محتوای برند

سومین شماره ماهنامه دامیننس: قدرت روایات تا کاربردهای ChatGPT در دنیای کریپتو

سومین شماره ماهنامه دامیننس: قدرت روایات تا کاربردهای ChatGPT در دنیای کریپتو

قدرت روایات تا کاربردهای ChatGPT در دنیای کریپتو
در سومین شماره ماهنامه دامیننس، روایت بیت پین از اخبار، فناوری‌ها و حواشی دنیای ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

دنیای کریپتوکارنسی، دنیایی پر از هیجان، نوآوری، چالش و پیوسته در حال تغییروتحول است؛ این دنیا فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری، کسب‌وکار و نوآوری ایجاد می‌کند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای کریپتوکارنسی هستید، ماهنامه دامیننس، منبعی ارزشمند برای شما خواهد بود. این ماهنامه، به بررسی آخرین اخبار و تحولات دنیای کریپتوکارنسی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا دیدگاه واقع‌بینانه‌تری نسبت به این دنیا داشته باشید.

در هر شماره از ماهنامه دامیننس، مقالاتی در موضوعات مختلف از جمله تحلیل بازار، آموزش و یادگیری، کسب‌وکار و نوآوری، و نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان ارائه می‌شود. این مقالات، توسط نویسندگان و کارشناسان برجسته دنیای کریپتوکارنسی نوشته شده‌اند و اطلاعات و دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اولین شماره از ماهنامه دامیننس، در مهر ۱۴۰۲، با شعار «بیت‌پین، یکی برای همه» منتشر شد. در سومین شماره از این ماهنامه تخصصی، سرمقاله‌ای تحت عنوان قدرت روایت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال را خواهید خواند، علاوه بر مرور خلاصه اخبار بازارهای مالی در ماه گذشته، بررسی مباحثی مانند کاربردهای ChatGPT در بازار ارزهای دیجیتال، دو بار خرج‌شدن بیت کوین و بحث ماینینگ در ایران را مطالعه خواهید کرد و پس از پرداختن به افسانه ثروتمند‌تر شدن ثروتمندان و فقیرتر شدن فقرا، طی مصاحبه‌ای با تیم محصول بیت پین، با روند توسعه محصولات در این صرافی ارز دیجیتال آشنا خواهید شد؛ ‌ در انتها هم محبوب‌ترین پروژه ماه را بررسی خواهیم کرد.

شما با دنبال‌کردن ماهنامه دامیننس در آکادمی بیت پین، به‌راحتی می‌توانید در جریان تمامی اخبار، نوآوری‌ها و پروژه‌های دنیای کریپتوکارنسی قرار بگیرید و مزایا و چالش‌ها یا نقاط ضعف و قوت بازار و عوامل مؤثر یا مخرب در سودآوری از این بازار را شناخته و خود را برای چرخه صعودی بعدی بازار کریپتوکارنسی آماده کنید.

سومین شماره ماهنامه دامیننس، در قالب فایل PDF هم قابل‌دانلود است؛ کافی است تا از طریق این آدرس، به صفحه مربوط به این ماهنامه در آکادمی بیت پین مراجعه کرده و سومین شماره از این ماهنامه تخصصی را مطالعه و نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود کیفیت محتوای آن، ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.