محتوای برند

زعفرانیه مرکز تخصصی زعفران و هدایای سازمانی و تبلیغاتی

محمد فلاح کیش مدیرعامل استارتاپ زعفرانیه از اطمینان به خرید زعفران باکیفیت می‌گوید

زعفرانیه

شرکت زعفرانیه بطور رسمی از سال 1396 فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خودش را در زمینه تامین و عرضه انواع زعفران فله و بسته بندی و انواع پک‌های هدیه و زعفران کادویی شروع کرده است و درظرف مدت شش سال گذشته توانسته  با بزرگترین و معتبرترین کارخانجات صنایع غذایی ایران و بسیاری از شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی، همکاریهای مستمر و درخشانی داشته باشد. امروزه یکی از گزینه‌های در دسترس و معتبر برای خرید زعفران چه بصورت فله و عمده و چه بصورت بسته بندی، فروشگاه آنلاین زعفرانیه است که امکان خرید هر نوع زعفران در هر حجم و وزنی در زعفرانیه وجود دارد. در ادامه مصاحبه کامل شنبه مگ با محمد فلاح کیش بنیان گذار زعفرانیه را می‌خوانید.

برای شروع کمی بیشتر درباره زعفرانیه توضیح بدهید.

یکی از مشکلات عدیده و مهم صنایع غذایی و کارخانجات تولیدکننده محصولات خوراکی، تامین راحت، سریع، مطمئن و بصرفه زعفران به عنوان ماده اولیه در فرآیند تولید هست که همیشه ذهن مدیران عامل و تدارکات و بازرگانی را به خودش مشغول کرده است، دقیقا همینجاست که سایت زعفرانیه وارد عمل می‌شود و با یک مذاکره تخصصی تلفنی یا حضوری با این شرکتها، نوع و حجم و کیفیت زعفران مدنظر را ارزیابی می کند و در اسرع وقت مناسب‌ترین گزینه از لحاظ کیفی و اقتصادی به همراه برگه آنالیز رایگان، فاکتور رسمی و یک هفته ضمانت طلایی بازگشت وجه را در اختیار شرکت درخواست کننده قرار میدهد تا تجربه‌ای رضایت‌بخش و ماندگار با فرایندی ساده و روان و بودجه‌ای مناسب برای مشتریان رقم بخورد. در واقع من و همکارانم در زعفرانیه در تلاش هستیم که نیاز مشتریان در مقوله تهیه زعفران با کیفیت و همچنین انواع پک هدیه و … را مرتفع کنیم.

چرا به فکر ایجاد سایت زعفرانیه افتادید؟

در سال 1396 با توجه به تجربه پونزده ساله در زمینه فروش و مذاکره و بخاطر سکونت در شهر مشهد در آن برهه به دلیل ماموریتِ کاری، متوجه بازار بالقوه و جذاب زعفران شدم. وقتی که بیشتر این بازار را مورد بررسی قرار دادم متوجه شدم که معایب و مزایای بسیاری در حوزه خرید زعفران وجود دارد و بخاطر تمرکز این بازار در استان خراسان، در خیلی از شهرهای بزرگ به ویژه پایتخت، دسترسی به یک مرجع تخصصی و مطمئن بابت خرید زعفران و انواع پک های هدیه و زعفران کادویی وجود ندارد. که کم کم ایده راه اندازی فروشگاه آنلاین زعفرانیه در تهران شکل گرفت.

در واقع زعفرانیه با شناسایی این نیاز سعی در رفع نیاز مشتریان داشته و در ادامه هم برخی از برترین مزایای زعفرانیه را برای شما بازگو می‎کنم.

زعفرانیه مرکز تخصصی زعفران و هدایای سازمانی و تبلیغاتی

• دسترسی سریع و آسان و آنلاین:

به دلیل حضور بسیاری از دفاتر مرکزی شرکت ها و کارخانجات در استان های تهران و البرز، عملا خرید مستقیم زعفران و پک هدیه زعفران از مشهد کاری وقت‌گیر و طاقت فرسا و انرژی بر است اما به دلیل استقرار دفتر مرکزی شرکت زعفرانیه در تهران، ارسال سفارشات در اسرع وقت در همان روز به شهرهای مختلف استان تهران و البرز انجام می شود. در کنار این مزیت، در هر ساعت از شبانه روز و از هر جای ایران می توانید قیمت روز و لحظه ای انواع زعفران فله و بسته بندی و کادویی را در سایت زعفرانیه مشاهده کنید.

• اطمینان به خرید زعفران باکیفیت و تضمینی:

یکی از تعهدات شرکت زعفرانیه، ارائه محصولات با کیفیت و معتبر هست که و ما در زعفرانیه یک هفته ضمانت بازگشت وجه داریم. اگر به هردلیلی مشتریان زعفرانیه از کیفیت محصولات خریداری شده راضی نباشند، در طی هفت روز و حتی با وجود مصرف محصول، می توانند محصول را مرجوع و وجه پرداختی را در کمال احترام و به طور کامل پس بگیرند.

• قیمت مناسب و بصرفه و پشتیبانی همیشگی:

مشتریان شخصی و شرکتی به راحتی می توانند هر نوع زعفران در وزن های مختلف و هر نوع پک هدیه مناسبتی را طبق بودجه ای که دارند به راحتی بررسی و خرید کنند. شما قبل، در حین و بعد از خرید هم می توانید بصورت تلفنی، آنلاین و یا حتی حضوری از مشاوره کارشناسان صبور و خوش برخورد ما استفاده کنید.

آیا معتقد هستید که وبسایت زعفرانیه مرجع فروش زعفران در کشور است؟

فروشگاه آنلاین زعفرانیه zafferanieh.com با بررسی و انعکاس رویدادها و اخبار حوزه زعفران در بخش زعفران نیوز و با برخورداری از آزمایشگاه تخصصی و معتبر و استاندارد زعفران و واحد بسته بندی حرفه ای و همچنین دارا بودن پرسنل مجرب و همچنین توان پشتیبانی بالا، با قدرت مدعیست که یکی از بازیگران مهم و اثرگذار و پیشرو در صنعت زعفران کشور هست. زعفرانیه با ایجاد خلاقیت و تنوع فراوان در زمینه هدایای تیلبغاتی، مسیر طولانی را در زمان کوتاه پشت سرگذاشته و به راحتی می تواند سفارشات اختصاصی مشتریان را در انواع و تعداد و تنوع مختلف به راحتی و در مناسب ترین زمان ممکن، طراحی و تولید و عرضه کند و معتقدم که ما یکی از مراجع خرید و اخبار زعفران و هدایای تبلیغاتی در کشور هستیم.

مزیت های خرید زعفران از سایت زعفرانیه به نسبت سایرین در چیست؟

• خرید زعفران برحسب نوع و وزن دلخواه :

خرید زعفران از فروشگاه های فیزیکی به این صورت هست که شما باید یک یا چند بسته زعفران با وزن مشخص و با بسته بندی روتین و ثابت را خریداری کنید اما هنگام خرید زعفران از زعفرانیه شما می توانید از نیم مثقال (معادل 2.30 گرم) تا هزار گرم زعفران را مطابق با نیازتان و از بین انواع زعفران موجود در سایت و با بسته بندی دلخواهتان خرید کنید. مثلا شما دوست دارید 12 گرم زعفران سرگل درجه یک در سلفون و پاکت برای مصرف خونگی تان خرید کنید و همزمان برای دوستتان که آخر هفته گودبای پارتی مهاجرت گرفته 20 گرم زعفران سوپرنگین اعلا در یه ظرف زیبای خاتم فلزی بخرید و به او هدیه بدهید. تبریک میگم جای درستی آمدید.

• ارسال سریع و پشتیبانی آنلاین و تلفنی

شما در استان های تهران و البرز و قم و قزوین می توانید در همان روز به راحتی سفارشتان را در سایت ثبت کنید و همان روز هم سفارشتان را از طریق اسنپ و تپسی و تاکسی به راحتی تحویل بگیرید. در فرایند خرید نیز می توانید بصورت آنلاین( از طریق برنامه گفتگو(چت) سایت و برنامه های پیام رسان مثل واتساپ و تلگرام و روبیکا و ایتا) و یا تلفنی با خط ویژه 44508507-021 از راهنمایی و مشاوره همکاران واحد فروش و پشتیبانی بهره بگیرید.

 • شخصی سازی سفارشات با لوگو و برند اختصاصی شما

در زمینه پک های هدیه زعفران و آجیل و دمنوش، سایت زعفرانیه تنوع بالا و بی نظیری دارد و به راحتی می تواند همه سلایق را پوشش بدهد. بعد از انتخاب پک هدیه مورد نظر، این امکان به آسانی فراهم شده است که فایل لوگو و برند و یا متن اختصاصی تان را برای ما ارسال کنید و آن را بر روی سفارشتان نصب و یا طلاکوب و یا حک لیزری کنیم تا شما این امکان را داشته باشید که یک محصول ارزشمند و ماندگار به مشتریان, دوستان و همکارانتان هدیه بدهید. در واقع امکان خرید هدیه تبلیغاتی سازمانی با قیمت مناسب و شخصی سازی متناسب با سازمان شما در زعفرانیه فراهم هست.

• قیمت مناسب و بصرفه و پشتیبانی همیشگی: مشتریان شخصی و شرکتی به راحتی می توانند هر نوع زعفران در وزن های مختلف و هر نوع پک هدیه مناسبتی را طبق بودجه ای که دارند به راحتی بررسی و خرید کنند. شما قبل، در حین و بعد از خرید هم می توانید بصورت تلفنی، آنلاین و یا حتی حضوری از مشاوره کارشناسان صبور و خوش برخورد ما استفاده کنید. آیا معتقد هستید که وبسایت زعفرانیه مرجع فروش زعفران در کشور است؟ فروشگاه آنلاین زعفرانیه zafferanieh.com با بررسی و انعکاس رویدادها و اخبار حوزه زعفران در بخش زعفران نیوز و با برخورداری از آزمایشگاه تخصصی و معتبر و استاندارد زعفران و واحد بسته بندی حرفه ای و همچنین دارا بودن پرسنل مجرب و همچنین توان پشتیبانی بالا، با قدرت مدعیست که یکی از بازیگران مهم و اثرگذار و پیشرو در صنعت زعفران کشور هست. زعفرانیه با ایجاد خلاقیت و تنوع فراوان در زمینه هدایای تیلبغاتی، مسیر طولانی را در زمان کوتاه پشت سرگذاشته و به راحتی می تواند سفارشات اختصاصی مشتریان را در انواع و تعداد و تنوع مختلف به راحتی و در مناسب ترین زمان ممکن، طراحی و تولید و عرضه کند و معتقدم که ما یکی از مراجع خرید و اخبار زعفران و هدایای تبلیغاتی در کشور هستیم. مزیت های خرید زعفران از سایت زعفرانیه به نسبت سایرین در چیست؟ • خرید زعفران برحسب نوع و وزن دلخواه : خرید زعفران از فروشگاه های فیزیکی به این صورت هست که شما باید یک یا چند بسته زعفران با وزن مشخص و با بسته بندی روتین و ثابت را خریداری کنید اما هنگام خرید زعفران از زعفرانیه شما می توانید از نیم مثقال (معادل 2.30 گرم) تا هزار گرم زعفران را مطابق با نیازتان و از بین انواع زعفران موجود در سایت و با بسته بندی دلخواهتان خرید کنید. مثلا شما دوست دارید 12 گرم زعفران سرگل درجه یک در سلفون و پاکت برای مصرف خونگی تان خرید کنید و همزمان برای دوستتان که آخر هفته گودبای پارتی مهاجرت گرفته 20 گرم زعفران سوپرنگین اعلا در یه ظرف زیبای خاتم فلزی بخرید و به او هدیه بدهید. تبریک میگم جای درستی آمدید. • ارسال سریع و پشتیبانی آنلاین و تلفنی شما در استان های تهران و البرز و قم و قزوین می توانید در همان روز به راحتی سفارشتان را در سایت ثبت کنید و همان روز هم سفارشتان را از طریق اسنپ و تپسی و تاکسی به راحتی تحویل بگیرید. در فرایند خرید نیز می توانید بصورت آنلاین( از طریق برنامه گفتگو(چت) سایت و برنامه های پیام رسان مثل واتساپ و تلگرام و روبیکا و ایتا) و یا تلفنی با خط ویژه 44508507-021 از راهنمایی و مشاوره همکاران واحد فروش و پشتیبانی بهره بگیرید. • شخصی سازی سفارشات با لوگو و برند اختصاصی شما در زمینه پک های هدیه زعفران و آجیل و دمنوش، سایت زعفرانیه تنوع بالا و بی نظیری دارد و به راحتی می تواند همه سلایق را پوشش بدهد. بعد از انتخاب پک هدیه مورد نظر، این امکان به آسانی فراهم شده است که فایل لوگو و برند و یا متن اختصاصی تان را برای ما ارسال کنید و آن را بر روی سفارشتان نصب و یا طلاکوب و یا حک لیزری کنیم تا شما این امکان را داشته باشید که یک محصول ارزشمند و ماندگار به مشتریان, دوستان و همکارانتان هدیه بدهید. در واقع امکان خرید هدیه تبلیغاتی سازمانی با قیمت مناسب و شخصی سازی متناسب با سازمان شما در زعفرانیه فراهم هست.

آیا امکان خرید زعفران عمده هم از زعفرانیه وجود دارد؟

اصلی ترین تخصص شرکت زعفرانیه، تهیه و تامین انواع زعفران عمده جهت رفع نیاز شرکت های صنایع غذایی و کارخانجات تولیدی و شرکت های بازرگانی و صادراتی در وزن های مختلف هست. ما مدعی هستیم که بهترین نوع زعفران مدنظر شرکت ها را می توانیم با قیمت رقابتی و با ترکیب و فرمول اختصاصی در بسته بندی دلخواه و در اسرع وقت با تمام استانداردها و آزمون های مورد تایید، تامین و ارسال کنیم. گواه این ادعا همکاری مستمر و پایدار با شرکت هایی همچون چای دو غزال، فرآورده های گوشتی و لبنی کاله ، لبنیات پاک، دنون لبنی پارس(دنت)، نان سحر، مهرگیاه، حلوای عقاب،پویا پروتئین و … است. به لطف خدا، توانِ اثبات همیشگی ادعایمان را داریم. در صورتی که قصد خرید زعفران عمده از زعفرانیه را دارید، می‌توانید روی لینک قبل کلیک کنید تا وارد صفحه مخصوص زعفران عمده بشوید.

لطفا درباره مشتریان شرکتی و سازمانی که دارید بیشتر صحبت کنید. در نگاه کلی، شرکت زعفرانیه در زمینه شخصیت های حقوقی و شرکتی دو بازار بالقوه ی مشخص داره، یکی کارخانجات صنایع غذایی و شرکت های بازرگانی که از زعفران به عنوان ماده اولیه و یا بسته بندی و یا صادرات استفاده می کنند و دیگری هم کلیه شرکت ها و موسسات و ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی که از پک های هدیه زعفران و دمنوش و آجیل شرکت زعفرانیه، در مناسبت های مختلف مانند زمان برگزاری نمایشگاه، بزرگداشت روز زن، بزرگداشت روز کارگر یا کارمند، یلدا، نوروز، عید فطر و ... استفاده می کنند. در طی شش سال گذشته افتخار همراهی و همکاری با بزرگان معتبر هر دو گروه را داشته ایم که برخی از آنها عبارتند از : وزارت جهادکشاورزی، ایران خودرو، خودروسازی سایپا، پست بانک ایران، فدراسیون فوتبال ایران، شرکت فرآورده های پروتئینی و لبنی کاله، مربای موسوی، حلوای عقاب، لبنیات میهن، چای دو غزال، کارگزاری اقتصاد بیدار، بابک مس ایرانیان، لبنیات پاک، چای ویکتوریا، دنون لبنی پارس(دنت)، پروتئین ساوانا، نان سحر،پویا پروتئین، آرین پارس موتور(لاماری)،پدیده سبز مهرگیاه،داروسازی پارس حیان،کارگزاری کارآفرین و... . زعفرانیه مرکز تخصصی زعفران و هدایای سازمانی و تبلیغاتی

لطفا درباره مشتریان شرکتی و سازمانی که دارید بیشتر صحبت کنید.

در نگاه کلی، شرکت زعفرانیه در زمینه شخصیت های حقوقی و شرکتی دو بازار بالقوه ی مشخص داره، یکی کارخانجات صنایع غذایی و شرکت های بازرگانی که از زعفران به عنوان ماده اولیه و یا بسته بندی و یا صادرات استفاده می کنند و دیگری هم کلیه شرکت ها و موسسات و ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی که از پک های هدیه زعفران و دمنوش و آجیل شرکت زعفرانیه، در مناسبت های مختلف مانند زمان برگزاری نمایشگاه، بزرگداشت روز زن، بزرگداشت روز کارگر یا کارمند، یلدا، نوروز، عید فطر و … استفاده می کنند. در طی شش سال گذشته افتخار همراهی و همکاری با بزرگان معتبر هر دو گروه را داشته ایم که برخی از آنها عبارتند از : وزارت جهادکشاورزی، ایران خودرو، خودروسازی سایپا، پست بانک ایران، فدراسیون فوتبال ایران، شرکت فرآورده های پروتئینی و لبنی کاله، مربای موسوی، حلوای عقاب، لبنیات میهن، چای دو غزال، کارگزاری اقتصاد بیدار، بابک مس ایرانیان، لبنیات پاک، چای ویکتوریا، دنون لبنی پارس(دنت)، پروتئین ساوانا، نان سحر،پویا پروتئین، آرین پارس موتور(لاماری)،پدیده سبز مهرگیاه،داروسازی پارس حیان،کارگزاری کارآفرین و… .

این رزومه پرافتخار باعث شده تا همیشه با ظرافت و دقت نظر بالا تلاش کنیم برای ارتقاء هر روزه کیفیت محصولات زعفرانیه. از شما هم دعوت می‌کنیم که اگر مایل هستین از محصولات ما در سایت زعفرانیه zafferanieh.com دیدن نمایید.

شرکت زعفرانیه

آیا زعفرانیه اقدام به صادرات زعفران و سایر محصولاتش به کشور های حوزه خلیج فارس نموده است؟

شرکت زعفرانیه از بدو تاسیس همیشه نیم نگاهی به حوزه صادرات داشته و طی چند سال گذشته بصورت پراکنده، صادرات زعفران و پک های هدیه به کشورهای اسپانیا، آلمان، امارات، چین و ترکیه از طریق زعفرانیه انجام شده است. اما زعفرانیه جهت ورود حرفه ای به بازارهای بین المللی و صادرات اقدام به تاسیس شرکت در شهر دبی کرده تا بتواند در قدم اول کشورهای حوزه خلیج فارس را تحت پوشش قرار بدهد و محصولاتش را در کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه کند.

در زعفرانیه به جز زعفران، چه محصولاتی به مشتریان عرضه می‌شود؟ در زعفرانیه به جز زعفران، چه محصولاتی به مشتریان عرضه می‌شود؟

در زعفرانیه به جز زعفران، چه محصولاتی به مشتریان عرضه می‌شود؟

در زعفرانیه، مشتریان عزیز می توانند علاوه بر خرید انواع زعفران بصورت عمده و بسته بندی، انواع زعفران کادویی و پک های هدیه زعفران، انواع جعبه پذیرایی، انواع جعبه دمنوش و تی بگ و آجیل و خشکبار، انواع ملزومات بسته بندی زعفران و خشکبار، انواع ساعت دیواری چوبی و در آینده نزدیک انواع صنایع دستی، انواع تابلوهای دست ساز طلا، انواع آجیل و عسل را با کیفیتی ایده آل و قیمتی مناسب خریداری کنند.

چشم انداز شما در رابطه با صادرات زعفران و آینده زعفرانیه

چشم انداز شما در رابطه با صادرات زعفران و آینده زعفرانیه

شرکت زعفرانیه از بدو تاسیس رویاهای بلندپروازانه و جسورانه ای در سرداشته که به لطف خدا به بخش مهمی از آنها دست پیدا کرده و امیدوار است بتواند در آینده، هم به ادامه رویاهایش جامه عمل بپوشاند و هم در ادامه بتواند چشم اندازها و اهداف جدید تعریف کند برای پویایی و رشد بیشتر. افزایش و تکمیل سبد محصولات مرتبط، کسب عنوان برترین و کاملترین فروشگاه آنلاین زعفران و هدایا در ایران، طراحی و راه اندازی سایت مستقل زعفرانیه به زبانهای عربی و انگلیسی و چینی، راه اندازی دفتر بازرگانی کشورهای حوزه خلیج فارس در امارات، صادرات زعفران و پک های زعفران کادویی به اروپا و آمریکا از جمله برنامه های آتی شرکت زعفرانیه است.

راه های ارتباطی و خرید زعفران و محصولات از زعفرانیه

راه های ارتباطی و خرید زعفران و محصولات از زعفرانیه

شرکت زعفرانیه راه های ارتباطی راحت و متنوعی برای برقراری تماس و دریافت مشاوره در اختیار مخاطبینش قرار داده که تمام آن ها را در ادامه بیان می کنیم :

  • برقراری تماس تلفنی از طریق خط ویژه و گویا 44508507-021 در ساعات اداری
  • ارتباط آنلاین و سریع بصورت تلفنی و یا در پیام رسان های داخلی و خارجی (واتساپ،تلگرام،روبیکا و ایتا) از طریق شماره های 09352299525-09334441286
  • ارسال پیام از طریق دایرکت پیج اینستاگرام به آدرس @zafferanieh.co

مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت زعفرانیه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر با هماهنگی قبلی امکان پذیر هست.

آدرس ما در تهران هم تهرانسر-شهرک استقلال – بلوار دکتر عبیدی – خیابان جلال نبش خیابان عرفانی – پلاک 2 – ساختمان زعفرانیه هست و خوشحال میشویم حضوری در خدمتتان باشیم.

 

سخن پایانی با محمد فلاح بنیان گذار شرکت زعفرانیه

رسالت زعفرانیه ایجاب می کند که بهترین و باکیفیت ترین زعفران اصیل ایرانی را با بسته بندی جذاب و حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت منصفانه به دست مصرف کننده عزیز برساند تا بتواند تجربه ای منحصربفرد و خوشایند از خرید و استفاده زعفران تا ابد در ذهنش حک کند. زعفرانیه برای آسودگی خاطر مشتریاش هم ضمانت طلایی برگشت وجه ارائه می کند هم پشتیبانی و خدمات پیش و حین و پس از فروش درجه یک را از وظایف اصلی خودش می داند چون اعتقاد دارد یکی از مهمترین راه های رشد و ماندگاری، نقل قولِ سینه به سینه و دهن به دهن مشتریانست که تجربه باکیفیتشان از زعفرانیه را می توانند سخاوتمندانه در اختیار دیگران قرار بدهند. در پایان سپاسگزارم از همه عزیزانی که با همراهی سبزشان باعث دلگرمی و امید مجموعه زعفرانیه میشوند و ما را بزرگوارانه و با عشق به هموطنامان معرفی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.