نمایش هوایی اینتل با هواپیماهای بدون سرنشین

0

شرکت اینتل صدها هواپیمای بدون سرنشین را که هماهنگ با هم حرکت می‌کنند، به پرواز در‌می‌آورد تا چیزی شبیه به رقص باله در هوا را اجرا ‌کنند.

این شرکت می‌خواهد این بار نمایش منحصر‌به‌فردی را اجرا کند. اینتل ۳۰۰ هواپیمای بدون سرنشین را برای چندین ماه در آسمان نگاه می‌دارد و این بخشی از رقص نور هوایی برنامه استاربرایت خواهد بود که در طول فصل تعطیلات در تفریحگاه والت دیزنی در فلوریدا برگزار خواهد شد.

این هواپیماها چراغ‌های LED دارند و می‌توانند بیش از ۴میلیارد ترکیب نور ایجاد کنند‌ و این رقص نور موجب می‌شود انیمیشن‌هایی در آسمان شب پخش شود.

برای یک نمایش هوایی با ۳۰۰ هواپیمای بدون سرنشین از وسایل نقلیه هوایی بی‌نام با یک ترتیب و مسیر پرواز استفاده می‌شود. این هواپیماها با سرعت ۱۰ متر در ثانیه حرکت می‌کنند و با کامپیوترهای کنترلگر روی زمین در ارتباط هستند. آنها با یکدیگر ارتباط ندارند.

الگوریتم‌ها روند انیمیشن را به صورت خودکار در‌می‌آورند. آنها یک مسیر پرواز هواپیما را دنبال کرده و انیمیشن را در هوا ترسیم می‌کنند.

اینتل هواپیمای شوتینگ‌استار و نرم‌افزار پشتیبان برای رقص نور را تولید کرده است. سرگرمی صنعتی است که در آن می‌توان از هواپیمای بدون سرنشین استفاده کرد، اما آنها کاربردهای دیگری در حوزه بازرسی تولید و جست‌وجو و نجات دارند. فرصت‌هایی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مانند شوتینگ‌استار با اهداف تجاری وجود دارد.

اینتل این هواپیماها، نرم‌افزار و سخت‌افزار آنها را ارائه می‌دهد مانند دوربین سه‌بعدی ریِل‌سِنس که به شناسایی اشیا‌ کمک کرده و از تصادف با آنها جلوگیری می‌کند. این شرکت برای ساخت هواپیماهای خود سهام شرکت‌های دیگر را نیز خریداری کرده است مانند شرکت موویدیوس که تراشه و نرم‌افزار کامپیوتری ارائه می‌دهد. این همکاری شرکت اینتل و دیزنی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.