تجربه‌های استارتاپی در رویداد «بانی»

0

برنامه بانی (استارتاپ گرایند سابق تهران)، رویدادی است برای حمایت و تقویت شبکه کارآفرینان حوزه فناوری که با اجرای برنامه‌های ماهانه در پایتخت قصد دارد ضمن دعوت از بانیان و کارآفرینان کسب‌وکارهای مجازی و گفت‌وگو با آنان، بستری کارآمد برای شبکه‌سازی، آموزش و تشویق علاقه‌مندان ایجاد کند.

در رویداد اخیر بانی، استارتاپ‌ها پای صحبت‌های علی قدیری، بنیان‌گذار شرکت بیان، خواهند نشست و تجربه تأسیس مجموعه بیان را از زبان وی خواهند شنید.

علی قدیری متولد ۱۳۵۹، فارغ‌التحصیل رشته حقوق و بالغ بر ۱۰ سال است که شرکت بیان را تأسیس کرده و مسئولیت راهبری و مدیرعاملی آن را برعهده دارد. او توانسته با بهره‌گیری از تیم دانش‌محور و چابک، به مدل کسب‌و‌کار خود ثبات دهد و علاوه بر ایجاد خدمات عمومی برای کاربران اینترنت نظیر سرویس‌های موفق blog.ir و  bayanbox.ir، محصولات و خدمات مشاوره‌ای نیز به شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و متخصصان ایرانی ارائه کند. از جمله دستاوردهای ارزشمند بیان، می‌توان به بنیان‌گذاری تنها سرویس پست الکترونیک بومی و امن کشور اشاره کرد. مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی بیان، از دیگر دستاوردهای این مجموعه است. در آخرین مسابقه برگزارشده، بیش از ۱۰ هزار نفر از ۱۰۳ کشور جهان حضور داشتند.

قدیری علاوه بر تخصص در حوزه فعالیت خود، دستی هم در شعر و ادبیات دارد و سال‌ها است بخشی از وقت خود را به تدریس در مدارس برتر تهران اختصاص داده است. در رویداد بانی، از نزدیک با علی قدیری آشنا شده و پای تجربیات مدیریت وی می‌نشینیم. برای استفاده و آشنایی با تجربیات مهمان بانی، می‌توانید به http://baani.blog.ir/  مراجعه و ثبت‌نام کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.