در الو ۰۲۱ شماره تلفن اینترنتی داشته باشید

الو ۰۲۱ شماره تلفن اینترنتی و تماس دوطرفه مناسب استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که مکان ثابتی ندارند ارائه می‌کند

0

تلفن دو طرفه اینترنتی

اینترنت بازار بزرگی برای شرکت ها شده است. برخی از بزرگترین شرکت های دنیا با بهره گیری از ماهیت کم هزینه تبلیغات و داد و ستد اینترنتی بزرگ شده اند. این سریع ترین راه برای انتشار همزمان اطلاعات بین افراد متعدد است. اینترنت متعاقبا راه و رسم خرید کردن را نیز متحول ساخته است.

تلفن دو طرفه اینترنتی سرویس ارتباطی است که بعد از پیشرفت و اینترنتی شدن سیستم ها به وجود آمده است. امکان تماس اینترنتی در کشورهای مختلف وجود دارد. به تازگی تماس اینترنتی ایران نیز فراهم آمده است. تماس اینترنتی برای استفاده در داخل ایران است. تا به امروز با برنامه هایی نظیر skype ، WhatsApp می توانستید تماس اینترنتی برقرار کنید.

تماس اینترنتی از طریق این برنامه ها تنها از طریق شماره موبایل امکان پذیر است. هردو طرف باید از اینترنت بهره مند باشند. در صورتی که با تلفن دو طرفه اینترنتی میتوان با شماره ثابت هم تماس برقرار کرد ولی نیازی به داشتن اینترنت طرف مقابل نیست.

کسب و کارها نیاز به فروش بیشتر دارند و قصد دارند که خدمات خوبی به مشتریان خود بدهند. با فروش بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان می توانید پول بیشتری به دست بیاورید. برای فروش لازم است که مشتری به شما زنگ بزند. همیشه مشتریان برای نهایی کردن خرید به شما زنگ خواهند زد. تلفن دو طرفه اینترنتی شما را در نهایی کردن خرید کمک می کند.

تلفن دو طرفه اینترنتی همانند خطوط ثابت مخابراتی است با این تفاوت که سیم کشی مخابرات را ندارد

تلفن دو طرفه اینترنتی هشت رقمی است و با کد ۹ شروع میشود. در بستر اینترنت است. در کل ایران قابل استفاده است. در صورت تغییر مکان شرکت، تلفن اینترنتی قابل جا به جایی است. با خرید تلفن دو طرفه اینترنتی، مالکیت خط در سازمان تنظیم مقررات به صورت دائم به نام شخص می شود. خطوط شارژ می شود و تعرفه تماس ها به صورت مخابراتی از شارژ کم میشود.

برخی از امکانات تلفن دو طرفه اینترنتی

  • سرویس تلفن گویا یک سانترال کامل:

وقتی که مشتری شما با شماره تلفن شرکت تماس می گیرد در ابتدا یک پیغام اولیه پخش می شود و شروع به معرفی شرکت شما می کند. برای مثال:

با سلام، شما با مرکز تلفن ویپ ایران تماس گرفته اید. برای ارتباط با واحد فروش عدد یک، با واحد پشتیبانی عدد دو را شماره گیری نمایید. گفت و گوی شما جهت بهبود کیفیت خدمات ضبط خواهد شد.

وقتی مشتریان شما این خدمات را می شنود به شما اعتماد می کند و بعد از اینکه به شما اعتماد کنند اقدام به خرید می نماید. همیشه مشتریان وقتی خرید میکنند که به شما اعتماد داشته باشند.

  • ضبط مکالمات و گزارش گیری لحظه ای از تماس ها

در بسیاری از موارد در جهت بهبود کیفیت خدمات مکالمات ضبط می شود. در این شرایط می توان بسیاری از کاستی ها و نواقص خدماتی را رفع کرد. در مواقعی هم برای مدیریت تماس ها گزارش گیری لحظه ای به عمل می آید. در این صورت شرکت می تواند مشتریان خود را مدیریت کند.

  • دایورت انتقال تماس

در مواقعی که خارج از شرکت هستید و یا اینکه به اینترنت دسترسی ندارید به راحتی می توانید خط را به شماره دیگر دایورت نمایید تا تماسی را از دست ندهید. در این صورت اطمینان خاطر لازم را از بابت پشتیابی به مشتریان می دهید.

  • صف تماس

در بسیاری از مواقع حجم تماس ها بالاست در این صورت تلفن دو طرفه اینترنتی  برای مشتری بوق اشغالی نمیخورد. مشتریان در صف انتظار قرار میگیرند و در صورت آزاد شدن داخلی به اپراتور وصل میشوند.

  • ارسال پیامک پایان تماس

ارسال پیامک از طرف شرکت برای مشتریان اعتبار خاصی را به ارمغان می آورد. تلفن دو طرفه اینترنتی این امکان را دارد که پس از تماس یک پیامک تشکر برای مشتری شما از طریق سامانه پیامک ارسال نماید.

  • تماس همزمان

گاهی اوقات حجم تماس های یک شرکت بسیار زیاد است. از طرفی تعداد کاربرهای شرکت هم به نسبت زیاد است. با تلفن دو طرفه اینترنتی میتوانید تماس های بیشتری را همزمان پاسخگو باشید بدون اینکه تماسی را از دست بدهید.

  • قابلیت استفاده در کل ایران

از آن جایی که تلفن دو طرفه اینترنتی سیم کشی مخابراتی ندارد میتوانید در صورت جا به جایی شرکت در کل ایران استفاده نمایید. به این ترتیب میتوانید در تمام ایران کسب و کار کنید.

  • تماس دو طرفه بدون محدودیت

تماس در تلفن دو طرفه اینترنتی دو طرفه است. بدین صورت که امکان تماس خروجی و ورودی وجود دارد. برای تماس خروجی و ورودی روش های انلاین و افلاین وجود دارد. جهت تست یک شماره تلفن اینترنتی به سایت الو۰۲۱ مراجعه کنید و یک تست رایگان بگیرید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.