رونمایی از دومین اپلیکیشن مسافربری درون‌شهری آنلاین درکاخ نیاوران

0

در هفته‌ای که گذشت، بیش از ۲۰ مدل قدیمی و جدید خودروی BMW  در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران حاضر شدند تا از اپلیکیشن TAP30 رونمایی کنند. این مراسم با حضور برخی از فعالان استارتاپی، اصحاب رسانه و برخی از رانندگان در روز دوشنبه برگزار شد.

اپلیکیشن TAP30 ابزاری برای سفارش آنلاین تاکسی است که برای مشتری امکان انتخاب مسیرهای دلخواه و تعیین تعرفه هر مسیر را فراهم می‌کند؛ ابزاری مشابه اپلیکیشن اسنپ که حالا به نوعی قرار است با آن به رقابت بپردازد.

مسئولان TAP30 می‌گویند مزیت این اپلیکیشن نسبت به اسنپ آن است که از ناوگان به‌روزتر و کارآمدتری استفاده می‌کند. آن‌ها می‌گویند خودروهایی که در TAP30 به کار گرفته می‌شوند، خودروهایی با کیفیت مناسب‌تر هستند و تلاش این مجموعه بر آن است تا مسافرانی که از این ناوگان استفاده می‌کنند، از کیفیت خدمت‌رسانی بالاتری نظیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برخوردار باشند.

در حال حاضر محدوده خدمات‌رسانی TAP30 شامل مناطق غرب، شمال غرب و شمال تهران است و قرار است در هفته‌های آینده مناطق شرقی و جنوبی تهران را نیز تحت پوشش قرار دهد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل اپلیکیشن TAP30 با تاکید بر اینکه این اولین اپ با سرمایه‌گذار ایرانی در این حوزه است، راه‌اندازی این برنامه را باعث اشتغال هرچه بیشتر نیروهای آماده‌به‌کار می‌داند و می‌گوید که TAP30 بر کیفیت خودروهای ارسالی دقت داشته و فقط مدل‌های جدید و کمتر از ۱۰ سال کارکرد را به خدمت می‌گیرد.

مدیرعامل TAP30 در مورد تسهیلات و مزایایی که برای رانندگان و مسافران در نظر گرفته گفت: «ما برای رانندگان طرح‌ها و تسهیلات مختلفی را بر اساس عملکرد و نوع فعالیتشان تعیین کرده‌ایم. برای تعداد زیادی از مسافران هم سفر اول را رایگان قرار دادیم و در مواقع مختلف برای آن‌ها تخفیف قائل می‌شویم.» 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.