اخبار استارتاپی

جدول جدید قیمت میلگرد اصفهان در آهن باکس جایگزین شد

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا به نقل از تیم تحقیق و توسعه این مجموعه، ایرادات مربوط به جدول قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در سایت آهن باکس برطرف شد و جدول قیمتی با فرمت جدید به این سایت اضافه شد.

تاریخ رونمایی از نرم افزار جدید آهن باکس
جدول جدید (Ribbed Bar Prices Table) که حاصل تلاش تیم برنامه نویسی این شرکت می باشد در قالب فرمتی جدید و با ورژن 7.0.1 رونمایی شده و ایراداتی که در قیمت میلگرد های کارخانه ذوب اهن (Esfahan Steel Company) بود برطرف گردیده.
بر اساس اطلاعات بدست آمده، آهن باکس برند تجاری متعلق به شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا می باشد که در فروردین 1397 راه اندازی شد. این وبسایت برای شروع به کار خود در زمینه اطلاع رسانی قیمت روز اهن الات در بازار آنلاین ایران، قیمت میلگرد کارخانه ذوب اهن اصفهان را به صورت ویژه منتشر و به روز رسانی می نمود.
به مرور و با شناخت دامنه وسیع تری از مهندسین عمران و درخواست ها مبنی بر درج نرخ روز میلگرد سایر کارخانجات ایران، جدول لیست قیمت های بیشتر و بیشتری در صفحات مجزا در این تارنما گنجانده شد.

لازم به ذکر است که برند آهن باکس | Ahan Box® در ابتدا با عنوان “دانشنامه آهن باکس” در فضای مجازی شناخته شد و در طول زمان تبدیل به یک مرجع معتبر قیمت اهن آلات صنعتی و ساختمانی گردید.

اکنون نه تنها نرخ لحظه ای محصولات ذوبی اصفهان، بلکه قیمت آنلاین انواع سایز میلگرد بیش از 40 کارخانه ایران در لحظه توسط کارشناسان این تارنما منتشر و به روز رسانی می شود.

طبق اعلام مدیرعامل این مجموعه آقای عبدالرسول امیریوسفی، امکان جدیدی تحت عنوان فروش اعتباری میلگرد ذوب آهن اصفهان به صورت چکی و اقساطی در قالب وام بلند مدت به جدول جدید اضافه شده که خریداران امکان محاسبه تعداد اقساط بر اساس مبلغ پیش پرداخت را دارند.

ایشان عنوان نمود که سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید انواع سایز گردهای ذوبی برای اشخاص حقیقی تا 10 میلیارد تومان و برای اشخاص حقیقی تا سقف یک ظرفیت 24 تنی از انواع سایز محصولات برند ESCO می باشد.

تغییرات نسخه 7.0.1

جدید: اضافه شدن نمودار قیمت بازه 30 روزه

جدید: اضافه شدن امکان خرید اقساطی

بهبود: ایرادات رند شدن قیمت میلگرد اصفهان

بهبود: نمایش ویژه در نسخه موبایل

بهبود: حذف اسکرول افقی جدول

اصلاح: محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

اصلاح: رفع ایراد پرینت گرفتن از لیست قیمت

تاریخ رونمایی از نرم افزار جدید آهن باکس

طبق اعلام تیم برنامه نویس شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا، نرم افزار جدید سایت آهن باکس اکنون در مرحله Pilot در حال تست می باشد و پروسه توسعه Backend این نرم افزار رو به اتمام است. همچنین بخش Frontend این سایت به صورت موازی در حال پیاده سازی بوده و در مرحله تست UX/UI می باشد.

تاریخ رونمایی از نرم افزار جدید آهن باکس 2

تاریخ دقیقی از رونمایی سایت جدید این شرکت اعلام نشده اما گمانه زنی هایی مبنی بر لانچ نسخه جدید تا قبل از نوروز 1403 به گوش می رسد.

لیست جداول قیمت میلگرد

طبق بررسی های انجام گرفته، تعداد 47 جدول قیمتی مربوط به تمامی برندهای تولید کننده ایران در صفحه Product Listing Page از طریق آدرس } https://ahanbox.com/قیمت-میلگرد/ } در دسترس است که طبق اعلام این شرکت تمامی جداول لیست قیمت میلگرد به مرور با ورژن 7.0.1 جایگزین میشود.

از جمله مطرح ترین کارخانه های تولید کننده انواع سایز این مقطع فولادی که جدول لیست قیمتی آنها در بخش مربوطه گنجانده شده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فولاد سرمد ابرکوه یزد

  • فولاد کویر کاشان (اصفهان)

  • فولاد قائم رازی شهرضا (اصفهان)

  • صبا فولاد زاگرس (شهرکرد)

  • فولاد خراسان (نیشابور)

  • فولاد آذربایجان (میانه)

  • فولاد آتیه خلیج فارس (اهواز)

تکنولوژی مورد استفاده در ورژن جدید

در جدول جدید قیمت میلگرد اصفهان تولید کارخانه ذوب آهن، ظاهرا از فریم ورک Laravel برای بخش بک اند و Nuxt.js برای توسعه فرانت این جداول استفاده شده.

خبرهایی نیز از بکارگیری کتابخانه های مرتبط با هوش مصنوعی Python در سایت آهن باکس به گوش می رسد که به احتمال بسیار زیاد از تلاش برای افزایش سطح درگیری (Engagement) بازدیدکنندگان سرچشمه می گیرد.

یکی از امکانات جدیدی که تیم برنامه نویسی سایت آهن باکس در حال اضافه نمودن به کل جدوال قیمتی سایت است، امکان استخراج لیستوفر با استفاده از نقشه های AutoCAD می باشد.

“برنامه نویس ارشد این پروژه اعلام کرد: فرض کنید شما می خواهید میزان میلگرد ذوب آهن مورد نیاز در پروژه خود بر اساس نقشه طراحی شده توسط مهندس معمار را محاسبه کنید.

در اینصورت نقشه را در بخش مرتبط با جدول آپلود می کنید و پس از مدت کوتاهی لیست تمامی سایزهای مورد نیاز با طول مشخص در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این نوآوری تا کنون در هیچ کدام از سایت های رقیب مشاهده نشده و آهن باکس بعنوان اولین نرم افزار تخصصی تهیه لیستوفر تحولی را در این زمینه ایجاد خواهد نمود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.