ثبت نام در کافه سرمایه یلدا سامیت

0

با توجه به اهمیت تامین مالی شرکت های استارتاپی و دانش بنیان رویداد “کافه سرمایه یلدا سامیت” با هدف بهم رسانی سرمایه گذاران و سرمایه پذیران برگزار می شود.
رویداد کافه سرمایه گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و استارتاپ‌های برتر است که در حاشیه یلدا سامیت برگزار می شود.
استارتاپ هایی که به دنبال جذب سرمایه هستند بر روی استیج ویژه  در مورد کسب و کارشان ارائه ای خواهند داشت. نمایندگان شرکت‌های سرمایه گذارنیز جهت بررسی و ارزیابی به عنوان داور روی استیج حضور پیدا خواهند کرد تا استارت آپ‌ها به پرسش‌های نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند.
همچنین درکافه سرمایه  نماینده هر شرکت یا سرمایه‌گذار در فضا و میز اختصاصی خود مستقر می‌شوند و استارتاپ‌ها در مدت زمانی کوتاه به صورت خصوصی شرکت خود را به آنها معرفی می‌کنند. پس از گفتگو نماینده هر شرکت یا سرمایه‌گذار می‌تواند به استارتاپ مورد علاقه خود پیشنهاد همکاری یا سرمایه گذاری ارائه دهد.

رویداد کافه سرمایه یلدا سامیت جهت تسهیل امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ‌های برتری که نیاز به جذب سرمایه دارند تدارک دیده شداست. جهت حضور در کافه سرمایه و استفاده از این فرصت استثنایی فرم زیر را جهت ارزیابی و تعیین زمان حضور تکمیل کنید. https://survey.porsline.ir/s/CvgNw1w شرایط نهایی جهت حضور در کافه سرمایه بعد از مرحله ارزیابی به نمایندگان استارت‌آپ‌هایی که اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند، اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.