سبک زندگی استارتاپی: می‌خواهیدتا قبل از عیدترفیع بگیرید؟

0

 به نیمه‌پر سلام کنید

باور کنید این تنها یک شعار نیست. محققان بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نگرش مثبت شما به آینده و امیدداشتن به تغییرات مطلوب، به تحقق آنها می‌انجامد. از نظر آنها اگر از همین امروز، رویای ترفیع‌گرفتن را به سرتان راه دهید و خود را در جایگاهی بالاتر تصور کنید، چند قدم به آن جایگاه نزدیک‌تر می‌شوید. البته مراقب باشید که باور شما به خودتان و آینده‌تان، از شما فردی خیالباف که واقعیات موجود را نادیده می‌گیرد، نسازد.

 دعا کنید؛ با تمام وجودتان

باورهای مذهبی، نه تنها ازنظر علمای دینی، بلکه از نظر پژوهشگران، ناجی شما هستند. اگر معتقد باشید کسی نظاره‌گر زندگی شماست و حواسش به تلاش‌هایتان هست، به آینده امیدوارتر می‌شوید. به گفته محققان، شکرگزاری، دعا کردن و نیایش، حال خوب روانی را ایجاد می‌کند و می‌‌تواند زمینه را برای رشد بیشتر افراد فراهم کند.

 از خودتان امتحان بگیرید

قرار نیست روی صندلی‌کارتان بنشینید، مثل همیشه کار کنید و بتوانید چیزی را تغییر دهید.

اگر قرار است تغییر در زندگی‌شما ایجاد شود، در اولین قدم باید سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. اصلاح روش تصمیم‌گیری و شیوه‌های مواجهه با مشکلات، می‌تواند شما را از کاستی‌های امروز نجات دهد. پس نقاط ضعف و قوت‌تان را بشناسید و برای تغییر از خودتان شروع کنید.

 روزهای بهتر را آرزو کنید

داشتن انگیزه قوی، به شما برای استفاده بهتر از استعدادها و توانایی‌هایتان کمک می‌کند. اگر با تمام وجود تغییر را بخواهید، برای افزایش تلاشتان، یادگرفتن مهارت‌های ارزشمند و پیدا‌کردن راه‌های موفقیت در یک کسب‌و‌کار، پیشقدم می‌شوید.

 انعطاف‌پذیر باشید

شما هدفی را تعیین کرده‌اید، برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اید، اما نباید انتظار داشته باشید که همه‌چیز دقیقا مطابق خواسته شما پیش برود. بله! شما رو به جلو حرکت می‌کنید، اما ممکن است در میانه مسیر، به تغییر جهت نیاز داشته باشید یا در نهایت، با تحقق یک دستاورد متفاوت به رضایت روانی دست پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.