هوآوی از استارتاپ‌های فرانسه پشتیبانی می‌کند

0

این برنامه، به نام  Digital In-Pulse، سه سال پیش توسط بخش فرانسوی هوآوی  راه‌اندازی شد تا از شرکت‌های کوچک و متوسط که در سراسر این کشور نوآوری می‌کنند، پشتیبانی کرده و همکاری بین آن‌ها و استعدادهای موجود در چین را تقویت کند.

از سال ۲۰۱۴، تقریبا ۳۰ شرکت فرانسوی از این برنامه سود برده‌اند؛ از قبیل پشتیبانی مالی حداکثر ۵۰ هزار یورویی، سفرهای کاری به چین و پیگیری‌های شخصی از  یک نهاد تبلیغاتی وابسته به دولت فرانسه که شریک هوآوی در این برنامه است.

ویلیام ال‌وی، معاون  هوآوی در فرانسه، دوباره تأکید کرده است که هوآوی تا جایی که بتواند به اقتصاد فرانسه کمک می‌کند و از طریق پشتیبانی از تبادل دیجیتال فرانسه، مشاغل محلی را ایجاد خواهد کرد.

او می‌گوید: «فرانسه باید به اکوسیستم نوآوری و آموزش عالی خود افتخار کند. فناوری فرانسه نه‌تنها یک برچسب، بلکه انرژی است که باید آن را حمایت کند.»

این اولین‌ باری است که رقابتی در بین تعدادی از شرکای محلی توسط هوآوی  ایجاد شده است. یک هیئت متشکل از هفت متخصص سه شرکت، برنده را از بین ۲۵ نامزد انتخاب کردند.

GreenMe، شرکتی که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد، جایزه اول را به‌خاطر ارائه محصولی که می‌توانست به‌طور مداوم عوامل مختلف یک محیط کار را اندازه‌گیری کند تا محیط کار یک محل راحت‌تر و کارآمدتر باشد، دریافت کرد.

این شرکت هوآوی، ۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد و در تالار گفت‌وگوی Digital In-Pulse در چین در ماه اکتبر شرکت خواهد کرد. دیجیتال این‌پلاس  رویدادی است که به شرکت امکان می‌دهد تا با اکوسیستم دیجیتال چین آشنا شود و شبکه حرفه‌ای خود را در چین ایجاد کند.

جایزه دوم و سوم به‌ترتیب به شرکت‌های Cogniteev و Qucit اعطا شد. شرکت Cogniteev راهکاری را ارائه داد که به اپراتورهای کاری کمک می‌کرد خطاها را در وب‌سایت خود شناسایی کنند. Qucit نیز اپلیکیشن‌های تلفن همراهی را ساخته بود که جریان ترافیک را در شهرها محاسبه کرده و بر اساس داده‌های زمان واقعی، ازدحام را پیش‌بینی می‌کرد.

الکساندرا دوگاری، رئیس شرکت  GreenMe، گفت که برنامه دیجیتال این‌پلاس و سفر آتی‌اش به چین، موجب تسریع در توسعه بین‌المللی کسب‌وکارش خواهد شد و شانس دیدن بازار چین از نزدیک، بسیار ارزشمند است.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان معتقد بود که این رقابت به پشتیبانی از استارتاپ‌های نوآور فرانسوی کمک می‌کند و آن‌ها را به بازار بین‌المللی و به‌ویژه بازار چین متصل می‌‌کند.

مسابقه نوآوری با حمایت مالی هوآوی امسال در چهار شهر فرانسه برگزار می‌شود و ۱۲ شرکت جایزه دریافت خواهند کرد.

این رویداد، صنعت دیجیتال فرانسه را به صنعت دیجیتال چین متصل می‌کند و موضوعات اصلی در این رقابت پوشش داده می‌شود؛ از قبیل بیگ‌دیتا، فناوری‌های هوشمند و اشیای متصل که قلب هر تحقیق و راهبردهای توسعه برای شرکت هوآوی است.

شرکت‌های چینی مانند هوآوی در سال‌های اخیر انرژی خود را صرف منابع بزرگی کردند تا محصولات نوآورانه‌ای را ایجاد کنند یا مدل‌هایی را بر اساس آخرین فناوری‌ها برای خدمات بسازند، اما نوآوری در هر کسب‌وکاری در چین حرف اول را می‌زند؛ چراکه این کشور قصد دارد نوآوری فناورانه، به موتور رشد جهانی جدیدی تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.