌های خواندن بین تلفن‌ها و تبلت‌ها

 فرهنگ لغت، حاشیه‌نویسی (آفلاین یا آنلاین، پشتیبانی از ColorDict، GoldenDict، Fora، ABBYY Lingvo  و…)، ترجمه، قابلیت اشتراک‌گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.