به روابط‌تان با مشتری‌ها و کارمندان‌تان سروسامان دهید

عصای دستی برای راه‌اندازی کمپین‌های ایمیلی

0

پلتفرم بازاریابی دیجیتالی و قدرتمند «اما» ایجاد کمپین‌های ایمیل با طراحی زیبا را برای تیم‌ها در هر اندازه‌ای آسان می‌کند. در ترکر آر‌ام‌اس، اساس و پایه موفقیت اطلاع از این موضوع است که جذب نیرو کسب‌وکاری بر اساس روابط است. روابط بسیار اهمیت دارد. بی‌پی‌ام آنلاین یک نرم‌افزار مبتنی بر فضای ابری و مرحله‌محور است که نقاط بین بازاریابی، فروش‌ و خدمات مشتریان را به هم وصل کرده و کل مسیر مشتری را مدیریت می‌کند.

Emma

پلتفرم بازاریابی دیجیتالی و قدرتمند «اما» ایجاد کمپین‌های ایمیل با طراحی زیبا را برای تیم‌ها در هر اندازه‌ای آسان می‌کند. مخاطب خود را مشخص، برنامه‌های بازاریابی خود را اتوماسیون‌سازی و با فناوری‌ها یکپارچه‌سازی کنید تا موثرترین ارتباطات را داشته باشید. این اپلیکیشن پیشرو به بازاریاب‌ها کمک می‌کند تا به بهترین نحو در سراسر دنیا کار کنند.

اما اتوماسیون‌سازی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی را تسهیل می‌کند به این طریق که به کاربران امکان می‌دهد جریان کار هدفمند ایجاد کنند، ایمیل‌های مربوط به رویدادها را زمانبندی کنند و بر اساس فعالیت از قبیل خریدها، بازدید از صفحات، نظرات و غیره اتوماسیون سازی کنند.

می‌توان ایمیل‌ها را بر اساس رفتار مشتری در وب‌سایت یا فعالیت او از قبیل آخرین خریدها هدفمندسازی کرد تا ایمیل‌ها به دست مشتریان خاص برسند. فهرست مشتریان را می‌توان دسته‌بندی کرد تا محتوای هدفمندتری را ارائه دهد و بخش‌بندی می‌تواند بر اساس معیارهایی مانند تاریخ آخرین خرید، روز تولد، موقعیت جغرافیایی و غیره صورت گیرد.

این ابزار مفید برای کسب‌وکارها از ویژگی‌های مهمی برخوردار است اعم از قالب‌های بهینه‌سازی شده، ویرایش متن، اتوماسیون پیشرفته، قوانین رفتارمحور، بررسی اسپم، اشتراک/لغو اشتراک، پیگیری رفتار، بخش‌بندی کمپین، مدیریت محتوا، مدیریت مشترکین، خدمات اشتراک، مدیریت طراحی، مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی پیگیری، مدیریت فهرست ارسال، تحلیل مشارکت، یکپارچه‌سازی با شخص ثالث، یکپارچه‌سازی با تجارت الکترونیک، یکپارچه‌سازی همراه، یکپارچه‌سازی مدیریت روابط با مشتریان، فرم‌های وب، مدیریت قالب، قالب‌های ایمیل، برندسازی سفارشی، مجوزهای مبنی بر نقش، حساب کاربری چندگانه، تهیه گزارش سفارشی، قالب‌های سفارشی، بازاریابی ایمیل، ابزارهای همکاری، هدفگیری مخاطب، بخش‌بندی مشتری، مدیریت مجوز، مجموعه تصاویر، مدیریت نظرسنجی، و غیره.

 

TrackerRMS

روابط با مشتری و کارمندان

در ترکر آر‌ام‌اس، اساس و پایه موفقیت اطلاع از این موضوع است که جذب نیرو کسب‌وکاری بر اساس روابط است. روابط بسیار اهمیت دارد.

گاهی اوقات در دنیایی با فناوری پیشرفته مانند دنیای امروز ما، خیلی ساده اهمیت روابط را فراموش می‌کنیم. اما همیشه باید بدانیم که نقطه عطف یک سیستم مدیریت روابط با مشتریان خوب کمک به ایجاد روابط بهتر است و اینکه تمام قابلیت‌های ما باید در راستای تامین این نیاز باشد.

پس از سال‌ها موفقیت در زمینه صنعت استخدام و جذب نیرو، بنیانگذاران ترکر آرام‌اس متوجه شدند که سیستم‌های مدیریت روابط با مشتریان موجود در بازار از دیدگاه صنعت استخدام مناسب نیستند.

پلتفرم‌های مدیریت روابط با مشتریان زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و سرمایه‌گذاری‌های کلان روی آنها می‌شود، اما هیچ‌یک از آنها نمی‌توانند مانند فردی که در دل صنعت است، این کسب‌وکار را ارائه دهد.

بنابراین پس از ۶ سال موفقیت در راه‌اندازی و اداره یک کسب‌وکار جذب نیرو، دیوید آلونسو تصمیم گرفت همراه با اندی جونز اپلیکیشن ترکر آرام‌اس را ارائه دهد تا یک مدیریت روابط با مشتریان ۱۰۰ درصد متمرکز روی صنعت استخدام ایجاد کند و روی روابط تاکید داشته باشد.

هیجان و علاقه آنها برای استخدام و سیستم‌های کسب‌وکار بهتر موجب شد که ترکر آرام‌اس را عرضه کنند و به سرعت محصول اولیه خود را با موفقیت وارد بازار کردند. مشتریان می‌دانستند که بنیانگذاران ترکر آرام‌اس بازار را به خوبی می‌شناسند و متوجه بودند که تجربه شخصی آنها به ساخت یک محصول فوق‌العاده برای استخدام‌کنندگان و صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند.

تیم ترکر آرام‌اس متعهد است که همیشه به خاطر داشته باشد که روابط پایه و اساس موفقیت برای مشتریان است. این اپلیکیشن به افراد کمک می‌کند تا از طریق ایجاد روابط بهتر و اداره کارآمدتر امور به رشد کسب‌وکار استخدام آنها کمک کند.

 

Bpm’online

روابط با مشتری و کارمندان

بی‌پی‌ام آنلاین یک نرم‌افزار مبتنی بر فضای ابری و مرحله‌محور است که نقاط بین بازاریابی، فروش‌ و خدمات مشتریان را به هم وصل کرده و کل مسیر مشتری را مدیریت می‌کند.

پلتفرم بی‌پی‌ام یک بخش جداناپذیر از تمام راهکارهایی است که این ابزار را از سایرین متمایز می‌کند. ادغام مدیریت روابط با مشتریان و مدیریت روند کسب‌وکار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مراحل را طراحی و خودکارسازی کنند تا تجربه مشتری فوق‌العاده‌ای را ارائه دهند.

یک اپلیکیشن مدیریت بازاریابی چند‌کاناله که نیازهای مشتریان را شناسایی می‌کند و تمام منافع آنها را در نظر می‌گیرد تا فرصت‌ها را به موفقیت تبدیل کند. این اپلیکیشن امکان تبدیل ساده بازدیدکنندگان وب‌سایت را به مشتریان وفادار و نیز پیگیری منابع و کانال‌ها را فراهم می‌کند.

خدمات بی‌پی‌ام آنلاین یک راهکار مبتنی بر فضای ابری را برای مدیریت خدمات در کل چرخه، ارائه خدمات مشتریان و پشتیبانی از آنها ارائه می‌دهد. عاملان خدماتی می‌توانند از کار در یک محیط واحد بهره‌مند شوند و به تعداد زیادی و روزافزون درخواست‌ها و پرونده‌های خدماتی رسیدگی کنند. در نهایت، اگر شما به دنبال یک ابزار مناسب برای کسب‌وکار خود هستید، این اپلیکیشن می‌تواند شروع خوبی باشد تا از هزینه‌های اضافی دوری کنید. ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

  •  مدیریت پروژه
  •  مدیریت دانش
  •  مدیریت کمپین بازاریابی
  •  مدیریت بازاریابی ایمیل و رویداد
  •  تهیه گزارش و تحلیل
  •  ارتباطات چندکاناله
  •  سفارش‌ها و صورتحساب‌ها
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.