وقت دست کشیدن از ایده دقیقا کی است؟

0

گاهی اوقات در پس ذهنتان می‌دانید که باید ایده خود را رها کنید اما نمی‌توانید. حاضر نیستید از آن دل بکنید. در اینجا می‌خواهیم به علائمی اشاره کنیم که نشان می‌دهند زمان آن رسیده که چیزی در کسب‌و‌کار خود را کنار بگذارید.

  • کارساز نبودن راه‌های مختلف

گاهی اوقات برای درست‌شدن چیزی هر روش و راهبردی را امتحان می‌کنید، اما در نهایت کمکی به شما نمی‌کنند. اگر روش‌های مختلفی را برای عملی‌شدن یک ایده انجام داده‌اید اما تاثیری نداشته‌، بهتر است با خودتان صادق باشید و آن را رها کنید.

  • سعی می‌کنید موارد منفی را توجیه کنید

در زندگی موانعی سر راه ما قرار می‌گیرند که سعی می‌کنیم آنها را تغییر داده و موارد منفی را توجیه کنیم. وقتی شروع به توجیه می‌کنید، به این معناست که مشکلی وجود دارد. تجربیات منفی علامت هشدار هستند. شما باید موارد منفی را آنطور که هست ببینید و از آنها برای رها کردن یک ایده استفاده کنید.

  • به پیشرفت شما کمکی نمی‌کند

برای رشد یک کسب‌و‌کار و تبدیل‌شدن به یک کارآفرین موفق شما به رشد و حرکت نیاز دارید. کارهای روزانه شما باید به شما در نزدیک شدن به هدفتان کمک کنند. اگر همیشه در حال مبارزه باشید، پیشرفت نخواهید کرد. اگر همواره بهانه‌تراشی می‌کنید و توجیه می‌آورید، پیشرفت نمی‌کنید. اگر ایده‌ای که پیش گرفته‌اید به شما در حرکت به سمت جلو کمک نمی‌کند، باید آن را رها کنید.

  • وقت، انرژی و انگیزه خود را از دست می‌دهید

کارآفرینی هر روز اتفاقات هیجان‌انگیز ندارد اما آنچه که انجام می‌دهید باید شما را به هیجان درآورد. اگر اینگونه نیست بهتر است تجدیدنظر کنید. شما باید هر آنچه را که وقت، انرژی و انگیزه شما را هدر می‌دهد، کنار بگذارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.