دلیل محبوبیت اتوبوس‌های VIP در بین مردم چیست؟

0

سیستم حمل و نقل جاده ای به دلیل ارزانی و استفاده از مسیرهای مسافرت بیشترین حمل و نقل مسافر را در بین سایر خطوط و وسایل نقلیه به خود اختصاص داده است. کسانی که با اتوبوس به مسافرت پرداخته اند، به نوع های مختلف این وسیله نقلیه برخورده اند.

فرقی نمی کند چه مسیری را در ایران در پیش بگیرید، مسیرهای زیارتی مانند مشهد و قم یا مسیرهای تفریحی نظیر گیلان و مازندران، شاید هم دوست دارید با یکی از شهرهای زیبای خطه جنوب آشنا شوید، به هر کجا این کشور زیبا و پهناور که قصد سفر داشته باشید، می توانید بلیط اتوبوس تهیه کنید و با این وسیله نقلیه و پیمودن جاده به آنجا سفر نمایید. در این مسیر ممکن است به اتوبوس هایی با ویژگی های مختلف برخورد داشته باشید.

اتوبوس های راحت و ناراحت زیادی در سیستم حمل و نقل جاده ای ایران به کار گرفته شده اند. ما در این مطلب می خواهیم، اتوبوسی را به شما معرفی کنیم که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و از راحت ترین اتوبوس های کشور عزیز ایران محسوب می شود.

خرید بلیط اتوبوس VIP در صدر خرید بلیط های اتوبوس قرار دارد. دلیل این همه محبوبیت چیست؟ چه امکاناتی در اتوبوس های VIP وجود دارد؟ فرق این نوع اتوبوس ها با دیگر اتوبوس ها چیست؟ اگر برای سوالات ذهن خود در پی جواب هستید، در این مطلب با ما همراه شوید.

ناراحتی های خود در سفر را با اتوبوس های VIP برطرف کنید

اتوبوس VIP زیر نظر شرکت خاصی تولید نمی شود. تمامی شرکت های موجود در بازار می توانند این نوع اتوبوس ها را تولید نمایند. کلمه “VIP” مخفف” Very Important Person “به معنی “شخص بسیار مهم” می باشد. لازم به ذکر است، ساخت این نوع اتوبوس ها را تمامی شرکت های اسکانیا، ولوو، مان،بنز و باگی انجام می دهند. در اتوبوس های VIP فرقی نمی کند کدام شرکت را انتخاب می نمایید. تمامی شرکت ها در این زمینه فعالیت های خاص به خود را دارند. مدل این نوع اتوبوس ها را می توانید در هنگام رزرو بلیط ارزان اتوبوس برروی بلیط ها مشاهده نمایید و با توجه به زمانبندی سفر و هزینه های در نظر گرفته مسافرت مناسب ترین بلیط را انتخاب کنید.

خرید بلیط اتوبوس

خصوصیات بارز اتوبوس های VIP

مهمترین خصوصیت اتوبوس های VIP اتاق داخلی آنهاست. طراحی درون این نوع اتوبوس ها به نوعی است که مسافر بتواند از خدمات و راحتی بیشتری در حین سفر استفاده نماید. فواصل کم اتوبوس ها و کم شدن ردیف آنها باعث شده تا مسافر سفر راحت تری را تجربه نماید. استفاده از پخش فیلم، اینترنت و صندلی های تخت شو و نیمه تخت شو از دیگر خصوصیات بارز اتوبوس های VIP است.

صندلی های متفاوت اتوبوس VIP

اتوبوس‌های VIP به دو نوع  ۲۲ و ۲۵  صندلی تخت ‌شو و اتوبوس‌های معمولی ۴۰ تا ۴۴ صندلی تقسیم بندی می شوند. ردیف های صندلی در این نوع اتوبوس ها به صورت یک ردیف دو صندلی و یک ردیف تک صندلی می باشند. صندلی های اتوبوس VIP بزرگتر از حد معمول بوده و ۱۴۵ درجه به سمت عقب خم می شوند. قیمت بلیط اتوبوس VIP به نسبت سایر اتوبوس ها بیشتر می باشد. البته ناگفته نماند، این اختلاف قیمت که چندان هم چشمگیر نیست به دلیل راحتی بیشتر این نوع اتوبوس ها است.

خرید و رزرو بلیط اتوبوس VIP  را می توانید به راحتی آب خوردن و در کسری از دقیقه از طریق سایت تیک بان انجام دهید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و امن ترین سایت های فروش بلیط اتوبوس است که با تیم پشتیبانی متخصص و مجرب خود در تمامی مراحل تهیه بلیط در کنار متقاضیان گرامی می باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.