نوآوری به کمک یک محصول وارداتی

0

شرکت «آرمان ویژن» (arman-tech.com) بعد از اخذ نمایندگی مجاز فروش چاپگرها و اسکنرهای سه‌بعدی Zmorph، با پشتوانه دانش و تجربه در تمامی مراحل طراحی، تحلیل، نمونه‌سازی و ساخت تجهیزات صنعتی و اجرای پروژه‌های مهندسی به مشتریانش خدمات ارائه می دهد. پرینترهای سه‌بعدی در صنعت مدرن و به‌ویژه در راستای بهبود طراحی سه‌بعدی تجهیزات نقش شایان‌توجهی دارند. آرمان ویژن علاوه بر معرفی و ارائه محصولات نمایندگی چاپگرها و اسکنرهای سه‌بعدی استارتاپ  Zmorph در ایران، امارات و عراق، با ارزش‌افزوده‌ای که به این محصولات داده به گفته محمدامین قطبی، بنیان‌گذار آن، در قامت یک استارتاپ ظاهر شده است.

پرینترهای سه‌بعدی دقیقا چه شاخصه‌هایی دارند؟

پرینتر سه‌بعدی به‌عنوان یک روش تولید افزونه‌ای، در راستای کاهش هزینه و زمان ساخت نمونه اولیه طرح، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. پرینتر سه‌بعدی مورد استفاده برای معماران، مهندسان، طراحی صنعتی، طراحی نمونه‌های جدید، تجهیزات کمیاب و مهندسان مکانیک و دانشجویان خلاق است. در سه محور طول، عرض و ارتفاع حرکت می‌کند و با قرار دادن لایه‌هایی از جنس پلاستیک نمونه نهایی را می‌سازد. در سال‌های اخیر تنها شرکت‌های بزرگ از این فن‌آوری بهره‌مند بودند، ولی با فراگیر شدن استفاده از پرینتر سه‌بعدی این فن‌آوری در اختیار عموم قرار گرفته است.

موادی که جهت پرینت نمونه مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارت‌اند از ABS, PLA, PVA, Nylon.

کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس اسکن سه‌بعدی، و پس از اسکن نمونه مورد نظرشان، فایل سه‌بعدی اسکن‌شده را به‌وسیله پرینتر سه‌بعدی شرکت آرمان ویژن نمونه‌سازی کنند. با کمک نرم‌افزارهای سه‌بعدی فرایند طراحی و تحلیل استاتیکی و دینامیکی انجام می‌شود و سپس در صورت نیاز مدل‌سازی سریع به‌وسیله پرینتر سه‌بعدی جهت بررسی اولیه طرح انجام می‌پذیرد.

شما واردکننده این پرینترها و اسکنرها از یک استارتاپ خارجی به ایران هستید. چرا خود را یک استارتاپ می‌دانید؟

چراکه آن شرکت صرفا بر تولید پرینتر تمرکز دارد و خدمات تخصصی را که ما در طراحی و تولید خلاقانه و باکیفیت محصولات سه‌بعدی ارائه می‌دهیم شامل نمی‌شود. بنابراین ما در اینجا با محصولاتی که می‌فروشیم طراحی‌هایی هم داریم که در چیزی که وارد کرده ایم نبوده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.