خشکشویی آنلاین با ببروبشور

0

فکر می‌کنم همه ما با این صحنه مواجه شده‌ایم! سبدی پر از لباس که روزبه‌روز به ارتفاعش افزوده می‌شود و باید شسته شود و شاید وقت کافی برای انجام این کارها را در منزل نداشته باشیم و کلی مشکل دیگر که حتی مانع بردن این لباس‌ها به خشکشویی می‌شود. این موضوع می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین معضلات این روز‌های همگی ما شود. ببروبشور  می‌خواهد این نگرانی را بر‌طرف کند. ببروبشور یک پلت‌فرم رسمی خشکشویی آنلاین در قالب وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و ربات تلگرام است و کار خود را به‌طور رسمی از پاییز ۱۳۹۵ در تهران شروع کرده و به دنبال گسترش سرویس خود در سایر شهر‌های ایران از جمله مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز است. کاربران برای استفاده از خدمات ببروبشور می‌توانند وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوند، زمان مناسب را برای تحویل لباس‌های خود انتخاب کنند و سپس منتظر تیم حمل‌و‌نقل باشند تا لباس‌های خود را تحویل دهند. رانندگان ببروبشور کیسه‌های مخصوص را برای کاربران می‌آورند و کاربران فقط کافی است لباس‌های خود را درون آنها قرار دهند و دیگر نگران هیچ‌چیز نباشند تا پس از انجام امور خشکشویی با بهترین کیفیت و امکانات لباس‌ها مجدد توسط رانندگان ببروبشور به آنها تحویل داده شود. در ببروبشور سه روش پرداخت برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ پرداخت آنلاین، پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان در محل و پرداخت نقدی. علاوه بر این، ببروبشور سیستمی را راه انداخته که در صورتی که کاربران ببروبشور را به دوستان خود معرفی کنند، می‌توانند تخفیف بگیرند. مراحل کار به این صورت است که آخرین ورژن اپلیکیشن را نصب کنند، بعد در منو قسمت تخفیفات را انتخاب کنند، حال بعد از اولین سفارش هر یک از دوستان معرفی شده کاربر می‌تواند در سفارش بعدی خود ۲۰ درصد تخفیف بگیرد.

در ببروبشور علاوه بر خدمات خشکشویی که یکی از روش‌های شست‌وشو و پاک‌کردن لباس است که در آن از آب استفاده نمی‌شود و همین کار باعث می‌شود که فرم و حالت لباس‌های دارای بافت‌های مخلوط مانند کت و شلوار و پالتو که با شست‌وشوی با آب ‌از بین می‌رود حفظ شود، خدمات دیگری مانند اتوکشی، رنگرزی، سرویس تعمیرات، خدمات کیف و کفش نیز ارائه می‌شود. سرویس تعمیرات شامل کوتاهی قد، اصلاح پارگی، دمپای شلوار، رنگرزی یا صبّاغی، دوخت سرآستین و غیره می‌شود و خدمات کیف و کفش شامل شست‌وشوی انواع کیف و کفش(چرم طبیعی و مصنوعی، جیر، نبوک و… )را با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهد.

در حال حاضر ببروبشور در مناطق ۱ تا ۴ تهران خدمت‌رسانی می‌کند و کاربران می‌توانند در قسمت محصولات، محصول مورد نظر خود را که نیاز به هرگونه از خدمات اعم از خشکشویی تا آبشویی،‌ لکه‌بری تا رنگرزی، تعمیرات تا خیاطی، بخار با دستگاه تا اتو‌پرس، لباس بچه تا لباس عروس، کیف و کفش تا پرده و رو‌فرشی دارد، از لیستی که در سایت قرار داده شده است با ملاحظه هزینه‌ای که هر یک از خدمات دارد، انتخاب کند. هر یک از محصولات براساس جنس و نوع لباس به صورت تفکیکی قیمت‌گذاری شده است و کاربر می‌تواند به هر تعداد از خدمات که نیاز دارد، انتخاب کند و جمع کل هزینه‌هایی که به ازای دریافت خدمات باید بپردازد، مشاهده کند و سپس سفارش خود را نهایی کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.