سرنوشت سِون در عصر پسایاهو

0

پس از خرید یاهو توسط ورایزون، سوالاتی درباره رابطه بین یاهو، شرکت سون (Seven) و سرمایه‌گذاری مشترک آنها روی Yahoo7 مطرح شده است. شرکت سون اعلام کرده است که از مدت زمان باقی‌مانده تا پایان مهلت انجام معامله در سال ۲۰۱۷ استفاده می‌کند تا گزینه‌های مختلف و قابل اعمالی را بررسی کند و دریابد که کدام‌یک بیشترین ارزش را برای سهامداران شرکت رسانه‌ای سون به ارمغان می‌آورد.

این شرکت به دنبال آن است تا درباره طرح‌های ورایزون برای یاهو صحبت کند اما معقتد است که رسانه غربی سون گزینه‌های مثبتی دارد که تعیین‌کننده توسعه و موفقیت آتی آن در رسانه‌های دیجیتال است و رشد و توسعه موفقیت‌آمیزی که در طی چند سال گذشته به دست آمده، پایه و اساس آن است.

موفقیت سرمایه‌گذاری مشترک در طول ۱۰ سال گذشته قابل ملاحظه است؛ زیرا هر یک از طرفین موجب شدند یک تخصص خاص وارد این کسب و کار شود و متعلقات دیجیتالی شرکت سون رشد و توسعه وسیعی را تجربه کرد.

فراتر از سرمایه‌گذاری مشترک، شرکت رسانه‌ای سون به‌طور چشمگیری محصولات دیجیتال، مخاطبان و سرمایه‌گذاری‌های خود را توسعه داد و در حال حاضر در زمینه ایجاد و توزیع محتوای ویدئویی دیجیتال در بازار استرالیا پیشرو است.

به علاوه سون محتوای منحصربه‌فردی را برای پلتفرم‌های اجتماعی، تجارت الکترونیکی و تلفن همراه ایجاد و اجرا می‌کند. این شامل محصول Tennis7  نیز می‌شود. در آینده، این شرکت اپلیکیشن Olympics on 7  جدید خود را برای بازی‌های المپیک عرضه خواهد کرد. شبکه سون به‌طور زنده تمام برنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی را پخش می‌کند. علاوه بر این موارد، برند‌های مصرفی و دیجیتال آن که به سرعت در حال رشد است، در تمام خانه‌ها یافت می‌شود.

تصمیم شرکت سون برای ورود محتوای دیجیتالی به خانه‌ها، Yahoo7 را واداشته است تا سبک زندگی و سرگرمی خاص خود را عرضه کند. سون می‌گوید که در طول انجام این معامله، تمام امور کاری مانند گذشته انجام می‌شود. Yahoo7  از اینکه درباره آینده این رابطه و تاثیر ادغام با AOL در استرالیا صحبت کند، خودداری کرد.

در همان مدتی که شرکت ورایزون کسب‌وکار اصلی یاهو را خریداری می‌کند، شرایط برای Yahoo7 به منوال سابق خواهد بود و طرح راهبردی ۲۰۱۶ شرکت که تمرکز اصلی‌اش روی نوآوری در تلفن همراه، ویدئو و رسانه اجتماعی است، به تعهدات خود ادامه خواهد داد تا خدمات فوق‌العاده خود را به مخاطبان ارائه دهد.

شرکت ورایزون در این حین تنها راهکارهای شرکتی را در استرالیا ارائه می‌دهد و با این کسب‌وکار و دولت همکاری خواهد کرد. تحلیلگران معتقدند که شرکت یاهو شرکتی است که دنیا را دگرگون کرده و پس از ادغام با ورایزون  و AOL همچنان به این کار خود ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.