نوآوردگاه شزان در کرمان

0

در نوآوردگاه کارزار کسب‌و‌کار ایرانی، شرکت‌کنندگان درمدت ۳ تا ۵ روز در محیطی پویا و با نشاط در قالب یک بازی طراحی‌شده یاد می‌گیرند‌ تیم تشکیل دهند، ایده‌پردازی کنند و برای کسب‌و‌کار خود بودجه بگیرند، مدل کسب‌و‌کار حرفه‌ای خود را طراحی کنند، هزینه‌های مربوط به آن را مدیریت کرده و برای کسب‌و‌کار خود سرمایه‌گذار جذب کنند. در روز آخر آن که «نوآوردروز» نامیده می‌شود، نتیجه فعالیت این تیم‌ها داوری شده و تیم‌های منتخب جوایز نقدی و غیرنقدی را از نهادهای برگزار‌کننده دریافت می‌کنند.

این رویداد بخشی از تلاش شرکت دانش‌بنیان «شزان» برای کمک به اکوسیستم کارآفرینی در کشور است. نکته قابل توجه برگزاری هفت نوآوردگاه با موضوعات مختلف در یک سال اخیر در تهران و کرمان است. ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت مرکز نوآوری استان کرمان برای سومین بار میزبان این رویداد بود که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با جمعی از همکاران از آن بازدید کرده و وعده تجهیز فضای کار اشتراکی و حمایت مالی برای تأسیس مرکز شتابدهی در استان را به جامعه استارتاپی استان کرمان دادند.

شرکت دانش‌بنیان «شزان» با وارد‌کردن فعالیت‌های خود به جامعه کارآفرینی کرمان با همراهی اتاق بازرگانی، مرکز نوآوری، بنیاد نخبگان و فعالان حوزه کارآفرینی این استان در حال رقم زدن اتفاقات خوبی برای این جامعه هستند.

شزان، پیشرو در کارآفرینی دانش‌بنیان به مدیریت رضا کلانتری‌نژاد در پارک فناوری پردیس تهران مستقر است. این شرکت دانش‌بنیان خانه‌ای برای توسعه کسب و کار نوآورانه در حوزه چهار فناوری شناختی، زیستی،  اطلاعات و نانو (NBIC) است.

این آفرینشگاه، یک شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های همگراست.

شزان، با استفاده از تجربیات موفق این حوزه در داخل و خارج از کشور و همچنین بهره‌گیری از سرمایه انسانی مجرب و باتجربه، یک مرکز نوآوری چندمنظوره برای توسعه فناوری/ محصول در حوزه فناوری‌های همگرا ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.