شیک‌رخ، رزرو آنلاین آرایشگاه

0

استارتاپ شیک‌رخ از ابتدای تیرماه امسال کار خود را با سرمایه ۲۰ میلیون تومان شروع کرده ‌و در حال حاضر در مرحله تست بازار است و مشتریان و سالن‌داران منتخبی را انتخاب کرده‌اند تا سامانه و اپلیکیشن را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهند و خدمات را براساس نیاز مشتریان و سالن‌داران تکمیل کنند.

شیک‌رخ توسط حسن باباپور ۲۷ ساله، حسین گوهری ۲۵ساله، سهیل نادرپور ۲۶ ساله، حمید معتمدی ۳۲ ساله و محمدحسین رضایی ۲۳ساله بنیانگذاری شده است.

حمید برنامه‌نویس و مدرس دانشگاه، حسن مدیر بازاریابی و مشاور کسب‌و‌کارها و بقیه دانشجو هستند. هر‌کدام در زمینه کار خود فعالیت می‌کردند و بعد از مدتی تصمیم می‌گیرند کسب‌وکاری برای خود راه بیندازند و ایده راه‌اندازی استارتاپ شیک‌رخ از همین جا شکل می‌گیرد.

شیک‌رخ
شیک‌رخ

شیک‌رخ پلتفرمی واسط بین سالن‌های زیبایی بانوان و آقایان و مشتریان است که در این سامانه مشتریان می‌توانند لیست تمامی سالن‌های سطح شهر تهران را مشاهده کرده، خدمات هر سالن به همراه قیمت و نمونه کارها را ببینند و تایم رزرو کنند.

مشتریان می‌توانند انواع تخفیفاتی را که سالن‌داران و آرایشگران ارائه می‌دهند، مشاهده کنند، محبوب‌ترین سالن‌ها، فعال‌ترین‌ها و منتخبان شیک‌رخ را نیز مشاهده کنند.

از طرفی سالن‌داران از یک پروفایل و ‌سیستم اتوماسیون هوشمند برخوردارند که می‌توانند تمام خدمات خود را در اپلیکیشن اضافه کنند، لیست تمام تراکنش‌ها و مشتریان را ذخیره کنند و درآمد روزانه، سهم آرایشگر و سهم شیک‌رخ را مشاهده کنند.

 سامانه شیک‌رخ شامل ۳ بخش است؛ بخش آرایشگر یا سالن‌دار که مدیر سالن می‌تواند مشخصات دقیق خود، آدرس، لیست خدمات، قیمت، تصویر سالن و نمونه کار را بی‌واسطه در اپلیکیشن ثبت کند.

بخش اپلیکیشن مشتری که می‌تواند تمامی مواردی که مدیر سالن درج کرده، مشاهده نموده و با مقایسه قیمت و کیفیت با مابقی سالن‌ها خدمات خود را انتخاب، رزرو و در موعد مقرر حضوری دریافت خدمت کند و در انتها نیز می‌تواند امتیاز و نظر خود را ثبت کند.

بخش آخر پنل مدیریت تحت وب شیک‌رخ است که تمامی فعالیت‌ها و تراکنش‌ها را مشاهده و در صورت نیاز تایید می‌کند.

در فضای وبلاگ زیبایی سایت شیک‌رخ نیز‌ مقالات کاربردی، آموزش‌های ویدئویی و تصاویر متناسب با بازار ایران منتشر می‌شود.

استارتاپ شیک‌رخ از ابتدای تیرماه امسال کار خود را با سرمایه ۲۰ میلیون تومان شروع کرده ‌و در حال حاضر در مرحله تست بازار است و مشتریان و سالن‌داران منتخبی را انتخاب کرده‌اند تا سامانه و اپلیکیشن را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهند و خدمات را براساس نیاز مشتریان و سالن‌داران تکمیل کنند.

آنها شیوه‌های مختلفی را برای درآمدزایی در نظر گرفته‌اند؛ روش‌هایی همچون پورسانتی، تبلیغات بنری، برندسازی برای سالن‌ها، ویژه‌کردن یک سالن و غیره از جمله شیوه‌هایی است که برای درآمدزایی شیک‌رخ مد نظر دارند و در آینده آن را عملی خواهند کرد.

تیم شیک‌رخ برای اینکه خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند تا مخاطبان با این نوع از خدمات بیشتر آشنا شوند، از شیوه‌های مختلفی استفاده کرده است.

در ابتدا در قالب تولید محتوا‌ در این حوزه کار را شروع کردند و به صورت تخصصی نیز در شبکه‌های اجتماعی فعالیت ‌‌داشتند تا اثبات کنند که در این زمینه متخصص هستند و اعتماد مخاطبان را جلب کنند.

علاوه بر این، تیم شیک‌رخ معتقد است جدای از تبلیغاتی که از طرق مختلف انجام می‌پذیرد، کیفیت و رضایت مشتریان و سالن‌داران می‌تواند بهترین معرف کار آنها باشد.

آنها مانند هر استارتاپ دیگری در این راه با مشکلاتی هم روبه‌رو بوده‌اند؛ مشکلاتی همچون تیم‌سازی و نبود حامی مالی برای گسترش کار از جمله مشکلاتی بوده که شیک‌رخ تا‌کنون با آن روبه‌رو بوده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.