منافع مشترک در فروش بیمه‌ نامه‌ها

0

ایشر بخشی از یک فعالیت تجاری بیمه‌ای و درواقع یک سیستم برد-برد فعالیت مستقیم همگان در صنعت بزرگ بیمه است که امکانی را فراهم کرده تا همه بتوانند در هر زمان و مکانی که هستند در کنار شغل و مهارت خود فعالیت مالی دیگری نیز داشته باشند.

ایشر سعی دارد در کنار افزایش دانش عمومی در مورد بیمه و ارائه نکات کاربردی برای خرید بهتر نیازهای بیمه‌ای به عموم مردم و کاربران سایت، محلی برای کسب درآمد برای هر سه گروه خریداران، معرفان و شرکت بیمه آسیا باشد.

بنیان‌گذار این وب‌سایت می‌گوید: «ایشر به سفارش نمایندگی رسمی بیمه آسیا به کد ۵۰۸۹ توسط گروه طراحی و توسعه دیوان، طراحی و راه‌اندازی شده است. این نمایندگی با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی بیمه مرکزی و طبق بخشنامه‌های شرکت بیمه آسیا علاوه بر دفتر نمایندگی به شکل گسترده در ایشر نیز فعالیت خود را انجام می‌دهد.»

وی در خصوص تجارت کاربر در ایشر افزود: «در این مجموعه یا بیمه‌گذار هستید یا معرف. در هردو حالت با ثبت اطلاعات بیمه‌نامه درصدی از سود هر بیمه‌نامه در پروفایل شما ذخیره می‌شود که پس از وصول کارمزد بیمه‌نامه‌ها از شرکت بیمه آسیا، و طبق درخواست شما از طرف ایشر به کارت‌بانکی شما واریز می‌شود. زمانی که بیمه‌نامه صادر می‌شود و بیمه‌گذار حق‌بیمه را پرداخت می‌کند درواقع تمامی تخفیف‌هایی که شامل حال وی می‌شود را دریافت کرده است اما با ثبت بیمه‌نامه بخشی از مبلغ مجددا برای خریدار بیمه ثبت می‌شود.»

معرف کاربری است که با ثبت‌نام در سایت عضو فعال ایشر می‌شود و با کد ملی منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شود. با معرفی این نمایندگی بیمه آسیا و بابت هر خریدی که به‌واسطه معرفی شما صورت گیرد تنها با ثبت شماره بیمه‌نامه خریداری‌شده در سایت درآمد کسب می‌کنید. شما معرف این مجموعه هستید و باقی فرایند فروش بر عهده ایشر است. با افزایش فعالیت، سهم سود شما به صورت خودکار بیشتر می‌شود.

اگر بیمه‌گذار ایشر هستید، با ثبت اطلاعات بیمه‌نامه علاوه بر تخفیف‌های بیمه‌نامه صادرشده از ایشر، امتیاز نقدی دریافت می‌کنید. اگر معرف هستید که با معرفی مجموعه و ثبت شماره بیمه‌نامه‌های خریداری‌شده توسط دوستان و آشنایانتان سهمی از سود فروش بیمه‌نامه برای شماست. اگر کاربر عمومی هستید، نه بیمه‌ای خریداری کرده‌اید و نه معرف بوده‌اید، سود شما آگاهی از اطلاعات و نکات ریز در مورد بیمه‌نامه اجباری مانند بیمه ثالث خودرویی است که سوار می‌شوید و یا منافع و محدودیت‌های بیمه‌های اختیاری مانند بیمه عمر و پس‌انداز.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.