CRM و تکنولوژی

دو بال اصلی آژانس بازاریابی lead

0

آژانس بازاریابی lead که در سال ۲۰۰۲ راه‌اندازی شده است، ایجاد فرصت به منظور رشد و موفقیت را به عنوان یکی از مهم‌ترین شعارهای خود مطرح کرده و به مشتریان خود نوید می‌دهد که همگام با تکنولوژی، فرصت‌های مناسبی را جهت رشد، برندسازی، ارتقای نام تجاری و فروش بیشتر در اختیار آنها قرار دهد.

روبه‌روشدن با سخت‌ترین و مهم‌ترین چالش‌ها، تأکید بر روند ارتباط با مشتری و مدیریت این روند‌ و در نهایت کاربرد تکنولوژی دیجیتال به منظور ارتباط مستمر با مشتریان، از مهم‌ترین مشخصه‌های گروه بازاریابی lead به شمار می‌روند.

همگام با چالش‌ها

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که می‌توان در رابطه با گروه بازاریابی lead به آن اشاره کرد، چالش‌پذیر‌بودن این آژانس است، به طوری که دست‌اندرکاران این گروه معتقدند برای دستیابی به یک عملکرد قوی و کمک به رشد و موفقیت مشتریان، باید با چالش‌ها روبه‌رو شد و حتی در برخی مواقع خود را در مسیر چالش قرار داد تا در نهایت بتوان یک برنامه و عملکرد دقیق و مناسب را طراحی کرد.

شکی نیست که هر برندی برای ایجاد یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق در زمینه برندسازی و تبلیغات با چالش‌هایی روبه‌رو‌ست و شناخت این چالش‌ها و مهم‌تر از آن، رو‌به‌رو‌شدن با آنها و در نهایت حل‌کردن آنها، از مهم‌ترین مراحل تدوین یک برنامه بازاریابی مناسب به شمار می‌روند.

کمپانی تبلیغاتی lead نیز با علم به این موضوع مهم، سعی در شناخت چالش‌های مشتریان خود داشته و از آمیختن با این چالش‌ها هراسی ندارد. در نهایت نیز پس از شناخت این موانع، برنامه‌های کاربردی و مناسب خود را که با تکنولوژی‌های روز دنیا نیز همگام هستند، ارائه می‌دهد.

تأکید بر CRM

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی دیگر از راهکارهای کاربردی است که این آژانس بازاریابی برای ارتقای نام تجاری مشتریان خود و همچنین افزایش میزان فروش انجام می‌دهد. برقراری ارتباط با مشتری یکی از گام‌های اساسی در روند برندسازی است که اگر به‌درستی دنبال شود، یک ارتباط مستمر را رقم خواهد زد و شبکه قابل توجهی از مخاطبان وفادار را برای برند مذکور در پی خواهد داشت.

بر همین اساس، گروه بازاریابی lead از طریق ایجاد یک تعامل قوی با مشتریان، سعی در قوی‌تر‌کردن روند ارتباط با مشتریان دارند و برای رسیدن به این امر نیز از ابزارهای تعاملی دیجیتالی استفاده می‌کنند که با ارائه سؤالات مربوط به یک نام تجاری سعی در برقراری ارتباط با مخاطبان دارند.

همچنین راه‌اندازی مراکز تماس چندکاناله نیز از دیگر رویکردهای این آژانس به منظور برقراری ارتباط با مشتریان است. فرایند مورد نظر، یعنی برقراری ارتباط با مشتریان و حفظ و استمرار آن، این امکان را برای برندهای مختلف ایجاد می‌کند تا به درک تقریبا کاملی از نیازها، خواسته‌ها و شرایط مشتریان رسیده و در ادامه روند تولید و بازاریابی خود، برنامه‌های دقیق‌تر و مناسب‌تری را تدوین کنند.

تکامل فناوری در آژانس lead

بیش از ۱۶سال از زمان شکل‌گیری این آژانس گذشته ‌و طی این مدت روند به‌کارگیری تکنولوژی به صورت نامحسوس و در عین‌حال تأثیرگذار با این شرکت همراه بوده است. این نکته از این نظر اهمیت دارد که اگر این آژانس بر مبنای همان شیوه‌های سنتی در دهه گذشته عمل می‌کرد، در حال حاضر نمی‌توانست یک شرکت بازاریابی موفق را اداره کند که به رشد و پیشرفت برندهای مختلفی کمک می‌کند.

تکنولوژی در طول سال‌های اخیر رشد قابل توجهی یافته ‌و بر اساس همین روند نیز بسیاری از مخاطبان واقعی برندهای مختلف، در فضای آنلاین و مجازی حضور یافته‌اند، آژانس lead نیز با تأکید بر لزوم مدیریت در ارتباط با مشتریان، به‌درستی به اهمیت تکنولوژی دیجیتال پی برده و روند CRM خود را از طریق فناوری‌های جدید پی گرفته است که می‌توان گفت توجه به همین نکته، یکی از نقاط قوت این شرکت بوده است.

رانندگی از طریق تکنولوژی آن چیزی است که این گروه بازاریابی به‌‌شدت به آن پایبند بوده و در واقع تکنولوژی را یک حلقه ارتباط مهم بین مخاطبان و فروشندگان می‌داند، بر همین اساس نیز بسیاری از برنامه‌های بازاریابی که برای برندهای مختلف طراحی می‌کند، بر اساس حلقه تکنولوژی و ارتباط با مشتری شکل گرفته است، به این معنا که در گام اول، چالش‌های اساسی یک برند را بررسی کرده و در ادامه سعی می‌کند چالش‌های مورد نظر را از طریق مدیریت ارتباط مشتری حل و فصل کند و این فرایند را نیز از طریق ابزارهای دیجیتال و کانال‌های ارتباطی مدرن انجام می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.