یک اکوسیستم دیگر از هوآوی: این قسمت آفریقا!

0

با افزایش همکاری صنعت و دانشگاه، هوآوی به عنوان یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات بین‌المللی، امیدوار است به دستیابی به اهداف توسعه این قاره کمک کند.

در آفریقا کمبود متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات به شدت به چشم می‌خورد. این امر موجب شده رشد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشکل مواجه شود و در نهایت رشد اقتصادی تحت تاثیر قرار گرفته است. برای رسیدگی به این مشکل کمبود استعداد و مهارت، راهکار هوآوی راه اندازی یک برنامه اکوسیستم استعداد فناوری اطلاعات و ارتباطات  در بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی در آفریقا است.

هوآوی با شراکت یونسکو، دانشگاه‌های آفریقا و این صنعت سعی دارد استعدادهای موجود در این فناوری را پیدا کرده و یک اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات پایدار ایجاد کند.

به عنوان بخشی از این اکوسیستم،  راهکار هوآوی  ارائه چندین برنامه گواهی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشجویان دانشگاه و بازیکنان صنعت است. به علاوه، این شرکت رویدادهایی را برای دانشجویان برگزار می‌کند تا آنها را با فرصت‌های شغلی در این حوزه آشنا کند.

هوآوی این پلتفرم را راه‌اندازی می‌کند تا نشان دهد که استعدادهای جوان در آفریقا از پتانسیل لازم برای تبدیل‌شدن به متخصصان جهانی برخوردار هستند. این شرکت با همکاری نزدیک با شرکای خود در این قاره سعی دارد نسل بعدی پیشروان فناوری را تجهیز کند.

با افزایش همکاری صنعت و دانشگاه، هوآوی به عنوان یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات بین‌المللی، امیدوار است به دستیابی به اهداف توسعه این قاره کمک کند. هوآوی در ژوئن مسابقه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۰۱۸ را در بیش از ۱۰ کشور آفریقایی اعم از آفریقای جنوبی، نیجریه، کنیا و زامبیا راه‌اندازی کرد.

این رویداد بیش از ۲۰هزار شرکت‌کننده را به خود جذب کرد. این رقم نسبت به سال۲۰۱۷ به طور چشمگیری افزایش یافته است. برندگان مسابقه در شهرهای مختلف آفریقا این فرصت را خواهند داشت تا در مسابقه نهایی منطقه‌ای شرکت کنند. برنده در سطح جهانی و در دفتر مرکزی هوآوی در چین مسابقه خواهد داد.

هوآوی ارائه‌دهنده جهانی و پیشرو در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاه‌های هوشمند است. راهکار هوآوی یکپارچه در سراسر چهار حوزه اصلی فعالیت هوآوی، شبکه‌های مخابراتی، فناوری اطلاعات، دستگاه‌های هوشمند و خدمات فضای ابریاست. این شرکت متعهد شده تا خدمات دیجیتالی را در اختیار تمام افراد، خانه‌ها و سازمان‌ها قرار دهد تا یک دنیای هوشمند و متصل داشته باشیم.

مجموعه محصولات، خدمات و راهکار هوآوی رقابتی و ایمن هستند. از طریق همکاری با شرکا در اکوسیستم، این شرکت افراد را توانا می‌کند، زندگی را آسان‌تر کرده و نوآوری را در سازمان‌های متعدد در هر اندازه‌ای به ارمغان می‌آورد.

در هوآوی، نوآوری روی نیازهای مشتریان متمرکز است. هوآوی روی تحقیقات اولیه سرمایه‌گذاری می‌کند و بر اخبار فناورانه و پیشرو تمرکز دارد. هوآوی بیش از ۱۸۰هزار کارمند دارد و در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه فعالیت می‌کند. هوآوی یک شرکت کاملا خصوصی است که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.