کاریکاتور خودتان را بکشید و آنلاین درس بخوانید

0

 

  • Pencil Caricature Effect

Pencil caricature  اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید چهره خود را به یک تصویر کاریکاتوری خنده‌دار تبدیل کنید. این برنامه سرگرم‌کننده یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها در پلی‌استور است. این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ کاریکاتور بامزه مرد و زن و تصاویر کارتونی متنوعی را ارائه می‌دهد که با آن‌ها می‌توانید تصاویر خود را به کاریکاتورهایی تبدیل کنید که با مداد کشیده شده و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. پس از تبدیل عکس به کاریکاتور، کاربران می‌توانند استیکرهای مربوط به کارتون‌های مختلف را به آن اضافه کنند. به‌علاوه کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از شکلک‌ها و احساسات متحرک و شخصی‌سازی‌شده را ایجاد کنند که با آن‌ها می‌توانند دوستان خود را بخندانند. ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارت است از:

 ایجاد و استفاده آسان از یک آواتار کارتونی شخصی‌سازی‌شده به‌عنوان تصویر پروفایل  تبدیل خود به یک شخصیت کارتونی و متحرک‌سازی آن  خنداندن دوستان با استیکرهای خنده‌دار  نوشتن متن روی عکس با بیش از ۲۵ فونت و اشتراک‌گذاری آن‌ها با دوستان  ذخیره کاریکاتورهای جذاب در کارت حافظه شما  اشتراک‌گذاری کاریکاتور خود از طریق واتس‌اپ، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و وی‌چت

  • Coursera: Online courses

اپلیکیشن کورسرا یک برنامه رایگان است که تعداد دانلود بسیار زیادی را در بین اپلیکیشن‌های اندرویدی دارد. کاربران در این برنامه می‌توانند به بیش از ۱۰۰۰ درس و مطالب آموزشی که بیش از ۱۴۰ دانشکده و دانشگاه معتبر در سراسر دنیا آن‌ها را تهیه کرده‌اند، دسترسی داشته باشند و از این طریق شغل خود را گسترش دهند یا با تسلط روی موضوعات مختلف از برنامه‌نویسی و علم داده‌ها گرفته تا عکاسی و موسیقی سطح تحصیلات خود را بالا ببرند.

با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید از آموزش استادان برتر دنیا بهره‌مند شوید:

 جست‌وجو در بین بیش از ۱۰۰۰ درس در موضوعات مختلف، از ریاضی گرفته تا موسیقی و پزشکی  پخش ویدئوهای سخنرانی به‌طور آنلاین و در هر زمان یا دانلود آن‌ها برای تماشای آفلاین ویدئوها  جابجایی بی‌وقفه بین آموش وب و اپلیکیشن، با انجام تمرینات، آزمون‌ها و پروژه‌های ذخیره‌شده در هر دو پلتفرم

 یادگیری چندین زبان اعم از چینی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و روسی

 دریافت گواهی آموزشی و تخصصی و اشتراک‌گذاری موفقیت خود بین کارفرمایان، همکاران و دوستان

همچنین می‌توانید اطلاعات خود را در رشته‌های زیر افزایش دهید:

 علوم کامپیوتر: برنامه‌نویسی، تلفن همراه و توسعه وب  علم داده: یادگیری ماشینی، آمار، احتمالات و داده   تجارت: حسابداری، بازاریابی و کارآفرینی

 علوم: روباتیک، شیمی، تغذیه و پزشکی  هنر: از قبیل طراحی، عکاسی، موسیقی و نویسندگی خلاق

  • Photo Lab Picture Editor FX

اپلیکیشن Photo Lab یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه‌ جلوه‌های ویژه عکس است که تعداد زیادی کاربر دارد. بیش از ۵۰۰ جلوه ویژه تاکنون در این اپلیکیشن ارائه شده است. این برنامه از قابلیت مونتاژ عکس، قاب عکس، جلوه‌های ویژه متحرک و فیلترهای عکس برخوردار است. کاربران می‌توانند در عرض چند ثانیه بدون استفاده از یک ویراستار حرفه‌ای، تصویر خود را به‌طور خلاقی درست کنید و آن را آیکون مخاطب یا کاغذ دیواری قرار دهید، یک کارت‌پستال مجازی برای دوست خود بفرستید یا آن را از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از قابلیت‌های برتر این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قاب عکس: اگر می‌خواهید تصویر مورد علاقه خود را کمی تغییر دهید، می‌توانید یکی از قاب‌های زیبای این برنامه را انتخاب کنید.  جلوه‌های ویژه واقعی: کاربران می‌توانند تصویر خود را در یک فضای جدید قرار دهند؛ برای مثال در کنار دریا یا داخل یک خودرو.  مونتاژ عکس چهره: کاربران می‌توانند صورت را به‌آسانی پاک کند و صورت خود یا دوست خود را در آن قرار دهند. این مونتاژ صورت به‌طور خودکار و با استفاده از الگوریتم تشخیص چهره انجام می‌شود.  فیلترهای عکس: شما می‌توانید فیلترهای عکس مختلف مانند سیاه و سفید، نئون، نقاشی روغنی و… را به عکس خود اضافه کنید.

 

  • Skyscanner Flights, Hotel, Car

Skyscanner  اپلیکیشنی است که تمام امکانات سفر را به‌صورت یک‌جا ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های کاربردی برتر در پلی‌استور است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند به‌آسانی پروازها، هتل‌ها و خودروها را به‌طور یک‌جا جست‌وجو کنند.

جست‌وجو، مقایسه و رزرو پروازها، هتل‌ها و کرایه خودروهای ارزان در هر کجا با این اپلیکیشن امکان‌پذیر است. این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و مستقل از هرگونه سازمان و نهاد کار می‌کند. این برنامه در کوتاه‌ترین زمان، بهترین پیشنهاد سفر را به شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن که در حوزه سفر، برنده جایزه شده است، از موتور جست‌وجوی سفر جهانی استفاده می‌کند و به بیش از ۳۰ زبان دنیا در دسترس است.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 دریافت هشدار قیمت: در صورت کاهش قیمت‌ها و تخفیف، شما از آن مطلع خواهید شد.  جست‌وجوی پروازهای ارزان: به‌آسانی می‌توانید ارزان‌ترین روزها و ماه‌ها را برای پرواز با استفاده از تقویم نمودارهای رنگی پیدا کنید.  پیشنهادات الهام‌بخش: شما می‌توانید با انتخاب گزینه «همه‌جا» در قسمت مقصد تمام پروازهای ارزان به هر کجا از دنیا را مشاهده کنید. به‌علاوه می‌توانید بهترین پیشنهادات و قیمت‌ها را از نزدیک‌ترین فرودگاه پیدا کنید.  جست‌وجوی آنچه می‌خواهید: شما می‌توانید گزینه‌های خود را محدود کنید. می‌توانید بر حسب مدت‌زمان سفر، تعداد توقف‌ها، شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز، زمان ورود و خروج نتایج جست‌وجوی خود را محدود کنید.  جست‌وجوی هتل‌ها: امکان مقایسه بهترین پیشنهادات برای هزاران هتل، اقامتگاه، آپارتمان و متل وجود دارد. شما می‌توانید اتاق‌هایی را در موقعیت مکانی خود پیدا کنید. حتی امکان جست‌وجوی هتل‌های لحظه آخری نیز وجود دارد.  جست‌وجوی خودروهای کرایه‌ای: امکان جست‌وجوی شرکت‌های کرایه خودرو در عرض چند ثانیه وجود دارد. شما می‌توانید ا بین ۳۰ هزار فرودگاه یا شهر یکی را انتخاب کرده و سپس بر اساس نوع خودرو، نوع سوخت و قابلیت‌های دیگر جست‌وجوی خود را محدود کنید و خودروی مورد نظر خود را با بهترین قیمت بیابید.  جست‌وجوهای اخیر: در این اپلیکیشن قابلیت دسترسی به آخرین جست‌وجوهای پرواز از صفحه نمایش خانگی و انتخاب سریع آن‌ها وجود دارد.  این اپلیکیشن هیچ هزینه اضافه‌ای را دریافت نمی‌کند.  شما می‌توانید پرواز خود و هشدارهای قیمت را با تمام دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید و این اطلاعات را در چندین دستگاه داشته باشید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.