بیرجندی‌ها میزبان گیم‌جم

0

رویداد جهانی گیم‌جم (Global Game Jam) یکی از مهم‌ترین رویداد‌های بازی‌سازی در سطح بین‌المللی است که هر‌ساله با هدف در کنار هم قرار‌دادن خلاقیت، همکاری و تجربه در زمینه بازی‌سازی برگزار می‌شود.

در این رویداد افراد در شهرهای مختلف برای پیاده‌سازی ایده‌هایشان در قالب گروه‌ها‌یی گرد هم می‌آیند و بازی‌های خلاقانه خود را می‌سازند. هدف گرد هم آمدن بازی‌سازان برای ساخت بازی ویدئویی یا بازی‌های غیر‌دیجیتال مثل برد‌گیم یا کارت‌گیم است که امید است ‌ایده‌های جدید که به سرعت نمونه‌سازی می‌شوند به صنعت بازی‌ها تزریق شوند.

در این رویداد علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تک‌نفره و یا تیمی شرکت کنند، محدودیتی برای تعداد اعضا وجود ندارد اما باید در مصاحبه اولیه حداقل امتیاز لازم را کسب کنند. پس از پایان رویداد بازی‌های ساخته‌شده توسط سایت مرکز ثبت‌شده و برای گلوبال گیم‌جم ارسال می‌شود.

شرکت‌کنندگان باید بازی خود را از ابتدا تا انتها در مدت زمان تعیین‌شده بسازند؛ مدت زمان کوتاه است و بیشتر به منظور کمک به تفکر خلاقانه و تشویق برای ساخت بازی‌های کوچک اما ابتکاری و خلاقانه است.

رویداد جهانی گیم‌جم در شهر بیرجند در روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه و در شهرهای گرگان، تبریز و سنندج در روز جمعه ۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایوند مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.