چطور با بیت کوین روزانه ۱ میلیون تومان درآمد داشته باشیم؟

0

بیت کوین و بازار ارز دیجیتال شاید برای بسیاری از افراد بازار گنگ و مبهمی باشد و به همین دلیل علاقه مند باشند در مورد آن بیشتر اطلاعات کسب کنند، به همین خاطر در این مقاله می خواهیم به شما روش عملی کسب روزانه ۱ میلیون تومان درآمد از این بازار را آموزش دهیم.

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتالی که در دنیا معرفی شد، به گفته سایت آموزش بیت کوین همیار ماینر یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در دنیاست که از سال ۲۰۰۹ به جهانیان معرفی شد و تا به حال بیش از ۷۰ درصد نقدینگی کل بازار را به خود اختصاص داده است. این رمز ارز محبوب در ابتدا مسیری گنگ پیش روی خود داشت ولی در حال حاضر تبدیل به یکی از مطمئن ترین ابزارهای سرمایه گذاری در قرن ۲۱ میلادی شده است.

برای کسب درآمد روزانه ۱ میلیون تومانی از بیت کوین راه های بسیار زیادی پیش روی شماست. ابتدا اجازه دهید  راه های درآمدزایی آن را به صورت تیتروار برای شما نام ببریم و سپس هر کدام را جداگانه بررسی نماییم:

  1. تریدینگ و معامله گری بیت کوین با سایر ارزهای دیجیتال
  2. ماینینگ یا استخراج بیت کوین
  3. خرید و نگهداری بیت کوین به جهت فروش در قیمت های بالاتر
  4. استخراج ابری بیت کوین

تریدینگ و معامله گری بیت کوین با سایر ارزهای دیجیتال

خب همانطور که در تیترهای بالا مطالعه کردید، این بازار نیز همانند بازار بورس یا فارکس امکان معامله گری یا تریدینگ را برای افراد علاقه مند فراهم کرده است. به این ترتیب که کافی است به مبانی تحلیل تکنیکال، پرایس اکشن و تحلیل فاندامنتال مسلط باشید، به راحتی می توانید با ثبت نام در یک پلتفرم معاملاتی رمزارزها  مانند سایت www.Binance.comثبت نام کرده  و به معامله گری رمزارزها با یکدیگر بپردازید.

مزیتی که معامله گری در بازار رمزارزها دارد این است که می توانید به صورت شبانه روزی و در ۷ روز هفته در آن به فعالیت بپردازید.  این امکان در هیچ بازار معاملاتی دیگری در دنیا وجود ندارد. حتی در بازار ارزهای بین المللی یا فارکس، شما تنها در ۵ روز هفته می توانید به تریدینگ بپردازید و در روزهای شنبه و یکشنبه می بایست به استراحت بپردازید!

ماینینگ یا استخراج بیت کوین

بیت کوین یک رمزارز است به این معنا که هیچ نهاد بانکی، مالی و نظارتی در این سیستم مالی وجود ندارد و تمامی تراکنش ها به کمک سیستم های پردازنده ای که کاربران در سرتاسر جهان به آن متصل می کنند تایید و انجام می شود. برای این که تراکنش های بیت کوین به سرانجام برسد و برای مثال مقداری بیت کوین از کیف پول دیجیتال من به کیف پول دیجیتال شما منتقل شود، می بایست یک سری معادلات ریاضی حل شود که برای این کار نیاز به دستگاههای پردازنده قدرتمند مخصوصی نیاز هست.

به این دستگاههای پردازنده قدرتمند ماینر یا دستگاه استخراج می گویند. از معروف ترین دستگاه های ماینر می توان به انت ماینر S9 و انت ماینر S17 اشاره کرد که در بازار ایران نیز به دلیل قدرت و سرعت بالا و همچنین استهلاک نسبتا مناسب، بسیار پرطرفدار شده است.

با خریداری این دستگاه شما قادر خواهید بود با پرداخت مبلغ حدودا ۵۰ میلیون تومانی، ماهیانه چیزی در حدود ۲ الی ۴ میلیون تومان به عنوان پاداش انجام تراکنش ها در کیف پول شخصی خود بیت کوین دریافت کنید. اما خب راه اندازی و بهره برداری از دستگاه های ماینر دردسرهای زیادی از قبیل هزینه اینترنت، هزینه های سرسام آور برق، هزینه تعمیرات دوره ای دستگاه ها، هزینه اجاره فضای مناسب جهت نگهداری از دستگاه ها، هزینه های قانونی جهت اخذ مجوز و هزینه های نیروی انسانی جهت مراقبت و نگهداری از دستگاه ها به شما تحمیل می شود.  به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال این نوع درآمد زایی پردردسر نمی روند و از راه حل زیر استفاده می کنند.

همیار بیتکوین

استخراج ابری بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین که به آن کلود ماینینگ یا اجاره ماینر نیز گفته می شود، یکی از بهترین روش های درآمدزایی از بیت کوین می باشد. روش کار به این صورت است که شما به جای خریداری دستگاه، به سراغ معتبرترین شرکت رسمی کلود ماینینگ ایران یعنی همیار ماینر می روید و به اندازه بودجه ای که جهت سرمایه گذاری در این کار در نظر گرفته اید، قدرت دستگاههای ماینر را اجاره می کنید.

سپس راه اندازی و نگهداری از دستگاه در بهترین شرایط به عهده این شرکت خواهد بود و شما به عنوان کاربر به صورت روزانه می توانید بیت کوین های استخراج شده خود را برداشت کنید و لذت ببرید!

خرید بیت کوین و نگهداری آن

روش بعدی کسب درآمد خرید بیت کوین و نگهداری آن است. به این ترتیب که شما به این امید که بیت کوین قرار است در آینده ای نزدیک به قیمت های بالاتر حرکت کند، در هر قیمتی که توانستید بیت کوین خریداری می کنید و در والت خود نگهداری می کنید. به این ترتیب و با افق دید حداقل یک ساله، سودی حداقل ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصدی نصیب شما خواهد شد.

این روش شاید جذابیت آن چنان زیادی برای بسیاری از افراد نداشته باشد، اما از تمام روش های ذکر شده ضریب اطمینان بسیار بالاتری دارد. بنابراین اگر ریسک پذیری کمی دارید حتما از این روش استفاده کنید.

اگر به دنبال کسب درآمد روزانه ۱ میلیون تومانی هستید پیشنهاد می کنیم حتما از وبسایت استخراج ابری بیت کوین همیار ماینر به آدرس https://www.HamyarMiner.com دیدن کنید.

منبع : ویرلن

 

سخن آخر:

اگر نیازمند به سرمایه‌گذار در کسب و کار خود هستید ما سعی کردیم در مقاله‌ معرفی سرمایه گذار شما را  با این سرمایه گذاران آشنا کنیم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.