قصابی هم آنلاین!

0

گوشت تازه خریدن آن هم از اینترنت شاید کمی سخت باورپذیر باشد اما کسب‌وکارهای آنلاین حدومرز و باور نمی‌شناسند. وقتی دیزی را آنلاین سفارش می‌دهید وقتی پخت‌وپز آنلاین هم راه افتاده چرا قصابی آنلاین راه نیفتد؟

کسب وکارهای مرتبط با خانه‌داری و آشپزی اتفاقا با اقبال فراوانی در بین کاربران دنیای مجازی روبه‌رو هستند. تا اندازه‌ای که هر روز یک اپ یا سایت در زمینه ارائه خدمات مرتبط با این حوزه از گوشه‌ای وب فارسی سر برمی‌آورد. حالا«سلامت پروتئین ایرانیان» با سابقه درازمدت در کشتار دام و طیور طی ۸ سال گذشته با ارائه خدمات به رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و قصابی‌های مدرن در سطح شهر تهران فعالیت استارتاپی خود را آغاز کرده است.

این شرکت در سال ۱۳۹۳ تصمیم به عرضه آنلاین و تلفنی محصولات پروتئینی سالم، تازه و بهداشتی به صورت خرده‌فروشی برای عموم مردم در سطح  شهر تهران گرفت. محسن گودرزی بنیان‌گذار این کسب‌وکار می‌گوید: «ما برای جلوگیری از هرگونه تخلفات سودجویان اقدام به ثبت برند «مستر قصاب» و پیاده‌سازی سایتی با همین عنوان کرده‌ایم.»

استارتاپ مسترقصاب

همه آنچه در «مستر قصاب» اتفاق می‌افتد، عبارت است از سفارش غیرحضوری گوشت، مرغ، ماهی و گوسفند زنده به صورت تلفنی و اینترنتی و تحویل آن با ماشین‌های یخچال‌دار با مجوز سازمان دامپزشکی کل کشور در محل شما.

در سایت «مستر قصاب» می‌توانید بدون هیچ هزینه رفت‌وآمدی مانند فروشگاه‌های واقعی، محصولات مورد نظر خود را به همراه مشخصات آن‌ها ببینید، و آنچه می‌خواهید را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از آن پیک «مستر قصاب» بدون دریافت هزینه حمل‌ونقل، سفارش شما را در محل به شما تحویل می‌دهد. گودرزی از این موارد با عنوان مزایای این سیستم فروش نام برد:

ارائه تمامی محصولات «مستر قصاب» با مجوز سازمان دامپزشکی کل کشور است و تمامی فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

محصولات «مستر قصاب» تهیه‌شده از دام‌های سالم و مرغوب و کشتار روز تهران است و از استانداردهای لازم برای مصرف خانه‌وار برخوردار است.

حمل کلیه محصولات «مستر قصاب» تا محل به صورت رایگان است.  صورت‌حساب پس از تحویل محصول در محل پرداخت خواهد شد.

«مستر قصاب» علاوه بر فروش جزئی و عمده گوشت قرمز، مرغ، گوسفند و محصولات دریایی، اطلاعات مفیدی نیز درخصوص مواد پروتئینی و همچنین دستور پخت چندین غذای گوشتی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. اینکه تا چه اندازه  ویژگی‌های مورداشاره بتواند در عمل اجرا شود موضوعی است که اقبال آتی کاربران از قصاب‌آنلاین آن را نشان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.