توافق تلفونیکا و هوآوی بر سر فضای ابری

0

Telefonica Business Solutions، ارائه‌دهنده پیشرو طیف وسیعی از راهکارهای ارتباط یکپارچه برای بازار B2B، و شرکت هوآوی، ارائه‌دهنده راهکارهای جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، به یک توافق جهانی برای تقویت حرکت خدمات فناوری اطلاعات سنتی به سمت فضای ابری دست یافته‌اند.

این توافقنامه‌ که توانایی‌های هر دو شرکت را افزایش می‌دهد، به شرکت‌ها کمک خواهد کرد تا سرورهای خود را به فضای ابری مجهز کنند‌ و به آنها امکان دهند تا از خدمات رایانش، ذخیره‌سازی و تهیه نسخه پشتیبان در مراکز داده تلفونیکا استفاده کنند بدون اینکه نیازی به سرمایه‌گذاری زیرساختی باشد.

هوآوی خدمات فضای ابری باز تلفونیکا را در هشت مرکز داده تلفونیکا اعمال خواهد کرد. تلفونیکا نیز از دانش و تجربه هوآوی درباره خدمات فضای ابری عمومی در بازار چین استفاده خواهد کرد. اولین کشورهایی که در آن از این خدمات استفاده خواهد شد، برزیل، مکزیک و شیلی هستند.

این توافقنامه به تلفونیکا امکان می‌دهد تا به آخرین فناوری‌های مربوط به اقتصادهای ایجاد شده توسط یک ارائه‌دهنده جهانی مانند هوآوی دسترسی داشته باشند‌ که همراه با نرخ‌گذاری رقابتی ارزش تلفونیکا را در بازار خدمات فضای ابری افزایش خواهد داد و موجب می‌شود تا مشتریان شرکتی آسان‌تر داده‌های خود را به طور ایمن در فضای ابری قرار دهند. خدمات ارائه‌شده شامل سرورهای مجازی، ذخیره‌سازی و سرورهای فیزیکی می‌شوند.

ژوان کارلوس لوپز، مدیرعامل شرکت تلفونیکا، می‌گوید: «با این توافقنامه، تلفونیکا می‌تواند جایگاه بهتری برای رفع نیازهای هزاران شرکت که به یک پلت‌فرم مقیاس‌پذیر در فضای ابری با هزینه مناسب و اطمینان و امنیت کامل نیاز دارند، پیدا کند.

اینها همگی به لطف قابلیت‌های تلفونیکا در ارائه مدیریت خدمات پایان به پایان اعم از شبکه و مرکز داده امکان‌پذیر هستند.

ترکیب و مقیاس‌بندی هوشمندانه قابلیت‌های تلفونیکا و هوآوی موجب تقویت قدرت هر دو شرکت می‌شود و این بهترین تضمین برای مشتریان ماست.»

رایان دینگ، مدیر اجرایی و رئیس محصولات و راهکارهای هوآوی، می‌گوید: «این همکاری جهانی نشان‌دهنده یک معیار منحصر‌به‌فرد در شراکت موفقیت‌آمیز ما با تلفونیکاست‌ و تاثیر بزرگی روی تقویت حرکت شرکت‌ها به سوی فضای ابری و دنیای دیجیتال خواهد داشت.

قابلیت‌های نوآوری مشترک، تمرکز روی مشتری، مقیاس جهانی، همگی به ما امکان خواهند داد تا راهکارهای پیشرفته‌ و پیشنهادهای متفاوتی را به مشتریان شرکتی خود ارائه دهیم.»

تلفونیکا، همراه با راهبرد آن برای ایجاد راهکارهای فناوری پیشرفته و ارائه آنها به تمام مشتریان خود، با همکاری شرکت هوآوی یک مرکز نوآوری فضای ابری را اعمال خواهد کرد که به telco امکان خواهد داد بیش از پیش در OpenStack فعالیت داشته باشد.

OpenStack فناوری است که به استفاده از خدمات فضای ابری جدید اهمیت می‌دهد و در عین حال پشتیبانی تلفونیکا از مدل‌های نوآوری و استانداردهای باز را تقویت می‌کند.

شرکت تلفونیکا در کل راهکارهای ارتباط یکپارچه برای بازار B2B ارائه می‌دهد، کسب‌و‌کارهای‌Enterprise ،‌MNC ، Wholesale و Roaming را در داخل گروه تلفونیکا مدیریت می‌کند. راهکارهای کسب‌و‌کار یک مجموعه رقابتی، یکپارچه و نوآورانه برای بخش B2B ارائه می‌دهد اعم از راهکارهای دیجیتال (فضای ابری یا امنیتی) و خدمات ارتباط از راه دور (صدای بین‌المللی، IP، ظرفیت پهنای باند، خدمات ماهواره‌ای، تلفن همراه، خدمات فناوری اطلاعات‌ و راهکارهای جهانی). این یک سازمان چند‌فرهنگی است که در بیش از ۴۰ کشور کار می‌کند و به بیش از ۱۷۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد.

هوآوی نیز قصد دارد از طریق ایجاد یک دنیای متصل بهتر زندگی را غنی سازد و کارآیی را بالا برد.

این شرکت که از طریق نوآوری مشتری‌محور و شراکت‌های باز اداره می‌شود، یک مجموعه از راهکارهای پایان-به-پایان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد کرده است که مزایای رقابتی را در حوزه ارتباط از راه دور و شبکه‌های شرکتی، دستگاه‌ها و رایانش فضای ابری به مشتریان ارائه می‌دهد.

این شرکت ۱۷۰هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که متعهد هستند حداکثر ارزش را برای اپراتورهای تلکام، شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان ایجاد کنند.

از راهکارها، محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه استفاده می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.