زی‌تل: ترافیک کاملا نامحدود با سرعت بسیار بالا

0

با آنکه از ورود اینترنت به کشور بیش از ۲۰ سال می‌گذرد و ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنت همواره کوشیده‌اند که سرویسی مطابق با استانداردهای روز دنیا عرضه کنند، اما به دلایل مختلف هیچگاه سرویس ارائه شده به مشترکین، اینترنتی با سرعت بسیار بالا و کاملا نامحدود در حجم نبود. اما اکنون با ظهور TD-LTE زی‌تل به نظر می‌رسد اوضاع در حال تغییر است . مجموعه زی‌تل با ارائه این فناوری به شکلی نو و با عرضه اینترنتی پرسرعت و نامحدود به دغدغه‌های کاربران اینترنت پایان می‌دهد.

 

محدودیت پهنای باند سرویس‌هایی نظیر ADSL مبتنی بر سیم مسی که در بهترین حالت تا ۱۶ مگابیت در ثانیه می‌رسد، با نیازهای کاربرانی که به دنبال دریافت بی‌دغدغه‌ی محتوایی نظیر ویدئو هستند، سازگار نیست. از سوی دیگر بستر فیبرنوری با وجود هزینه نسبتا بالا آنچنان که باید در دسترس نیست و سرعت توسعه‌ی آن همگام با تقاضای موجود نیست.

بسیاری از اپراتور‌های اینترنت ثابت طی دو سال اخیر تلاش کرده‌اند تا با سرویس‌های غیرحجمی خود جای خالی  یک سرویس نامحدود را پر کنند. اما محدودیت سرعت پس از گذر از میزان مشخصی از ترافیک، در کنار محدودیت‌های بستر کابلی باعث شده تا همچنان خلا وجود یک سرویس اینترنت با سرعت کافی و ترافیک نامحدود که پروسه‌ی نصب و راه‌اندازی آسانی نیز داشته باشد، احساس شود.

شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان که با نام تجاری زی‌تل شناخته می‌شود، برای پاسخ به نیاز و انتظارات کاربران حرفه‌ای طراحی شده که به دنبال یک سرویس اینترنت ثابت، با سرعت کافی، پایدار و نامحدود در حجم  هستند. این شرکت از سال ۱۳۹۷ آغاز به ارائه سرویس TD-LTE نموده است.

البته شاید نام فناوری TD-LTE را قبلا نیز شنیده باشید، اما نکته‌ای که خدمات زی‌تل را از رقبا متمایز می‌کند، استفاده از مودم‌های بیرونی توسط این شرکت برای دریافت بالاترین سرعت ممکن است. دیوار‌ها و موانع موجود در منازل و شرکت‌ها سبب هدر رفتن سیگنال‌های دریافتی توسط مودم‌های درونی می‌شوند، اما مودم‌های بیرونی زی‌تل از این هدر رفت جلوگیری نموده و موجب پایداری، سرعت مطلوب و تجربه کیفیتی برتر برای کاربر خواهد شد.

زی‌تل با هدف ایجاد فرایندی که نتیجه‌ی آن سادگی در خرید و مصرف، و داشتن یک سرویس اینترنت بی‌دغدغه است، خدمات ارائه می‌کند.این شرکت همچون سایر سرویس‌دهندگان اینترنت، به دو دسته‌ی کاربران خانگی و سازمانی خدمات ارائه می‌کند، اما در وب‌سایت زی‌تل خبری از بسته‌های متعدد با جزئیات گیج کننده نیست، بلکه برای هر یک از این دو گروه تنها یک بسته کامل و جامع طراحی شده که می‌تواند کلیه نیاز‌های آنان را برآورده کند.

تمامی سرویس‌های زی‌تل نامحدود هستند و این بدین معناست که کاربران هیچ محدودیتی در حجم مصرفی نداشته و شامل قوانینی نظیر کاهش پهنای باند در صورت عبور از سقف مصرف نمی‌شوند. کاربران خانگی زی‌تل پهنای باندی تا ۴۰ مگابیت در ثانیه و کاربران سازمانی نیز پهنای باندی تا ۵۰ مگابیت در ثانیه دریافت می‎‌کنند. کاربران سازمانی با خرید این سرویس سرعتی چندین برابر بیشتر و هزینه‌ای چندین برابر کمتر نسبت به سرویس‌های اختصاصی را پرداخت خواهند کرد.

برای دریافت اینترنت زی‌تل، کافی است تا متقاضیان از طریق وب‌سایت www.zi-tel.com  ثبت نام کرده یا از طریق شماره‌ی ۱۷۳۹ تماس گرفته و درخواست دریافت سرویس کنند.

در صورت قرار داشتن در محدوده‌ی سرویس دهی زی‌تل، کارشناسان این شرکت در کمتر از ۴۸ ساعت با مراجعه به محل کاربر اقدام به نصب سرویس می‌کنند. و در صورتی که موقعیت مورد نظر شما تحت پوشش نبود می‌توانید با مشخص کردن محله خود و سپس نقطه دقیق روی نقشه و وارد کردن اطلاعات تماس درخواست پوشش دهی بدهید.

نظرات برخی از کاربران زی‌تل در توییتر

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.